SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
WAT GIEV BBQquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:05 schreef Poit het volgende:
Zondag BBQ dag!
Maar props trouwens voor je GH expertness
Het is niet bij mij lieverdquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT GIEV BBQ
ik mag toch wel voor de hele SC spreken dat het belachelijk is dat wij niet uitgenodigd zijn!
Nee hoor, ik schaam me niet voor jullie. En 1 iemand mee lukt wel maar ik denk niet dat mijn gastheer rekening heeft gehouden met een Poit + 20 manquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das toch niet ons probleem? we mogen toch wel mee?
OF SCHAAM JE JE VOOR ONS!
Poit +20 man +3 vrouwquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schaam me niet voor jullie. En 1 iemand mee lukt wel maar ik denk niet dat mijn gastheer rekening heeft gehouden met een Poit + 20 man
Poit + 3 vrouw is dan weer geen probleemquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Poit + 3 vrouw is dan weer geen probleem
Laat maar weten hoe laat je in Gouda bentquote:
Ik heb je helemaal niet uitgenodigd!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:15 schreef Nebo het volgende:
Verjaardagsfeest over een uurtje. Meh geen zin
Ach ook ik ben niet uitgenodigd. Zal wel een matig feestje worden....quote:
Mooi, hoe laat en waar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Poit + 3 vrouw is dan weer geen probleem
nice welke games gedaan?quote:
Doet fruit ook altijd, iets met hun moeder..quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick pest Amerikanen bij MW2![]()
Zit ze uit te schelden en keihard te lachen
ik zie het al voor mequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick pest Amerikanen bij MW2![]()
Zit ze uit te schelden en keihard te lachen
Veel counter-strike source, flink wat trackmania, red alert 2 en left 4 dead 2quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nice welke games gedaan?
ik ga zo maar eens douchen en moet ook nog eten regelen
Moet je mij niet vragen. Ik heb 2 maanden samengewoond met een kerel die zichzelf ook een hardcore gamer vond. Het hele huis werd bij elkaar gescholden want dat hoorde bij zijn imago zei hij dan. Damn na 2 maanden was ik weg.quote:
Gelukkig vind hij zichzelf niet zo stoer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen. Ik heb 2 maanden samengewoond met een kerel die zichzelf ook een hardcore gamer vond. Het hele huis werd bij elkaar gescholden want dat hoorde bij zijn imago zei hij dan. Damn na 2 maanden was ik weg.
I know!!! Toen fruit zn broertje had uitgenodigd en ze met 2 tv's MW deden ben ik bij mijn ouders gaan slapenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen. Ik heb 2 maanden samengewoond met een kerel die zichzelf ook een hardcore gamer vond. Het hele huis werd bij elkaar gescholden want dat hoorde bij zijn imago zei hij dan. Damn na 2 maanden was ik weg.
Wees blij dat ie een headset heeft, onze huiskamer is met regelmatig gevuld met oorlogsgeluiden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig vind hij zichzelf niet zo stoer.Ik ga altijd expres praten als hij zn headset op heeft en dan 10x zachtjes herhalen en dan doet ie zn headset af en dan heb ik het over helemaal niks en dan *zucht*
![]()
Dat doe ik wel, niet vaak maar ik ga er ook mijn headset niet voor aanzettenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig vind hij zichzelf niet zo stoer.Ik ga altijd expres praten als hij zn headset op heeft en dan 10x zachtjes herhalen en dan doet ie zn headset af en dan heb ik het over helemaal niks en dan *zucht*
![]()
Ik maak er vaak fak vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoort bij mij heel vaak fuuuuu
hahah er zit een kater op jequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh fijn, kat liep weer te mauwen net zo lang tot ik hem weer op schoot nam, meneer is gelijk stil en ligt te slapen, blij dat ik net ben wezen plassen want dit kan nog wel ff duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shar fuuuuuuquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je hoort bij mij heel vaak fuuuuu
Je trapt er toch wel inquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boosters heb ik gewoon een hekel aan en aan hackers
"Hey, i am hosting a 10th prestige lobby" STFU!!!
Gwen, nu weet ik wel je headset getroll!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Zat ik net trouwens een of ander SBS6-programma te kijken. Komt Shar d'r naam voorbij.
Ik zat zoeven op de bank zo van: 'Héé! Die naam! Zo hoor je 'm nooit, en zo .. nouja. Nog een keer.'
Tegen mezelf. Want man is niet thuis.. Maarja, goed.
Zelda? In een SBS6-programma?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Zat ik net trouwens een of ander SBS6-programma te kijken. Komt Shar d'r naam voorbij.
Ik zat zoeven op de bank zo van: 'Héé! Die naam! Zo hoor je 'm nooit, en zo .. nouja. Nog een keer.'
Tegen mezelf. Want man is niet thuis.. Maarja, goed.
Niks cursief, dat is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zelda? In een SBS6-programma?
goed gebruik ook van het koppelstreepje Kuuks
jezus je moet er zin in hebben hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #20
uren lachplezier gegarandeerd
Ik zit al een paar x achter elkaar keihard hardop te lachen, puur om het meeste gewoon verzonnen is. Meneer zit weer achter zn xboxquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:57 schreef Mday het volgende:
[..]
jezus je moet er zin in hebben hoor
n-edit : om uberhaupt die verhalen te delen dan
Snap ook niet zo goed waarom mensen dat op internet willen zetten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:57 schreef Mday het volgende:
[..]
jezus je moet er zin in hebben hoor
n-edit : om uberhaupt die verhalen te delen dan
ga maar weer dansen dan kan nick mij weer filmpjes sturen via whatsappquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dansen op de kinect maar die heeft ie dan weer net niet meegenomen
Jamaar big-ass TV+ kinect bij hem thuis, xbox hieroquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga maar weer dansen dan kan nick mij weer filmpjes sturen via whatsapp
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah krijg net een telefoontje dat een vriendinnetje in italie in het ziekenhuis ligt met een hersenkneuzing
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah krijg net een telefoontje dat een vriendinnetje in italie in het ziekenhuis ligt met een hersenkneuzing
Met de fiets gevallen tijdens een afdalingquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
bah balen zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met de fiets gevallen tijdens een afdaling
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Met de fiets gevallen tijdens een afdaling
No shit sherlockquote:Een hersenkneuzing (contusio cerebri) is, zoals het woord al zegt, een kneuzing van de hersenen.
pfff drama zeg en dan zit je nog ni t buitenland ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zoals ik hoorde (een andere vriendin heeft met haar contact gehad) valt de kneuzing zelf mee maar is er sprake van een bloedprop die groter aan het worden is waardoor ze haar nog in het ziekenhuis willen houden.
Woensdag krijgt ze weer een ct-scan en aan de hand daarvan wordt gekeken wanneer ze weer naar NL mag.
Ja precies, gelukkig heeft ze haar lieve vriend bij zich.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pfff drama zeg en dan zit je nog ni t buitenland ook
ja das wel fijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja precies, gelukkig heeft ze haar lieve vriend bij zich.
Oh gadver! Dan voel je je helemaal ellendig!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das wel fijn
kan me nog goed herinneren dat ik in t buitenland lag en zo graag naar huis wouen dan iemand bij je hebben waar je ruzie mee hebt
Moet je mij maar over laten vliegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das wel fijn
kan me nog goed herinneren dat ik in t buitenland lag en zo graag naar huis wouen dan iemand bij je hebben waar je ruzie mee hebt
worst time of my lifequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh gadver! Dan voel je je helemaal ellendig!
toen kende ik jou ng niet!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je mij maar over laten vliegen
smoesjes, smoesjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
worst time of my life
[..]
toen kende ik jou ng niet!
Meneer gaat niet naar dat gelieg kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit al een paar x achter elkaar keihard hardop te lachen, puur om het meeste gewoon verzonnen is. Meneer zit weer achter zn xbox
Ik laat muffin je vermorzelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja eigenlijk wou ik je gewoon niet daar
die zijn dan al lang al voer voor mika en miloquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik laat muffin je vermorzelen
Mijn konijn is sneller dan jouw kreupele poezenbeest, en die andere is homo dus die vindt muffin mooi en wil kleren voor haar kopen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die zijn dan al lang al voer voor mika en milo
nee hoor mijn homo kat slacht hem en maakt er een handtas van!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijn is sneller dan jouw kreupele poezenbeest, en die andere is homo dus die vindt muffin mooi en wil kleren voor haar kopen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hoor mijn homo kat slacht hem en maakt er een handtas van!
Gouda!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is nou een leuke stad om een weekendje weg te boeken? Niet te ver van Eindhoven en goed bereikbaar met ov?
Ik wist dat je dat ging zeggen. Verhuur je kamers?quote:
Maastrichtquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is nou een leuke stad om een weekendje weg te boeken? Niet te ver van Eindhoven en goed bereikbaar met ov?
Nee, maar zou het wel gezellig vinden als jullie een avondje langs komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen. Verhuur je kamers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |