Dat was echt debiel jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was inderdaad knap dat de Second Mass vervolgens uitgekotst werd. Dat terwijl die hele Charlestown-gang helemaal geen combat-experience heeft met aliens![]()
.
Hoe kom je op 11 maanden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:42 schreef RanTheMan het volgende:
de nieuwe alien zag er op een vreemde manier nog best sympathiek uit.. Nu moeten we verdikke weer 11 maanden wachten.. maar wederome en sterke cliffhanger met aliens
Ik denk dat het een VN-peacekeeper is, althans een VN van alienrassenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:42 schreef RanTheMan het volgende:
de nieuwe alien zag er op een vreemde manier nog best sympathiek uit.. Nu moeten we verdikke weer 11 maanden wachten.. maar wederome en sterke cliffhanger met aliens
Ik snap nu nog steeds niet wat die metalen parasiet in de ogen van Tom Mason was. Die vloog vervolgens toch naar die Red-Eyed skitter? Waarom, was het soms een soort spion voor informatie ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:54 schreef sp3c het volgende:
man, nog een kind van Tom Mason?????
daarnaast vond ik het wel cool dat 2nd mass de skitter rebels met gevaar voor eigen leven probeert te beschermen terwijl ze de hele tijd ben en de skitterboyz hebben lopen dissen toen ze nog in het bos woonden
dat de skitters schijnbaar direct als ze rebel worden hun uber space alien gun terug naar het magazijn brengen vond ik ook apart
en nog veel meer bullshit
Falling Skies = awesome
tot volgend seizoen
ik denk ... !quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap nu nog steeds niet wat die metalen parasiet in de ogen van Tom Mason was. Die vloog vervolgens toch naar die Red-Eyed skitter? Waarom, was het soms een soort spion voor informatie ofzo?
En nu heeft Karen zo'n metalen parasiet in Hal gebracht?
Ja, dat jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk ... !
dat de fish head alien zijn/haar brain in de parasiet alien zit waardoor Hal nu eigenlijk de uber bossbadguy is om zo de lastige 2nd Mass voor eens en voor altijd van binnenuit te kunnen vernietigen!!!
nuken kan immers niet want ze rijden met die verdomde alu hoedjes op hun auto's rond!!
Zo te horen gaat Maggie eindelijk compleet uitgewoond worden door Hal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk ... !
dat de fish head alien zijn/haar brain in de parasiet alien zit waardoor Hal nu eigenlijk de uber bossbadguy is om zo de lastige 2nd Mass voor eens en voor altijd van binnenuit te kunnen vernietigen!!!
nuken kan immers niet want ze rijden met die verdomde alu hoedjes op hun auto's rond!!
daammmnnn sonnnnnnnnnnnnquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo te horen gaat Maggie eindelijk compleet uitgewoond worden door Hal.
Bad guy als hij dan is, stelt hij meteen een triootje voor met Karen.quote:
en hij maakt het condoom stiekem kapot!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Bad guy als hij dan is, stelt hij meteen een triootje voor met Karen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |