quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weer een faalhaas die het principe van de OP's niet snapt.
Ja, helaas welquote:
Wat kost dat voor een dagje?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Of de welbekende Hertz-huur Mustang @ 1639kg. Zonder een tc-knopje om het uit te zetten.
quote:750 euro
De kosten voor een dagje sturen met één van de twee Mustangs bedragen 250 euro. Hertz haast zich wel te zeggen dat de minimale huurperiode drie dagen is. Met minder dan 750 euro op zak hoeft u het filiaal op Schiphol dus niet te bezoeken.
x2quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, newbie's die zich op de kast laten jagen en dan de OP gaan verbouwen
De alpine is mooierquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:18 schreef blup het volgende:
Zo een '90er 300zx is trouwens best wel vet
http://link.marktplaats.nl/471564894
Lijkt een beetje op een Alpine A610
Is ook een heel bruut ding, alleen wil je dat ding qua onderhoud écht niet hebben; ik werkte ooit een blauwe maandag bij een Nissan garage, toevallig in de periode dat dat ding net uitkwam, en ik weet toevallig dat er nogal wat haken en ogen aan het onderhoud van zo'n ding zitten. Ik weet ook uit de eerste hand dat zo'n hok bijna 300 loopt als hij onbegrensd is, en dat het heeeel lekker rijdtquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:18 schreef blup het volgende:
Zo een '90er 300zx is trouwens best wel vet
http://link.marktplaats.nl/471564894
Lijkt een beetje op een Alpine A610
Sowiesoquote:
Elke oude snelle wagen wil je niet hebben wat betreft onderhoud.. Die alpine staat ook liever stil dan dat hij rijdt..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ook een heel bruut ding, alleen wil je dat ding qua onderhoud écht niet hebben; ik werkte ooit een blauwe maandag bij een Nissan garage, toevallig in de periode dat dat ding net uitkwam, en ik weet toevallig dat er nogal wat haken en ogen aan het onderhoud van zo'n ding zitten. Ik weet ook uit de eerste hand dat zo'n hok bijna 300 loopt als hij onbegrensd is, en dat het heeeel lekker rijdt
Ben je al begonnen met krassen of gaat je humeur je vooruitquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
nouja , waen we al, maar de OP's hadden vroeger nog een eigen karakter
krassen is voor pubersquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met krassen of gaat je humeur je vooruit
gewoon kijken wat op het schema sta kwa kleur op pen 1 pen 2 enz waarschijnlij kzijn die verwisseld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ruitenwissers doen een beetje raar; bij interval gebruik blijven ze soms halverwege de ruit staan, om vervolgens in de regelmaat van het interval de volgende keer wel goed te wissen, volgende keer weer halverwege, volgende keer weer goed enz enz. Als ik hem op de stand 'continu wissen' zet, gaat ie gewoon door met interval wissen maar dan zonder het halverwege verhaal, en op standje 'snel wissen' doettie hetzelfde, alleen dan snel
Maar ze hadden aan de stuurkolomswitches zitten kloten, dus ik zal van de week wel effe bellen waarom en en wát ze precies hebben gerotzooid. Ik heb ook al een schema van de ruitenwisser elektriek gevonden online, maar ik kom daar geen wijs uit; lijntjes spaghetti met veel technisch engels![]()
Ik heb ook al een site opgeduikeld die die dingen slopen voor onderdelen, dus spare parts moet lukken als ik ze nodig heb
Ik ben handig met gereedschap, maar niet met elektrische schema'squote:Op zondag 14 augustus 2011 15:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gewoon kijken wat op het schema sta kwa kleur op pen 1 pen 2 enz waarschijnlij kzijn die verwisseld.
Jij ookquote:
Dat kan idd, ze hebben volgens mij dat hele ding waar het spul in zit vervangen, die ligt namelijk achterin de kofferbak, was kapot zeiden ze, alleen heb ik geen idee wát eraan kapot was, dat moet ik dus even aan de weet zien te komen. Ik heb wel al gezien dat ik de diverse losse switches over kan bouwen op het huis.. moet alleen eerst even weten wat de reden was dat ze die zut vervangen hebben, zodat ik geen kapotte zooi terug ga bouwen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:38 schreef blup het volgende:
Dat geklooi met je wisser zit hem denk ik in de selecteur of waar je knopje mag zitten.
dit deel heb je nodigquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben handig met gereedschap, maar niet met elektrische schema's![]()
Dit is wat ik heb.
De wissers hebben een 'rust stand' dus als ze in gebruik zijn gaan ze niet helemaal naar beneden, tot je de handle weer in de uit-positie zet. Ik denk dat ze dat bedoelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:25 schreef densmee het volgende:
[..]
dit deel heb je nodig
[ afbeelding ]
alleen ik heb geen idee wat rise up type is
ik neem aan dat alle ruitenwisser omhoog bewegen
of het moet zijn dat er een model is met de wissers boven het raam
Een luisterend oor kan helpen he. Aangezien mijn imago me ongeloofwaardig maakt kan ik mezelf hiervoor helaas niet ter beschikking stellen en ik heb wel met je te doenquote:
Verschilt ook vaak nog eens per onderdeel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
er moet ook een constante 12V op staan, en let er op Aziaten zijn vaak MASSA geschakeld, EU modelen veel PLUS
Volgens mij zijn Yanken ook vaak massa geschakeld, ik heb alleen n.a.v. dat schemaatje geen idee waar ik naar moet zoeken, en/of wat ik waar moet meten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
er moet ook een constante 12V op staan, en let er op Aziaten zijn vaak MASSA geschakeld, EU modelen veel PLUS
13, 14, en 15 17. Staat er tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Yanken ook vaak massa geschakeld, ik heb alleen n.a.v. dat schemaatje geen idee waar ik naar moet zoeken, en/of wat ik waar moet meten.
Dat, en dezequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet eerst die andere eruit vissen voordat ik kan kijken of de ene schakelaar iets anders doet als de andere lijkt me
och ja hoor't hem met zijn ontdooide subforumquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
chuck, ga eens weg, dit is een blauwe pagina.
Die blauwen hebben hun eigen speeltuin, ga daar eens heen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zal van de week wel eens kijken, want dit zuigt behoorlijk. Moet ook effe kijken waar die relais uithangen, maar het lijkt mij meer een gevalletje verkeerd aansturen omdat hij consequent hetzelfde doet en in die intervalfunktie blijft hangen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:53 schreef blup het volgende:
[..]
Dat, en deze
[ afbeelding ]
Rammel sowieso ook eens aan alle contact puntjes, dat wil al eens uitmaken bij die oudjes..
Mijn Fransen had precies het zelfde probleem trouwens, de eerste keer was het relais gerookt, bij de andere de hendel.
ik ben ook blauw (binnekort danquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Grapje zeker?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik ben ook blauw (binnekort dan)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij zal wel naar een avatar fanclubdag gaan
[ afbeelding ]
hij wordt op zen oog geslagen door SD als hij te dicht bij Anne komtquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef densmee het volgende:
[..]
hij wordt op zen oog geslagen door SD als hij te dicht bij Anne komt
Het is weer de tijd van het jaar om me even terug te trekken van FOK! geloof ik.quote:
Godverdomme, leer spellen jong!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Vrijdag wordt ik blauw, dan is het weer weekend met de gebruikelijke afsluiter om 17:00
van de alcohol inderdaad, om alle elende van de renault garage te vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Vrijdag wordt ik blauw, dan is het weer weekend met de gebruikelijke afsluiter om 17:00
morgen de eerste dag na de vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef densmee het volgende:
[..]
van de alcohol inderdaad, om alle elende van de renault garage te vergeten
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
morgen de eerste dag na de vakantiekijken wat voor drama's zijn blijven staan
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
dacht je nou echt dat jij mod zou worden?
mod faal gespotquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:06 schreef blup het volgende:
[..]
[ [url= http://files.sharenator.c(...)4-535.jpg]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apple fanboy's
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:13 schreef densmee het volgende:
FkTwkGs2012 =Omg apple hater met je nare pics. Apple is nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apple fanboy's
![]()
Apple![]()
Beetje recalcitrant vandaag huh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
niet alles wat blond en naakt is, is per definitie lekker
Alleen vandaag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Beetje recalcitrant vandaag huh.
mijn meisje is inderdaad een flink stuk knapper dan ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:28 schreef blup het volgende:
Check die scherpe knieën, echt below my standard!
daarom zul je dus nooit mod worden, een beetje medeleven kan geen kwaad.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef densmee het volgende:
[..]
daarom zul je dus nooit mod worden, een beetje medeleven kan geen kwaad.![]()
Hier speciaal een plaatje voor Alex
[ afbeelding ]
Die vind ik zelfs leuker dan die blonde chick.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen..
Die had ik vroeger ook![]()
![]()
. Op de middelbare school.
inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Die vind ik zelfs leuker dan die blonde chick.
met de motorzaag een keer onderlangs zagen maakt dat wel goedquote:
Als er maar geen stalen bescherming in die zolen zitquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef densmee het volgende:
[..]
met de motorzaag een keer onderlangs zagen maakt dat wel goed
van pillen ga je wel raar kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom niet eh![]()
. Ik heb ook pikzwart haar gehad:
[ afbeelding ]
Wat is je eigen kleur eigenlijk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom niet eh![]()
. Ik heb ook pikzwart haar gehad:
[ afbeelding ]
Pics or didnt happenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen..
Die had ik vroeger ook![]()
![]()
. Op de middelbare school.
Jij mist wat in je leven he?quote:
Ik heb eigenlijk geen ideequote:
kijk uit da ge ouw eikel er niet af trekt hequote:
Liefquote:
Die laarzen heeft DevilsWhore ook!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhmm................??????quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LiefEn jij hebt haar gezien dus kunt het beamen
Hoe weet jij nou met wat voor een mensen ik om gaquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
op catslefest dacht ik serieus ff dat ik jou zag, AnneMaar de 2 meisjes waar je dubbelgangsert bij was, zou jij nooit mee om gaan
![]()
En jij lijkt me geen CF-ganger ook
Nah, hij ruikt naar elektriciteit. Ik denk niet dat het met stof te maken heeft.quote:
Zou je accu er ff uithalen voor de veiligheidquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:33 schreef Anne het volgende:
Mijn laptop is volgens mij deaud aan het gaan. Hij stinkt een beetje en maakt herrie.
/backup aan het maken is.
Nee, de data eraf, is veel belangrijkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zou je accu er ff uithalen voor de veiligheid
Zet het raam vast open!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, de data eraf, is veel belangrijker![]()
Mocht 'ie in de fik vliegen hebben we een grote tuin
Oh... maar je weet toch dat elektronica werkt op rook? Is de rook eruit, dan werkt het niet meer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, hij ruikt naar elektriciteit. Ik denk niet dat het met stof te maken heeft.
Ach ja.. ding is ook alweer 4 jaar oud...
Hij ruikt dus naar oververhitte elektronica.quote:
Je hebt toch wel backupsquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, de data eraf, is veel belangrijker![]()
Mocht 'ie in de fik vliegen hebben we een grote tuin
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij ruikt dus naar oververhitte elektronica.
Precies! vrouwenannequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:17 schreef blup het volgende:
[..]
Die had je al moeten hebben voor hij ging stinken.
Blaatquote:
Lidl cola, Mozzarella, sla, pompoenpitten, olijfolie, appelwijnazijn, uitje, bosuitje, knoflook.quote:
Rot op joh, heaumeauquote:
Gelukkig ruik ik je niet. Hoeveel van die dingen zijn hallucinogeen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Lidl cola, Mozzarella, sla, pompoenpitten, olijfolie, appelwijnazijn, uitje, bosuitje, knoflook.
Jep, net voor 'kusjekroel met jongetjes' ligt het begin van die snaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Tjonge. Jij slaat aan. Daar zit vast een gevoelige snaar
Ik weet het niet hoor. Straks ben je echt homo met zo'n overdreven reactie. Laten we dit idd maar niet nog eens proberen voor je de verkeerde ideeen krijgtquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, net voor 'kusjekroel met jongetjes' ligt het begin van die snaar
SD kijkt naar elke vrouwenbillen die voorbij komen op straat. Die is echt geen heaumeau heur.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Straks ben je echt homo met zo'n overdreven reactie. Laten we dit idd maar niet nog eens proberen voor je de verkeerde ideeen krijgt
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
SD kijkt naar elke vrouwenbillen die voorbij komen op straat. Die is echt geen heaumeau heur.
Cover up. Seen it before.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
SD kijkt naar elke vrouwenbillen die voorbij komen op straat. Die is echt geen heaumeau heur.
Echte mannen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, net voor 'kusjekroel met jongetjes' ligt het begin van die snaar
Kijken ze ook terug?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Wees maar niet bangquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Straks ben je echt homo met zo'n overdreven reactie. Laten we dit idd maar niet nog eens proberen voor je de verkeerde ideeen krijgt
Da's een stuk verderop diezelfde snaarquote:
Dat gebeurt wel eensquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het is wel een leuk gezamelijk gespreksonderwerp toch. Leuk voor in de auto naar huis
ze zouden jou eens onder je tas moete skuppe, kijke of je dan nog zo praat over een modquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Laat lekker lullen joh, liever hij als iemand mét verstandquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef densmee het volgende:
[..]
ze zouden jou eens onder je tas moete skuppe, kijke of je dan nog zo praat over een mod
Mijn iq is beangstigend hoog gerelateerd aan mijn postsquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat lekker lullen joh, liever hij als iemand mét verstand
ja ik geloof dat direct, hij zal zo rond de 45 liggen denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mijn iq is beangstigend hoog gerelateerd aan mijn posts
Jouw IQ is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet al te veel hoger als je schoenmaatquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mijn iq is beangstigend hoog gerelateerd aan mijn posts
Touchequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef densmee het volgende:
[..]
ja ik geloof dat direct, hij zal zo rond de 45 liggen denk ik
Onder de 50 krijg je wel veel subsidie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef densmee het volgende:
[..]
ja ik geloof dat direct, hij zal zo rond de 45 liggen denk ik
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jouw IQ is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet al te veel hoger alsdan je schoenmaat
Naais, en nu ?quote:
OKquote:
Ik voor zie een pta baby aankomenquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1696696/8/
25#100734608]zondag 14 augustus 2011 22:22[/url] schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK
"niet eens".quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Keiharde seks. Ik heb de pool gewonnen
Wat "mannen he" ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja je klonk teleurgesteld. Maar ja mannen he
In de kast; heel vol pakquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zet de volgende keer ff een kort verhaaltje erbij als je wilt. Mooi pics
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:35 schreef Paladijn het volgende:
[..].
Ok dat is spam! Je moet je teasers beter aangeven. Pics kort verhaal en een link waar je de rest kan lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daar nu ff, bedankt he![]()
Dat oude Mercedeshok was trouwens stervenstraag berg op... we hebben er twee keer een tijdje achter gereden met 20 km/u waar je 80 mocht en konquote:
Nou nu nou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:38 schreef Paladijn het volgende:
Ik sluit me aan bij de schoenmaten, is dit Peu's broertje?
Maakt geen kont uit, ik vind hem übercool; zou er zó mee naar de lokale Jan Linders rijden voor de wekelijkse boodschappenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat oude Mercedeshok was trouwens stervenstraag berg op... we hebben er twee keer een tijdje achter gereden met 20 km/u waar je 80 mocht en kon
Nee, een newbie die een beetje druk is en nog veel moet leren. Volgens mij issie niet slecht, maar hij snapt gewoon nog niet allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:38 schreef Paladijn het volgende:
Ik sluit me aan bij de schoenmaten, is dit Peu's broertje?
Da's on-Rotterdamsch, get used to itquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dames, ik heb liever dat je achter mijn rug omroddelt ja
Da's ook tof, maar ik vind hem in deze verschijningsvorm gewoon 10 keer gaverquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Paladijn het volgende:
Vind je het nog cooler als je weet dat hij er vorig jaar zo uitzag?
[ afbeelding ]
Originaliteitsprijs vorig jaar, dit jaar was het:
[ afbeelding ]
quote:Aantal posts per subforum voor gebruiker "Anne" van 13-08-2010 t/m 13-08-2011
aantal posts / subforum
11815 Planes, Trains & Automobiles
00363 Onzin voor je leven!
00126 Reviews & Productbeoordelingen
00113 Klaagbaak
00107 Games & Consoles
00103 Lifestyle
00102 Relaties & Psychologie
00094 General Chat
00093 Feedback
00079 Seksualiteit
00079 Van Basic tot Pimp
00074 Klussen & Wonen
00073 Vraag & Aanbod
00058 Uitgaan & Vrije tijd
00052 Digital Corner
00047 Kaaskoppen in het buitenland
00044 Culinesse à gogo
00039 Werk, Geldzaken & Recht
00038 Flora & Fauna
00030 Stad & Streek
00023 Talentenjachten
00015 De Feestdagen
00015 Travel
00011 FOK!Userfoto's
00011 Ouder(s)
00011 Film, Tv & Radio
00011 Mens erger je niet
00011 Nieuws & Achtergronden
00009 The Nineties
00008 Muziek
00008 Cultuur & Historie
00006 FOK!kers helpen FOK!kers
00006 Knutselen en Creativiteit
00004 Memory Lane
00004 FOK!features, Bugs & Development
00004 40+
00003 Babes & Hunks
00003 FOK!mededelingen
00002 Sport
00002 Fotografie
00002 School & Studie
00002 Indianen
00001 Verkiezingen 2010
00001 Puber- & Tienertalk
00001 Examenforum
00001 Defensie
Warnings plaatsen dat kinderen slecht zijn voor de gezondheid en tot ernstige stress en andere aandoeningen kunnen leiden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb 11 posts in OUD. Hoe kan dat.
[..]
Trustuhquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Enfin; bedje toe.. morgen mogen we weer aan de slag![]()
LaterZ, en blup, sterkte morgen met de dagdienst
kunnen wij gewone stervelingen dat ook inzien of moet je dan eerst jezelf laten inlikken bij SDquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, ga je gang: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef densmee het volgende:
[..]
kunnen wij gewone stervelingen dat ook inzien of moet je dan eerst jezelf laten inlikken bij SD
Nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, ga je gang: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
aha interessantquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, ga je gang: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Ik welquote:
Fijnnnn!quote:Op maandag 15 augustus 2011 06:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb toch nog 2-3 uurtjes geslapen denk ik.
Dit wordt een lange dag vandaag.
Ik mis er een paarquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nationale feestdag? Waar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:18 schreef Barcaconia het volgende:
Pfoeh, wat vervelend dat ik vandaag moet genieten van een nationale feestdag zeg. Ik was zo goed uitgeslapen dat ik dat helemaal niet nodig heb!
Ethiopië, daar doe ik af en toe wat vrijwilligerswerk.quote:
Waarom ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ethiopië, daar doe ik af en toe wat vrijwilligerswerk.
Goedemorgenquote:
Beter leer je een vak.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:43 schreef Sounddragon het volgende:
Bah bah, lampjes aan het vervangen op een provinciale weg, rijdt hier voor een kapitaal aan knippermaterieel voor en achter onstot nu toe 3 storingen gedaan, en nog niet een op kunnen lossen
Hebbuh! Zeker niet te koopquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.autojunk.nl/2011/08/lego-vw-t1-camper
Ik houd het in de gaten. Zal wel duur worden.quote:
Ken tquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wel.. Net gestopt met een potje Anno 1404 met vrienden waar we vandaag 10 uur aan hebben gespeeld geloof ik
Karmaquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:01 schreef Duvel het volgende:
Gdvrrrr, waarom heb ik altijd dat spullen stuk zijn bij aankoop?
Da's te doen zeker met de huidige koersenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zeggen tussen de $99 en $129
Toch druk hoor!quote:
Waarom sta je op het gras dan?quote:
met het grasmasjien natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom sta je op het gras dan?
Bijdehandjequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Je gaat met het grasmasjien van het gras afrijden?
Wij westerlingen gaan dat malle Brabants nooit snappen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Je gaat met het grasmasjien van het gras afrijden?
121 toch? Bolhoedjequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef Duvel het volgende:
En jawel, twee speakers in de achterportieren. Het heeft wat kutwerk gekost, maar het klinkt mooi. Nu hopen dat het ook bij 120 nog mooi klinkt, want die Mazda is aardig luidruchtig.
waar is het bijbehorende topic?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
Twee speakers in de kamer:
http://frontpage.fok.nl/review/458577/1/1/50/gadget-vt-11-stereo-set.html
Alexxxxx.
Die is er niet. Je kunt onderaan het bericht ook reagerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:07 schreef densmee het volgende:
[..]
waar is het bijbehorende topic?
ik moet zeggen dat ik sinds een week erg tevreden ben over teufel
maak je dan ook kans op een setje of staat die nu in huize anne en sdquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Die is er niet. Je kunt onderaan het bericht ook reageren.
Nope, dat niet. En hij staat tijdelijk even in huize Anne en SDquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
maak je dan ook kans op een setje of staat die nu in huize anne en sd
Nee, dat is een andere user. Wij hebben een 323F.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
121 toch? Bolhoedje
En gewoon niet harder rijden als het geluid er niet bovenuit komt
Hij is één middagje gebruikt en staat nu weer netjes in de doosquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
maak je dan ook kans op een setje of staat die nu in huize anne en sd
Zijn nu zo'n 16/17 uur met dit spel bezig.. Maar hebben nog zat te doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:57 schreef invine het volgende:
[..]
Ken theb 2 saves games van over de 28 uur
uhuquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij is één middagje gebruikt en staat nu weer netjes in de doos
Alsmje het nou kutboxen had gevonden mag je dat dan ook neerzettenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
Twee speakers in de kamer:
http://frontpage.fok.nl/review/458577/1/1/50/gadget-vt-11-stereo-set.html
Alexxxxx.
Ja natuurlijk, waarom niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alsmje het nou kutboxen had gevonden mag je dat dan ook neerzetten
Weet niet maar ik ga ervan uit dat het gesponsord is. Vandaar.quote:
ik welquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef Anne het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
Ik maak trouwens geen nieuwe.
Serieus; er zat net nog een kat bovenop de doosquote:
poezendoosquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Serieus; er zat net nog een kat bovenop de doos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |