Ook niet voor mensen of andere levende wezens. Hell, zelfs niet voor stenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:26 schreef BGTes het volgende:
Ik vind hem niet voor jongens. Ook niet voor meisjes.
Ik denk dat de tas bijzonder goed zou staan bij mijn level 85 Orc Warriorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook niet voor mensen of andere levende wezens. Hell, zelfs niet voor stenen.
En hoe komt het dat jij Orc Warriors zo erg haat?!?!?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Ik denk dat de tas bijzonder goed zou staan bij mijn level 85 Orc Warrior
Deze.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
Je bent er nu al zo onzeker over dat je hem beter kan ruilen voor een andere nu het nog kan.
Dat kan je sowieso maar beter niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef kree het volgende:
Eigenlijk kun je het beste zeggen boeie ik vindt die tas mooi.
Wil hij gebruiken om te hosselenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:11 schreef Supertolll het volgende:
Leuk voor een meisje tussen dat 6 à 12 jaar oud is.
Ja ik weet het niet hoe de situatie nu allemaal is, ben ook al weer wat jaartjes ouder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Dat kan je sowieso maar beter niet zeggen.
Kipling was voor snobs. Eastpak (met twee zwart-weggekleurde streepjes van de E) was (en is) het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef themole het volgende:
Ja, vroeger kocht je nog gewoon een kipling als brugger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |