Klinkt intrigerend, wat zat erin?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:41 schreef borisz het volgende:
Burp
De kippenstoofpot uit de Delicious was erg lekker
Pesto van broccoli?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond uit eten bij Esperanto in Haarlem en morgen ga ik dit http://www.smulweb.nl/recepten/1362828/Pasta-met-broccolipesto
voor mezelf maken aangezien golfer aan de mosselen gaat
Het recept ziet er ook niet slecht uit maar waarom moeten ze het nou pesto noemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet huilen, ik vond het nou juist wel eens een leuk alternatiefje
Ik ben vandaag een kilo zwaarder dan gisterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:46 schreef mazaru het volgende:
Ik zit nog na te hipsen van een schranspartij bij de Kentucky Fried Chicken![]()
Man wat was dat lekker!!!
Komt door het vocht wat je vasthoudt na al dat zout.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een kilo zwaarder dan gisteren
Dat was, straks als in: ik ga ermee lunchen rond een uur of half één.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:07 schreef MaximusTG het volgende:
@minilot Of je hebt een nogal ruime definitie van 'straks' of je ontbijt erg zwaar :p.
Klinkt goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor vanavond heb ik alvast wat aardappeltjes in de schil gekookt met knoflookvlokken en zout, die bak ik dan nog even, daarbij gepofte knoflookmayonaisse.
En dan nog broccoli en gemarineerde varkensfiletlapjes erbij
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:16 schreef Selestha het volgende:
[..]
Komt door het vocht wat je vasthoudt na al dat zout.
Ik eet zo lekker twee kroketten op brood voor lunch
wats dat? Ik eet straks soep en chicken tonightquote:
Surinaamse cassave-kokostaart/cake. Nomnom.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wats dat? Ik eet straks soep en chicken tonight
gatver dat klinkt ook heel slecht!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een pizza van Dr. Oetker: ham hollandaise.
Ik heb nog nooit zo'n smerige pizza geproefd.Gatverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |