Ook niet voor mensen of andere levende wezens. Hell, zelfs niet voor stenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:26 schreef BGTes het volgende:
Ik vind hem niet voor jongens. Ook niet voor meisjes.
Ik denk dat de tas bijzonder goed zou staan bij mijn level 85 Orc Warriorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook niet voor mensen of andere levende wezens. Hell, zelfs niet voor stenen.
En hoe komt het dat jij Orc Warriors zo erg haat?!?!?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Ik denk dat de tas bijzonder goed zou staan bij mijn level 85 Orc Warrior
Deze.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
Je bent er nu al zo onzeker over dat je hem beter kan ruilen voor een andere nu het nog kan.
Dat kan je sowieso maar beter niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef kree het volgende:
Eigenlijk kun je het beste zeggen boeie ik vindt die tas mooi.
Wil hij gebruiken om te hosselenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef Supertolll het volgende:
Leuk voor een meisje tussen dat 6 à 12 jaar oud is.
Ja ik weet het niet hoe de situatie nu allemaal is, ben ook al weer wat jaartjes ouder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Dat kan je sowieso maar beter niet zeggen.
Kipling was voor snobs. Eastpak (met twee zwart-weggekleurde streepjes van de E) was (en is) het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef themole het volgende:
Ja, vroeger kocht je nog gewoon een kipling als brugger.
Ik had het voordeel van een 80 min rooster. Dus maar een paar vakken op een dagquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef Djoezt het volgende:
De hierboven geroemde 'messenger bag' wordt pas relevant als je weinig mee hoeft te nemen. Bij meer dan 3 boeken ga je 't over twee schouders willen verdelen.
Ik heb vanaf de brugklas 6 jaar lang een schoudertas gedragen. Die stond tijdens het fietsen precies op de bagagedrager en op school gooide je hem leeg in je kluisje. Geen enkel probleem. Rugzak vond ik zelfs toen al niks. Lelijk en onhandig (mijn mening).quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef Djoezt het volgende:
De hierboven geroemde 'messenger bag' wordt pas relevant als je weinig mee hoeft te nemen. Bij meer dan 3 boeken ga je 't over twee schouders willen verdelen.
Daar heb je een kluisje voor. Ligt eraan hoe groot je school is en hoeveel lessen tussen de pauzes vallen, maar meestal prima te doen. Daarbij weet je na een paar weken dat je de helft van de boeken niet nodig hebt (ofwel alleen op school en kunnen ze altijd in het kluisje blijven, ofwel alleen thuis en laat je ze daar gewoon).quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef Djoezt het volgende:
Wauw, jij rebelse waaghals.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef Qlame het volgende:
Ik vind het juist grappig om met zo'n tas rond te lopen, net of mij het boeit wat iemand van die tas vindt.. Ik loop ook met roze t-shirts, dus ja??
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef Qlame het volgende:
Ik vind het juist grappig om met zo'n tas rond te lopen, net of mij het boeit wat iemand van die tas vindt.. Ik loop ook met roze t-shirts, dus ja??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |