Dacht ik al. Dan kun je gewoon bij google afbeeldingen zoeken naar de eastpak padded pak'r city lightsquote:
jaja. zeg nou gewoon. is die voor meisjes of jongens?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Een account aanmaken speciaal om te vragen of een bepaalde schooltas voor meisjes is.
wouw.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
Is ie lelijk? Ja.
Is ie voor meisjes? Ik denk voor zowel jongens als meisjes.
Dit is een waarheid als een koe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef Kabolter het volgende:
Als je hem met die onzekerheid draagt is elke tas een vrouwentas.
Heeft ie daar een tas voor nodig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou m'n hond nog niet met die tas rond laten lopen, wat een gedrocht van een ding. Afzichtelijk, bah, zelden zo'n lelijke tas gezien. TS gaat flink voor lul lopen.
Of er lastpak van maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Hier scoor je wel wel status mee bij je boys.
Nog wel ff het eastpak wegtypexen en er tupac van maken. En altijd maar om 1 arm dragen he.
Goed punt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:38 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Heeft ie daar een tas voor nodig?
Make up waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
wat ga je eigenlijk in die tas doen?
uhm. nee joh. ik ga er schoolboeken in doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Make up waarschijnlijk.
Waar stop je dan je make up in?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef alathiema274 het volgende:
[..]
uhm. nee joh. ik ga er schoolboeken in doen
Ach, meisje in de brugklas zijn nog klein..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik weet niet of het past. Hoeveel meisjes wil je erin kwijt?
schoolboeken zijn pas voor meisjes!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef alathiema274 het volgende:
[..]
uhm. nee joh. ik ga er schoolboeken in doen
ik hoef nergens make up te stoppen want ik heb en gebruik geen make upquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar stop je dan je make up in?
dus jij gaat naar school zonder boeken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
schoolboeken zijn pas voor meisjes!
ik ga niet naar school. vroeger, toen ik nog naar school ging, waren boeken stoer, maar inmiddels is dat niet meer zo en zijn boeken voor meisjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:50 schreef alathiema274 het volgende:
[..]
ik hoef nergens make up te stoppen want ik heb en gebruik geen make up
[..]
dus jij gaat naar school zonder boeken?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:50 schreef alathiema274 het volgende:
[..]
ik hoef nergens make up te stoppen want ik heb en gebruik geen make up
Ik zou er niet mee lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Plaag die jongen nou niet zo, kan allebei zowel meisjes als jongens.
Je hebt je vader toch wel geholpen he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:55 schreef bijdehand het volgende:
Mijn broertje had ook zo'n tas en die is na een flinke pestpartij halfdood geschopt. Door m'n vader.
Ik rende naar boven om z'n kisten met stalen neuzen te pakken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Je hebt je vader toch wel geholpen he?
Wat is er uiteindelijk met de tas gebeurd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik rende naar boven om z'n kisten met stalen neuzen te pakken.
Maak je geen zorgen, niemand zal daar nog ooit last van hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:21 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Wat is er uiteindelijk met de tas gebeurd?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:55 schreef bijdehand het volgende:
Mijn broertje had ook zo'n tas en die is na een flinke pestpartij halfdood geschopt. Door m'n vader.
Ook niet voor mensen of andere levende wezens. Hell, zelfs niet voor stenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:26 schreef BGTes het volgende:
Ik vind hem niet voor jongens. Ook niet voor meisjes.
Ik denk dat de tas bijzonder goed zou staan bij mijn level 85 Orc Warriorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook niet voor mensen of andere levende wezens. Hell, zelfs niet voor stenen.
En hoe komt het dat jij Orc Warriors zo erg haat?!?!?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Ik denk dat de tas bijzonder goed zou staan bij mijn level 85 Orc Warrior
Deze.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
Je bent er nu al zo onzeker over dat je hem beter kan ruilen voor een andere nu het nog kan.
Dat kan je sowieso maar beter niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef kree het volgende:
Eigenlijk kun je het beste zeggen boeie ik vindt die tas mooi.
Wil hij gebruiken om te hosselenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef Supertolll het volgende:
Leuk voor een meisje tussen dat 6 à 12 jaar oud is.
Ja ik weet het niet hoe de situatie nu allemaal is, ben ook al weer wat jaartjes ouder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Dat kan je sowieso maar beter niet zeggen.
Kipling was voor snobs. Eastpak (met twee zwart-weggekleurde streepjes van de E) was (en is) het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef themole het volgende:
Ja, vroeger kocht je nog gewoon een kipling als brugger.
Ik had het voordeel van een 80 min rooster. Dus maar een paar vakken op een dagquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef Djoezt het volgende:
De hierboven geroemde 'messenger bag' wordt pas relevant als je weinig mee hoeft te nemen. Bij meer dan 3 boeken ga je 't over twee schouders willen verdelen.
Ik heb vanaf de brugklas 6 jaar lang een schoudertas gedragen. Die stond tijdens het fietsen precies op de bagagedrager en op school gooide je hem leeg in je kluisje. Geen enkel probleem. Rugzak vond ik zelfs toen al niks. Lelijk en onhandig (mijn mening).quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef Djoezt het volgende:
De hierboven geroemde 'messenger bag' wordt pas relevant als je weinig mee hoeft te nemen. Bij meer dan 3 boeken ga je 't over twee schouders willen verdelen.
Daar heb je een kluisje voor. Ligt eraan hoe groot je school is en hoeveel lessen tussen de pauzes vallen, maar meestal prima te doen. Daarbij weet je na een paar weken dat je de helft van de boeken niet nodig hebt (ofwel alleen op school en kunnen ze altijd in het kluisje blijven, ofwel alleen thuis en laat je ze daar gewoon).quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef Djoezt het volgende:
Wauw, jij rebelse waaghals.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef Qlame het volgende:
Ik vind het juist grappig om met zo'n tas rond te lopen, net of mij het boeit wat iemand van die tas vindt.. Ik loop ook met roze t-shirts, dus ja??
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef Qlame het volgende:
Ik vind het juist grappig om met zo'n tas rond te lopen, net of mij het boeit wat iemand van die tas vindt.. Ik loop ook met roze t-shirts, dus ja??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |