Dat is altijd even wennen! Zijn er al dingen voor school deze week dan? Dat is vroeg!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Half ziek maar beekse bergen was toch wel leukmeteen afgezet in tilburg centraal en nu met de trein naar mn kamer in den bosch
Voor t eerst slapen in mn nieuwe kamer
ik ben me van geen kwaad bewust?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
zit je ook niet mee de laatste tijd, als ik dit topic een beetje volg...
Kut is dat hequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
Ik baal echt als een stekker op dit moment.
Hoe kan een dag ZO goed zijn, en één dingetje me binnen 5 minuten tot tranen brengen?
Nee geen school, gewoon beetje contacten onderhouden met m'n huisgenotenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is altijd even wennen! Zijn er al dingen voor school deze week dan? Dat is vroeg!
Wat heb je (mogelijk)? (mits je dit wilt vertellen natuurlijk)quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen maar weer naar de huisarts. En ik hoop zo dat de neuroloog woensdag nog iets weet. En dan geen operatie
Een hernia. En het ging vrij goed. Tot ik een mri kreeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat heb je (mogelijk)? (mits je dit wilt vertellen natuurlijk)
quote:
Nogal jaquote:
Gaat weerquote:
De gemiddelde FOK!-er.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
Nou, ik voel me best lui op dit moment.
Vreselijk...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zit je lekker chill san andreas te spelen op je oldskool ps2 in je nieuwe kamer, komt een ventje van enexis de stroom controleren en gooit ie tijdelijk de stroom eraf
Goeiendag, wat een aandachtshoer ben je toch ook af en toe zegquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Høken het volgende:
Godverredomme! Pols na anderhalve week nog steeds dik, en 't lijkt gewoon alsof m'n hand scheef op m'n arm staat
Hoe kan dat nouquote:
begint te komen hoor. Moet even wennen allemaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Geniet er nou maar van!
OT: Mja, dubbel.
Dank jequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goeiendag, wat een aandachtshoer ben je toch ook af en toe zeg
En nu moeten we zeker allemaal zeggen: "Ohjeee, nou dat is niet goed hoor, misschien moet je maar eens naar de dokter?![]()
![]()
"
Waarop jij dan dapper antwoordt: "Ach, het doet niet zoveel pijn, ik bijt wel even door" ?
dim jij eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal zeggen: "Ohjeee, nou dat is niet goed hoor, misschien moet je maar eens naar de dokter?![]()
![]()
"
Waarop jij dan dapper antwoordt: "Ach, het doet niet zoveel pijn, ik bijt wel even door" ?
Vraag ik dan of je er op wil reageren? Neuuuh, dacht het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
"
Ga een praatje maken dan !quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
dim jij eens
OT: on my way home in de trein. Even verderop zit een schattig meisje met vriendinnen, maar ze is knap
Zijn altijd de leukere treinreisjes
nee, heb ik de ballen niet voor in m'n eentjequote:
en daar drink je dan nog n fles wijn bij??? je weet dat je geen alcohol mag combineren met AB? misschien dat je daar last van hebt ipv bijwerkingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:19 schreef Mishu het volgende:
Ik ben doodziek van de antibiotica medicijnen nu![]()
Morgen pillen tegen de bijwerkingen vragen denk ik![]()
Bij deze mocht het wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en daar drink je dan nog n fles wijn bij??? je weet dat je geen alcohol mag combineren met AB? misschien dat je daar last van hebt ipv bijwerkingen![]()
OT: wel ok eigenlijk
Zit niet zo te katten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
"
Schelden lijkt me gewoon niet nodig, lost ook vrij weinig op... vandaarquote:
Bij de meeste AB´s is drank volgens mij ook geen probleem, maar met een ontsteking heeft je lever sowieso wel wat beters te doen dan alcohol afbreken lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
en daar drink je dan nog n fles wijn bij??? je weet dat je geen alcohol mag combineren met AB? misschien dat je daar last van hebt ipv bijwerkingen![]()
OT: wel ok eigenlijk
Open een topic op R&P?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:48 schreef Mishu het volgende:
In het kader van mijn mislukte contactforum topic, zijn er hier mensen die het leuk lijkt om eens een R&P meet te houden?
Met mensen die al je stomme dingen weten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |