SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
WAT GIEV BBQquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:05 schreef Poit het volgende:
Zondag BBQ dag!
Maar props trouwens voor je GH expertness
Het is niet bij mij lieverdquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT GIEV BBQ
ik mag toch wel voor de hele SC spreken dat het belachelijk is dat wij niet uitgenodigd zijn!
Nee hoor, ik schaam me niet voor jullie. En 1 iemand mee lukt wel maar ik denk niet dat mijn gastheer rekening heeft gehouden met een Poit + 20 manquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das toch niet ons probleem? we mogen toch wel mee?
OF SCHAAM JE JE VOOR ONS!
Poit +20 man +3 vrouwquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schaam me niet voor jullie. En 1 iemand mee lukt wel maar ik denk niet dat mijn gastheer rekening heeft gehouden met een Poit + 20 man
Poit + 3 vrouw is dan weer geen probleemquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Poit + 3 vrouw is dan weer geen probleem
Laat maar weten hoe laat je in Gouda bentquote:
Ik heb je helemaal niet uitgenodigd!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Nebo het volgende:
Verjaardagsfeest over een uurtje. Meh geen zin
Ach ook ik ben niet uitgenodigd. Zal wel een matig feestje worden....quote:
Mooi, hoe laat en waar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Poit + 3 vrouw is dan weer geen probleem
nice welke games gedaan?quote:
Doet fruit ook altijd, iets met hun moeder..quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick pest Amerikanen bij MW2![]()
Zit ze uit te schelden en keihard te lachen
ik zie het al voor mequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick pest Amerikanen bij MW2![]()
Zit ze uit te schelden en keihard te lachen
Veel counter-strike source, flink wat trackmania, red alert 2 en left 4 dead 2quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice welke games gedaan?
ik ga zo maar eens douchen en moet ook nog eten regelen
Moet je mij niet vragen. Ik heb 2 maanden samengewoond met een kerel die zichzelf ook een hardcore gamer vond. Het hele huis werd bij elkaar gescholden want dat hoorde bij zijn imago zei hij dan. Damn na 2 maanden was ik weg.quote:
Gelukkig vind hij zichzelf niet zo stoer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen. Ik heb 2 maanden samengewoond met een kerel die zichzelf ook een hardcore gamer vond. Het hele huis werd bij elkaar gescholden want dat hoorde bij zijn imago zei hij dan. Damn na 2 maanden was ik weg.
I know!!! Toen fruit zn broertje had uitgenodigd en ze met 2 tv's MW deden ben ik bij mijn ouders gaan slapenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen. Ik heb 2 maanden samengewoond met een kerel die zichzelf ook een hardcore gamer vond. Het hele huis werd bij elkaar gescholden want dat hoorde bij zijn imago zei hij dan. Damn na 2 maanden was ik weg.
Wees blij dat ie een headset heeft, onze huiskamer is met regelmatig gevuld met oorlogsgeluiden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig vind hij zichzelf niet zo stoer.Ik ga altijd expres praten als hij zn headset op heeft en dan 10x zachtjes herhalen en dan doet ie zn headset af en dan heb ik het over helemaal niks en dan *zucht*
![]()
Dat doe ik wel, niet vaak maar ik ga er ook mijn headset niet voor aanzettenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig vind hij zichzelf niet zo stoer.Ik ga altijd expres praten als hij zn headset op heeft en dan 10x zachtjes herhalen en dan doet ie zn headset af en dan heb ik het over helemaal niks en dan *zucht*
![]()
Ik maak er vaak fak vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoort bij mij heel vaak fuuuuu
hahah er zit een kater op jequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh fijn, kat liep weer te mauwen net zo lang tot ik hem weer op schoot nam, meneer is gelijk stil en ligt te slapen, blij dat ik net ben wezen plassen want dit kan nog wel ff duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shar fuuuuuuquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoort bij mij heel vaak fuuuuu
Je trapt er toch wel inquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boosters heb ik gewoon een hekel aan en aan hackers
"Hey, i am hosting a 10th prestige lobby" STFU!!!
Gwen, nu weet ik wel je headset getroll!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Zat ik net trouwens een of ander SBS6-programma te kijken. Komt Shar d'r naam voorbij.
Ik zat zoeven op de bank zo van: 'Héé! Die naam! Zo hoor je 'm nooit, en zo .. nouja. Nog een keer.'
Tegen mezelf. Want man is niet thuis.. Maarja, goed.
Zelda? In een SBS6-programma?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Zat ik net trouwens een of ander SBS6-programma te kijken. Komt Shar d'r naam voorbij.
Ik zat zoeven op de bank zo van: 'Héé! Die naam! Zo hoor je 'm nooit, en zo .. nouja. Nog een keer.'
Tegen mezelf. Want man is niet thuis.. Maarja, goed.
Niks cursief, dat is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zelda? In een SBS6-programma?
goed gebruik ook van het koppelstreepje Kuuks
jezus je moet er zin in hebben hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #20
uren lachplezier gegarandeerd
Ik zit al een paar x achter elkaar keihard hardop te lachen, puur om het meeste gewoon verzonnen is. Meneer zit weer achter zn xboxquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:57 schreef Mday het volgende:
[..]
jezus je moet er zin in hebben hoor
n-edit : om uberhaupt die verhalen te delen dan
Snap ook niet zo goed waarom mensen dat op internet willen zetten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:57 schreef Mday het volgende:
[..]
jezus je moet er zin in hebben hoor
n-edit : om uberhaupt die verhalen te delen dan
ga maar weer dansen dan kan nick mij weer filmpjes sturen via whatsappquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dansen op de kinect maar die heeft ie dan weer net niet meegenomen
Jamaar big-ass TV+ kinect bij hem thuis, xbox hieroquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga maar weer dansen dan kan nick mij weer filmpjes sturen via whatsapp
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah krijg net een telefoontje dat een vriendinnetje in italie in het ziekenhuis ligt met een hersenkneuzing
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah krijg net een telefoontje dat een vriendinnetje in italie in het ziekenhuis ligt met een hersenkneuzing
Met de fiets gevallen tijdens een afdalingquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
bah balen zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met de fiets gevallen tijdens een afdaling
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met de fiets gevallen tijdens een afdaling
No shit sherlockquote:Een hersenkneuzing (contusio cerebri) is, zoals het woord al zegt, een kneuzing van de hersenen.
pfff drama zeg en dan zit je nog ni t buitenland ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zoals ik hoorde (een andere vriendin heeft met haar contact gehad) valt de kneuzing zelf mee maar is er sprake van een bloedprop die groter aan het worden is waardoor ze haar nog in het ziekenhuis willen houden.
Woensdag krijgt ze weer een ct-scan en aan de hand daarvan wordt gekeken wanneer ze weer naar NL mag.
Ja precies, gelukkig heeft ze haar lieve vriend bij zich.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pfff drama zeg en dan zit je nog ni t buitenland ook
ja das wel fijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja precies, gelukkig heeft ze haar lieve vriend bij zich.
Oh gadver! Dan voel je je helemaal ellendig!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das wel fijn
kan me nog goed herinneren dat ik in t buitenland lag en zo graag naar huis wouen dan iemand bij je hebben waar je ruzie mee hebt
Moet je mij maar over laten vliegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das wel fijn
kan me nog goed herinneren dat ik in t buitenland lag en zo graag naar huis wouen dan iemand bij je hebben waar je ruzie mee hebt
worst time of my lifequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh gadver! Dan voel je je helemaal ellendig!
toen kende ik jou ng niet!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je mij maar over laten vliegen
smoesjes, smoesjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
worst time of my life
[..]
toen kende ik jou ng niet!
Meneer gaat niet naar dat gelieg kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit al een paar x achter elkaar keihard hardop te lachen, puur om het meeste gewoon verzonnen is. Meneer zit weer achter zn xbox
Ik laat muffin je vermorzelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja eigenlijk wou ik je gewoon niet daar
die zijn dan al lang al voer voor mika en miloquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik laat muffin je vermorzelen
Mijn konijn is sneller dan jouw kreupele poezenbeest, en die andere is homo dus die vindt muffin mooi en wil kleren voor haar kopen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die zijn dan al lang al voer voor mika en milo
nee hoor mijn homo kat slacht hem en maakt er een handtas van!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijn is sneller dan jouw kreupele poezenbeest, en die andere is homo dus die vindt muffin mooi en wil kleren voor haar kopen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hoor mijn homo kat slacht hem en maakt er een handtas van!
Gouda!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is nou een leuke stad om een weekendje weg te boeken? Niet te ver van Eindhoven en goed bereikbaar met ov?
Ik wist dat je dat ging zeggen. Verhuur je kamers?quote:
Maastrichtquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is nou een leuke stad om een weekendje weg te boeken? Niet te ver van Eindhoven en goed bereikbaar met ov?
Nee, maar zou het wel gezellig vinden als jullie een avondje langs komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen. Verhuur je kamers?
Goed dat je jullie zegtquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, maar zou het wel gezellig vinden als jullie een avondje langs komen
Nee nog niet, maar kan nog geen leuk geprijsde aanbieding vindenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maastricht. Maar waarschijnlijk ben je er al geweest
Hmm best leuk daar!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar kan nog geen leuk geprijsde aanbieding vinden
Helmond.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Antwerpenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat wil je doen? Winkelen, stappen, musea, natuur of historische dingen zien? Voor musea en historie icm een beetje natuur kan ik je Den Haag aanraden (strand, mauritshuis, binnenhof, gevangenpoort) en Deventer vond ik ook een leuke stad als je historische dingen interessant vindt (oudste woonhuis van Nederland bijvoorbeeld, en erg veel gevelmonumenten). Voor winkelen is Rotterdam geschikter, maar dat heeft qua natuur weinig te bieden, al is een bezoek aan de haven wel weer leuk. Leiden heeft van alles een beetje. En een weekend de toerist uithangen in Amsterdam is ook erg leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Qua historie is ook Zutphen aan te radenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef koei het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Winkelen, stappen, musea, natuur of historische dingen zien? Voor musea en historie icm een beetje natuur kan ik je Den Haag aanraden (strand, mauritshuis, binnenhof, gevangenpoort) en Deventer vond ik ook een leuke stad als je historische dingen interessant vindt (oudste woonhuis van Nederland bijvoorbeeld, en erg veel gevelmonumenten). Voor winkelen is Rotterdam geschikter, maar dat heeft qua natuur weinig te bieden, al is een bezoek aan de haven wel weer leuk. Leiden heeft van alles een beetje. En een weekend de toerist uithangen in Amsterdam is ook erg leuk.
qftquote:
Ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
Hoeveelste "remaster maximize, transform into HD"-variant is dat wel niet
1e in HDquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
Hoeveelste "remaster maximize, transform into HD"-variant is dat wel niet
#Nerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
#Nerdhttp://www.zavvi.com/blu-(...)dition/10527657.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
duuuude...quote:
Haar hele discografie is kudt, dus welke?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:43 schreef Tain het volgende:
Bah, vanochtend dat kutnummer van Rihanna gehoord onderweg en nu heb ik dat nummer nog steeds in mijn kop zitten![]()
Man Downquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haar hele discografie is kudt, dus welke?
En mijn moeder gaat er met plezier naartoequote:Op maandag 15 augustus 2011 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Van iemand die in Deventer gewoond heeft.... ouwe stad met ouwe meuk huizen en chagrijnige mensen. Zou er niet vrolijk van worden als ik daar op vakantie zou moeten gaan
Hij had harder moeten slaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Man Down![]()
Ik begrijp nu meteen waarom die Chris Brown haar sloeg...
Dank u.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:13 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.zavvi.com/blu-(...)dition/10527657.html
Normaal ben ik vrij op maandag, maar vandaag ben ik gaan werken. De rest van de week wordt het wat lastig om de volgende deadline te halen, dus dat moet ik vandaag doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:54 schreef SuperFruitig het volgende:
TT >> MAANDAG WERKDAG EN TANDARTS EN MEUUUHHH!
Kerol!quote:
eens is...quote:
Goed zo. Braaf meisje.quote:
Huh ga je niet meer?quote:
Gek mensquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En mijn moeder gaat er met plezier naartoe
vertel mij wat. wat een kattengejank zeg omgquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Man Down![]()
Ik begrijp nu meteen waarom die Chris Brown haar sloeg...
Ik ga niet meer nee.. Heb besloten om het geld te besparen en voor een nieuwe auto te sparen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Huh ga je niet meer?
Maar je had er zo'n zin in..
Huh, en een paar topics geleden hadden we nog een hele discussie over hoe vet lowlands dit jaar zou zijn (vond jij danquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga niet meer nee.. Heb besloten om het geld te besparen en voor een nieuwe auto te sparen...
Dat scheelt idd,quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
-edit: En ik ging eigenlijk alleen voor Skrillex maar die ga ik in oktober zien in de Paradiso
Ja, vind ik ook. Komt veel shit wat echt wel leuk is maar twijfelde al vanaf het moment dat ik de kaartjes had of ik ging of niet. Skrillex was de doorslaggevende artiest al is er veel meer wat ik wel zou willen zien. Maarja, soms moet je prioriteiten stellen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Huh, en een paar topics geleden hadden we nog een hele discussie over hoe vet lowlands dit jaar zou zijn (vond jij dan)
Grote nadeel van een goede bekende line-up is dat het altijd zo belachelijk druk is bij die artiesten. Vorig jaar bij Jack Parow stond gewoon de shit om de x-ray zo fucking vol dat ik nog niet eens z'n lange pet heb gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mja tuurlijk dr komen dingen op lowlands die ik ook wel wil zien (als je er dan toch bent) maar de meeste zijn het lowlands kaartje toch niet waard.
Een aantal jaar geleden wilde ik echt bijna alles zien, dan krijg je teminste waar voor je geld
Ja, prima, heb er nog 1 over. Het is gewoon een "echt" kaartje, niet zo'n zelf uitgeprint ding.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij zocht een collega van me nog een lowlandskaartje Poit.
Kan hem wel even bellen/mailen of hij er nog steeds eentje zoekt?
Dat boeit mij nooit zoveel omdat ik toch al nooit iets ziequote:Op maandag 15 augustus 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Grote nadeel van een goede bekende line-up is dat het altijd zo belachelijk druk is bij die artiesten. Vorig jaar bij Jack Parow stond gewoon de shit om de x-ray zo fucking vol dat ik nog niet eens z'n lange pet heb gezien
Haha, ach, stiekem ga ik eigenlijk gewoon voor het feestje. Die muziek is leuk maar meestal zie ik maar 2 van de 10 dingen dit ik wil zienquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat boeit mij nooit zoveel omdat ik toch al nooit iets zie
Hoeveel vraag je er voor?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, prima, heb er nog 1 over. Het is gewoon een "echt" kaartje, niet zo'n zelf uitgeprint ding.
Totale kostprijs plus servicekosten enzo. Hoef er niets op te verdienen maar wil er ook niets op verliezen. Zal even kijken wat ik in totaal kwijt was voor 2 kaartjes en door 2 delen.quote:
Nee hoor.. Ik ook.. Slechte ervaringenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik de enige die altijd een beetje zenuwachtig is als ze naar de tandarts moet
Even gekeken. 175 euro.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Totale kostprijs plus servicekosten enzo. Hoef er niets op te verdienen maar wil er ook niets op verliezen. Zal even kijken wat ik in totaal kwijt was voor 2 kaartjes en door 2 delen.
Ja hier dus ook, ik heb slechte tandjes en al wat zeer pijnlijke behandelingen gehad. En helaas nog een paar zeer pijnlijke behandelingen in het verschiet, die ik gelukkig nog heb kunnen uitstellen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik ook.. Slechte ervaringen
Ik heb nog nooit een gaatje gehadquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja hier dus ook, ik heb slechte tandjes en al wat zeer pijnlijke behandelingen gehad. En helaas nog een paar zeer pijnlijke behandelingen in het verschiet, die ik gelukkig nog heb kunnen uitstellen.
Maar sowieso is het altijd gezeik bij mij
Primaquote:
Ik zit altijd te shaken op de stoel in de wachtkamer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben ik de enige die altijd een beetje zenuwachtig is als ze naar de tandarts moet
Die had ik vorige jaar ook 1 voor het eerst! Maar wel een hoop andere pijnlijke shit.quote:
Ja hier hetzelfde, oh wat ik een hekel aan de tandarts zeg, bah!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zit altijd te shaken op de stoel in de wachtkamer.
Pff, ik had vroeger zelfs in m'n melkgebit gaatjes en bijhorende vullingen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die had ik vorige jaar ook 1 voor het eerst! Maar wel een hoop andere pijnlijke shit.
Wortelkanaalbehandeling heb ik ook gehad bij de kaakchirurg, uberpijnlijk omdat het zo erg ontstoken was dat ze het niet meer konden verdovenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, ik had vroeger zelfs in m'n melkgebit gaatjes en bijhorende vullingen.
Tevens wortelkanaalbehandeling gehad.
Maar.. Sinds m'n 16e eigenlijk niet meer zoveel. Behalve dat ik een zilverfabriek in m'n bakkes heb
Damn.. Da's niet relaxed.. Het is voor mij erg lang geleden maar weet nog goed hoeveel pijn het deed..quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wortelkanaalbehandeling heb ik ook gehad bij de kaakchirurg, uberpijnlijk omdat het zo erg ontstoken was dat ze het niet meer konden verdoven![]()
Voor de rest was ik vroeger nogal een brokken piloot en hebben o.a. mijn tanden het flink moeten voortduren (en mijn hersenen, de keren dat ik een hersenschudding heb gehad..echt dat ik nog kan studeren slaat nergens op)
Jeetje.. Da's wel wat drastischer dan wat er bij mij gebeurt is..quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha mijn voortanden hebben het helaas niet overleefd
Eentje is helemaal vervangen en van de andere is een stukje net af. Maar ik moet nog meer kronen omdat ik nog 4 melkkiezen heb, maar pas na mn studie want die krengen zijn duur!
jebus!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha mijn voortanden hebben het helaas niet overleefd
Eentje is helemaal vervangen en van de andere is een stukje net af. Maar ik moet nog meer kronen omdat ik nog 4 melkkiezen heb, maar pas na mn studie want die krengen zijn duur!
quote:
JAHOOR! mevrouw is weer stoer..quote:
Ongetwijfeld... Maar mag ik ook eens zeurenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk meer moeten doen als jullie en het is toch zo gedaan!
Ze hebben altijd de nieuwe Suske & Wiske!quote:
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... Maar mag ik ook eens zeuren
Jamaar, jamaar.. Ik heb ook gevoelquote:
Het enige wat jij wil voelen zijn tieten!quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... Maar mag ik ook eens zeuren
Ben een billenmanquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige wat jij wil voelen zijn tieten!
Dan moet je niet naar de tetten grijpen!quote:
Wil niet weten waarquote:
Geen probleem, heb al een andere gegadigdequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Sorry Poitert, hij heeft ondertussen al een kaartje kunnen regelen
Je laat iemand vrij uit je kelderquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen probleem, heb al een andere gegadigde
hell no.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je laat iemand vrij uit je kelder
En anders marktplaats, daar betalen ze er genoeg voor!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen probleem, heb al een andere gegadigde
Ik hoef er niet aan te verdienen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En anders marktplaats, daar betalen ze er genoeg voor!
Ik heb geen xbox en ik heb geen/speel MW2quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doen jullie eens MW2 met Nick spelen, dan hoor ik jullie praten
HIJquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb geen xbox en ik heb geen/speel MW2
TREY 4 LIFE!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HIJ
HEEFT
GEEN
XBOX
WAT IS DEZEN?
Hij is dezequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HIJ
HEEFT
GEEN
XBOX
WAT IS DEZEN?
Nick is laatst bekeerd tot een bepaalde godsdienst en ik mag dus niet in het openbaar met vreemde mannen sprekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
TREY 4 LIFE!!!
Maaruuh, ons meeten is veel leuker dan ons horen praten hoor
En terecht!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nick is laatst bekeerd tot een bepaalde godsdienst en ik mag dus niet in het openbaar met vreemde mannen spreken
Ik moet ook altijd minstens 5 meter achter hem lopen enzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
En terecht!
Mannen als Nick maken de wereld een mooiere plek zo
Hoef je niet zo verdrietig te kijken. Wees blij dat je eens buiten mag komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd minstens 5 meter achter hem lopen enzo
Hoeveel heeft hij je betaald, want het is niet geloofwaardig na het "was ophangen incident"quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd minstens 5 meter achter hem lopen enzo
Nu je het daar over hebt, die moet nog afgehaald wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij je betaald, want het is niet geloofwaardig na het "was ophangen incident"
Daarom kijk je sneaky in mijn fobo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nick is laatst bekeerd tot een bepaalde godsdienst en ik mag dus niet in het openbaar met vreemde mannen spreken
Sttttt nu krijg ik 50 zweepslagenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom kijk je sneaky in mijn fobo.
Dus dat mondkapje is nu gewoon een hoofddoek?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sttttt nu krijg ik 50 zweepslagen
Burqaquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus dat mondkapje is nu gewoon een hoofddoek?
Ik doe vanavond wel Portal 2 met nick spelenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doen jullie eens MW2 met Nick spelen, dan hoor ik jullie praten
IK HAAT PORTAL WAT EEN KOLERESPELquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik doe vanavond wel Portal 2 met nick spelen
50 maarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sttttt nu krijg ik 50 zweepslagen
heb wel xdoos, maar geen MW2quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HIJ
HEEFT
GEEN
XBOX
WAT IS DEZEN?
Kwam je weer in de huiskamer?quote:
nub t is vet leukquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK HAAT PORTAL WAT EEN KOLERESPEL
Dat hij nog toestaat dat je klaagt het internetquote:
Sharquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn jullie allemaal ambtenaren?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dit ja, ik kan veel tegelijk!quote:
JIj bent vrij op maandag, stinkerdquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
en dit ja, ik kan veel tegelijk!
> Ambtenaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIj bent vrij op maandag, stinkerd
Nee hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
eh nee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIj bent vrij op maandag, stinkerd
Ohquote:
Nick pestenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij heb je gewoon nix te doen vandaag
Vanwege lichaam, vier dagen achter elkaar werken was te zwaar dus woensdag is mooi een break in de weekquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OhJij vertelt me ook niks
[..]
Nick pesten
Naisssquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vanwege lichaam, vier dagen achter elkaar werken was te zwaar dus woensdag is mooi een break in de week
Thnxquote:
Als ze maar eerst een foto maaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz, als ze mij op de uni ophangen aan de kapstok dan kom jij me wel redden he?
tuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz, als ze mij op de uni ophangen aan de kapstok dan kom jij me wel redden he?
YAY for zah kittehhquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
oe ik ga naar huis, kat naar dierenarts!
OP DIE MONITOR TOCH WEL MAN, ik heb toch een bril opquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Krijg je weer een sms tussendoor " neem de Kinect mee"
Wanneer begrijpen vrouwen nou eens dat je op een oude kut tv niet kan gamen, laat staan kinecten
22 inch, dan zie je toch amper iets als je er 3 meter vanaf staat...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OP DIE MONITOR TOCH WEL MAN, ik heb toch een bril op
Lekker juistquote:
Van mij welquote:
Ik zit juist binnenquote:
Te moeilijk?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK HAAT PORTAL WAT EEN KOLERESPEL
Ze heeft het nog niet eens gedaanquote:
Hoe kan ze het dan irritant vindenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze heeft het nog niet eens gedaan
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoe kan ze het dan irritant vinden? Dat is hetzelfde als iets "niet lusten" zonder het ooit geproefd te hebben.
Ik heb vanochtend lekker baantjes getrokken in het zwembad, was beter te doen dan hardlopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Poit het volgende:
Zo nog hardlopen.. Potverdorie veel te warm voor!
Zwemmen.. Als ik ergens een tiefushekel aan heb dan is het wel zwemmen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend lekker baantjes getrokken in het zwembad, was beter te doen dan hardlopen
Nee meng, zwemmen is best ok!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Zwemmen.. Als ik ergens een tiefushekel aan heb dan is het wel zwemmen..
Nopequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee meng, zwemmen is best ok!
Poit is stom, en waarschijnlijk valt hij op mannen!quote:
Ben nu S1 aan het kijken in 1080P, toffe serie!quote:
Dames en heren, de pig is in tha housequote:
Jatoch!quote:
ik heb net gegeten jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dames en heren, de pig is in tha house![]()
ik heb ook boodschappen nodigquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef Poit het volgende:
Pfff, zo eerst boodschappen doen, rennen en dan kijken of er nog tijd is voor een maaltijd
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens opvegen ofzo, pijn in mijn knie is nu uitgebreid naar mijn kuit en bovenbeen en net toen ik naar huis wilde gaan schoot het in mijn rug.
Eten was dan wel weer lekker
Ben jaartje ouder en flikker van ellende uit elkaarquote:
GRANDPAAA!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben jaartje ouder en flikker van ellende uit elkaar
quote:
Had dat even eerder gezegd! Had ik wat voor je meegenomenquote:
Dat zag ik, heel mijn scherm onder de restenquote:
TIPquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben jaartje ouder en flikker van ellende uit elkaar
Dit, en hoe doe je die meldingen op FB krijgen voor psn en xbl?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grandpa hoe kun jij nou in 2 verschillende games op hetzelfde moment trophys krijgen!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rossdale kan nie wel schietuh, ohohohohoho
Rossdale kan nie wel schietuuh
Alweer zo'n Rossdale fetishist!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rossdale kan nie schietuh, ohohohohoho
Rossdale kan nie schietuuh
Partnerruil met Rossdale, jwzquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alweer zo'n Rossdale fetishist!
Ik weet niet hoe die jongen het doet, maar de dames soppen alleen al bij de gedachte aan hem!
Wat is deze?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Partnerruil met Rossdale, jwz
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alweer zo'n Rossdale fetishist!
Ik weet niet hoe die jongen het doet, maar de dames soppen alleen al bij de gedachte aan hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |