SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Ik geloof niet, dus ik zal wel ergens branden ofzo, of er is gewoon niks ook leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik ben een gelovige, dus niets aan de hand.
OMG de Greys komen ons reddenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.Er zijn al mega grote ruimte schepen oid gezien aan de rand van ons zonnenstelsel die ons komen redden.
![]()
Hoe kan een komeet een aardbeving voorspellen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ga ik dan weer niet vanuit. Wel zou het mogelijk zijn dat het aardbevingen voorspelt. Deze komeet heeft eerder al de aardbeving in Japan aangekondigt, las ik in het topic.
Heb je nou al die vingers in je anus gedaan?quote:
Ik ben bang voor...quote:
Stand van de komeet tov planeten voorspelde niet veel goeds. Men speculeerde over ENORME RAMPEN, maar uiteindelijk bleek het enkel die aardbeving in Japan te zijn. Nu speculeert men wederom over EINDE VAN DE MENSHEID, maar misschien valt het uiteindelijk wel mee. Ja, ik heb me ingelezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan een komeet een aardbeving voorspellen?
Of niemandquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De grayes niet hoor!Eerder de Pleiadians.
jij hebt van jezelf al een mutsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een neger ik draag geen muts.
Je baseert je op wetenschap?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stand van de komeet tov planeten voorspelde niet veel goeds. Men speculeerde over ENORME RAMPEN, maar uiteindelijk bleek het enkel die aardbeving in Japan te zijn. Nu speculeert men wederom over EINDE VAN DE MENSHEID, maar misschien valt het uiteindelijk wel mee. Ja, ik heb me ingelezen.
Ach the aincient alien theory lijkt heel veel op StarGate. Maakt dat t dan minder waar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit lijkt allemaal te erg op Deep Impact
Ik ben alleen bang voor gaten in lichamen en marteling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Tevens ben ik ook bang voor..
levend begraven worden, seriemoordenaars, terreuraanslagen, gammele bruggetjes, spookhuizen, nachtvlinders en het einde van de wereld.
Oh, en ik ben bang voor de duivel van southpark.
Jij held op sokkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
levend begraven worden, seriemoordenaars, terreuraanslagen, gammele bruggetjes, spookhuizen, nachtvlinders en het einde van de wereld.
Dat kan ook.quote:
Geen techno in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
Is er alweer muziek (of nog steeds die techno herrie? )
Wat moet ik hier nu op antwoordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
wacht even, om 2 uur goede muziek. Afgezien van het eerste nummer dan misschienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
Ieder zn opvatting hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ook.All1 geloof ik dat niet. Ze schapen ons niet volgens tich geloven ed naar hun gelijkenis om ons dan maar aan ons lot over te laten als we hun nodig hebben.
Er gaat echt wel wat gebeuren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die denken dat 2012 einde mensheid is. Bijna niemand denkt dat. De mensen die iets over 2012 denken is meestal iets positiefs, positie van planeten die energie sturen enz.
Peterquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
dat-wil-je-nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er gaat echt wel wat gebeuren.All1 weet ik net zo goed al de rest niet wat. Het gene wat mij het meest waarschijnlijk lijkt is dat de aarde een polar shift gaat doen tussen 2012 en 2021. Dit omdat de aarde dat altijd doet om de 12.800 jaar en we nu daar bijna zijn.
we zitten nu op 12.799 jaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er gaat echt wel wat gebeuren.All1 weet ik net zo goed al de rest niet wat. Het gene wat mij het meest waarschijnlijk lijkt is dat de aarde een polar shift gaat doen tussen 2012 en 2021. Dit omdat de aarde dat altijd doet om de 12.800 jaar en we nu daar bijna zijn.
U is wat ?quote:
Ah jij gaat om 2 uur?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht even, om 2 uur goede muziek. Afgezien van het eerste nummer dan misschien
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben bang voor...
honden, ratten, slangen, spuitjes, horrorfilms, de dood, mensen verliezen, dode mensen, mortuariums, het donker, het oneindige, een kind baren, over de kop gaan, geskimmed worden, ghetto wijken, oost europese mensen (), buitenaards leven, kotsen, clowns..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat ben je toch ook schattig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef gewoonfaye het volgende:
En ik ben bang voor verkracht worden, gemarteld worden, iemand moeten vermoorden en andere saw achtige praktijken.
Heb je dan ook gelezen over de polar shift en dat de zon, aarde en het hart van onze melkweg staan op 21 dec 2012 op één lijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stand van de komeet tov planeten voorspelde niet veel goeds. Men speculeerde over ENORME RAMPEN, maar uiteindelijk bleek het enkel die aardbeving in Japan te zijn. Nu speculeert men wederom over EINDE VAN DE MENSHEID, maar misschien valt het uiteindelijk wel mee. Ja, ik heb me ingelezen.
Zag ik trouwens een soort metallica tatoo op je arm, of maakte ik dat er zelf vanquote:
We wachten mu. Op kwpdqlromquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noooh je bent dronkenAlles was leuk op je feessie?
We zullen t wel zien als we dood zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ieder zn opvatting hè
Ik geloof daar zelf niet zo in. Als het afgelopen is, is het afgelopen.
Condooms?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We wachten mu. Op kwpdqlrom
Nee, dat had je goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zag ik trouwens een soort metallica tatoo op je arm, of maakte ik dat er zelf van
als er iedere 12800 jaar een polarshift zou zijn die tig % van de levende wezens om zeep helpt dat was de aarde een dode planeet geweestquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach, als je de Kapsalon te lang laat staan dan wordt het vanzelf kwpdqlrom...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we zitten nu op 12.799 jaar
en wat doet de polarshift
FACK!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, als je de Kapsalon te lang laat staan dan wordt het vanzelf kwpdqlrom...Hoi all
[..]
Ach, als je de Kapsalon te lang laat staan dan wordt het vanzelf kwpdqlrom...Hoi all
Oquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor want dan zijn er mensen zoals Noach die helpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er iedere 12800 jaar een polarshift zou zijn die tig % van de levende wezens om zeep helpt dat was de aarde een dode planeet geweest
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor want dan zijn er mensen zoals Noach die helpenAl geloof ik niet dat t zo is zoals in de bijbel beschreven maar eerder een dna verzameling die later weer uit gezet is.
Lastig he typen met een bakkie op!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je al minstens 5 keer gequote zonder reactiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
aight, ik heb alles precies op tijd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga zometeen maar broodje frikandel eten.
waar haal je een frikandel vandaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
of zijn ze net als de film 2012 al in het geheim mega-arken aan het bouwenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor want dan zijn er mensen zoals Noach die helpenAl geloof ik niet dat t zo is zoals in de bijbel beschreven maar eerder een dna verzameling die later weer uit gezet is.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb je al minstens 5 keer gequote zonder reactie [ afbeelding ]
Lach wat je wil. Ik vind all1 je reactie een beetje jammer want ik lach hier ook niemand uit met een ander geloof.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:59 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb zin om taart te maken een hele grote chocolade taart
[..]
![]()
![]()
Lekkerrrrrquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
vriezer > friteuse ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar haal je een frikandel vandaan
Eendje!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef humorduck28 het volgende:
Gelukkig, ik word nog aangehoord hier...
Je haat me. Je vind je vervelend en raar. Je stookt je vriendin tegen me op.quote:
Geloof en stompzinnigheid , sorry er zijn verschillen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lach wat je wil. Ik vind all1 je reactie een beetje jammer want ik lach hier ook niemand uit met een ander geloof.
Wie niet?quote:
Er bestaat al een arkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of zijn ze net als de film 2012 al in het geheim mega-arken aan het bouwen
Frikandellen in de pan bakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een frietpan gehad
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je haat me. Je vind je vervelend en raar. Je stookt je vriendin tegen me op.
Gewoon jeweet, soms heb je dat.quote:
Als je naar de kroeg was ben je wel erg vroeg van de kaartquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon jeweet, soms heb je dat.
Raar ditquote:
Is dat een garp?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:04 schreef humorduck28 het volgende:
Ik krabbel wel een beetje weer op van dit... beetje chaggie geweest afgelopen tijd...
In mijn ogen zijn veel geloven stomzinnig moet ik daarom iemand anders onderuit schoffelen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geloof en stompzinnigheid , sorry er zijn verschillen.
Alsof die filmpjes geloofwaardig zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn veel geloven stomzinnig moet ik daarom iemand anders onderuit schoffelen?![]()
![]()
Kijk eerst maar eens wat van de filmpjes os hier gepost en dan praten we wel verder!
Ancient aliens
EUjquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:05 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel vanaf den mobiel. Nu weer chillen. Grgr
Kloostermensenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor monnikken.. is t zondag ofzo?
hoe schrijf je monnikken, monikken, monniken, nee dat is mooniiiken alsin nike merk dat klopt niet .
ik denk monnikken
Jij en je irri UI ik denk steeds dat t Myr is die postquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:04 schreef smegmanus het volgende:
Hey Sint, ik weet geheime dingen over jou
owwww nu wordt het ingewikkeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:05 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel vanaf den mobiel. Nu weer chillen. Grgr
wat danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:04 schreef smegmanus het volgende:
Hey Sint, ik weet geheime dingen over jou
Ken je Niburuquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn veel geloven stomzinnig moet ik daarom iemand anders onderuit schoffelen?![]()
![]()
Kijk eerst maar eens wat van de filmpjes die hier gepost zijn en dan praten we wel verder!
Ancient aliens
Joa!quote:
Voor mij wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof die filmpjes geloofwaardig zijn.
Wattes? Je bent van de kaart, je maakt me in de warquote:
quote:
Dat heb ik bij mijn geloofquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor mij wel ja.Eindelijk vallen de puzzelstukjes bij elkaar.
U bent een half uur te laat met indienen, sorryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Naat, mijn lijstje (ongetwijfeld incompleet,maar hier kon ik zo snel op komen.)
Incubus-adolescents
the raconteurs - steady as she goes
living colour - love rears its ugly head
muse - sunburn
editors - bricks and mortar
blonde redhead - falling man
the temptations - papa was a rolling stone
prince - kiss
Ray Charles - I've Got A Woman
Björk - Big Time Sensuality
massive attack - teardrop
radiohead - street spirit
Foo fighters - skin and bones
nirvana - about a girl
The Who - my generation
The Contours - do you love me
The Beach Boys - God Only Knows
Kasabian - Vlad the impaler
John Lennon - Jealous Guy
Fleetwood Mac - Dreams
Bryan Ferry - Let's stick togheter
No doubt - just a girl
Fatboy slim - right here right now
Basement jaxx - where's your head at
madonna - music
bloedend hart - De Dijk
Weak - skunk anansie
Counting Crows - Big Yellow Taxi
Stereophonics - Dakota
Queens of the stone age - make it wit chu
System of a down - chop suey
Marilyn Manson - the beautiful people
placebo - the bitter end
Rammstein - du hast
t.a.t.u - all the things she said
bomfunk MC's - freestyler
Bloodhound gang - uhn tiss uhn tiss uhn tiss
Billy talent - fallen leaves
er zullen ongetwijfeld dingen bijzitten die je niet leuk vindt, maar dan komen ze waarschijnlijk uit mijn jeugd.
Stiekem loop ik daar stage en ga ik daar mijn eindproject doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De site ken ik ja.![]()
Waarom denk je dat ik je vandaag die link gaf naar die site?
Zoiets, heb vakantie, dacht lekker te kunnen uitrusten, gebeuren er nare dingen in mijn omgeving..quote:
Dat mag toch ook! Heb je mij hier ooit jou en je geloof zien onderuit halen ofzo? Iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wil.quote:
Dus nu kijk je er helemaal niet meer naar? Oke, prettige dag verder. Eikel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
U bent een half uur te laat met indienen, sorry
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef monkyyy het volgende:
Ranja in mijn thee pot gestopt vanmiddag, niet goed schoon gemaakt, nu thee gemaakt.
Smaakt naar ranja.
Vet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stiekem loop ik daar stage en ga ik daar mijn eindproject doen
Thee met een ranjasmaak, de geniale uitvinding...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef monkyyy het volgende:
Ranja in mijn thee pot gestopt vanmiddag, niet goed schoon gemaakt, nu thee gemaakt.
Smaakt naar ranja.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef monkyyy het volgende:
Smaakt naar ranja.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet echt mijn standaard PI aanpassen als naat ook post.
Oh. Ik ben gewoon een rolmodel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
UI's die me iets teveel op elkaar lijken
Vraag maar gewoon als je dingen wilt weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vet!Dan mag je me zo nu en dan inside info egven via pm of dm.
![]()
Liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet echt mijn standaard PI aanpassen als naat ook post.
Naatjequote:
Dan kan ik het niet meer downloaden schat. Hierna vergeet ik het weer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus nu kijk je er helemaal niet meer naar? Oke, prettige dag verder. Eikel.
En dat is dan een stel.quote:
Stuur maar opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje, komen er nog vragen aan naatje?
Doe nou niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nu ben ik boos en ga ik spotify luisteren.
Moodswingsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nu ben ik boos en ga ik spotify luisteren.
je luistert nooit naar de nummers die ik aangeef. Nooit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kan ik het niet meer downloaden schat. Hierna vergeet ik het weer.
toffe family heb jijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zit met neefje en nichtje in de tuin te chillen
de rest is doedoes
Wheh0hehehe
Ik haat hem echt op fok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
En dat is dan een stel.
Gelukkig is hij in het echt een stuk liever.
Gewoon een keer zo'n lijstje naar mij doorsturen maak er zo een set vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je luistert nooit naar de nummers die ik aangeef. Nooit.
Je had naar Snuf moet luisteren...vrouwen...kippen...zaad....quote:
Incubus-adolescentsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gewoon een keer zo'n lijstje naar mij doorsturen maak er zo een set van. meeste heb ik zo wel staan .
Ik vertrouw jouw muzieksmaak niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je luistert nooit naar de nummers die ik aangeef. Nooit.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had naar Snuf moet luisteren...vrouwen...kippen...zaad....
We zijn allemaal eikels op die interwebz.quote:
dan moet je het eens goedmaken. Wanneer luister je nou naar wat ik aangeef?quote:
heul niet een paar zijn echt lievv op den interwebzquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
We zijn allemaal eikels op die interwebz.
Wak!!quote:
Namen ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet een paar zijn echt lievv op den interwebz
Ik hang alleen hier niet de macho uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet een paar zijn echt lievv op den interwebz
Doe dat dan lekker overdagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef rulerofdeath het volgende:
pff, het valt niet mee om nu nog een datasheet door te kijken
pics?, hallo trouwensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik geniet nu van de autotune stem van Alexis Jordan, mmmmm heer-lijk. Echt, ik kom spuitend klaar van deze mainstream muziekaids.
neen ik hou het zo want dan kan iedereen zich aangesproken voelenquote:
Als ik het gedownload heb, en nummers downloaden doe ik doorgaans een half uur voor de show. Vergeet niet dat ik Bloody Beetroots heb gedownload.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan moet je het eens goedmaken. Wanneer luister je nou naar wat ik aangeef?
even kwooten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zei dus .... Im oegj...Hihi2ruzie ik met neefje en nichtje im voortui. WChtem op kapsalon :")
de wiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zei dus .... Im oegj...Hihi2ruzie ik met neefje en nichtje im voortui. WChtem op kapsalon :")
vrouwen hebben geen muzieksmaakquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw muzieksmaak niet.
zit ik met coderen had ik beter overdag kunnen doen , maar oh wacht toen was ik bezig met DJ wezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef rulerofdeath het volgende:
pff, het valt niet mee om nu nog een datasheet door te kijken
Voor de kleinkinders.quote:
alsof je die door mij kende.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik het gedownload heb, en nummers downloaden doe ik doorgaans een half uur voor de show. Vergeet niet dat ik Bloody Beetroots heb gedownload.
Ik denk dat het beter is om eerst een beetje nuchter te worden, en dan weer te gaan postenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef charmed_angel het volgende:
Verstandig welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neen ik hou het zo want dan kan iedereen zich aangesproken voelen
Eet zequote:
verschil? is die er?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
Duivels dilemma: Kijken naar Comedy Central of naar Teennick?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef charmed_angel het volgende:
Voor mij zou het Comedy Central zijn...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
Discovery Channelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
Dit is gewoon de eerste vrijdagavond dat ik overweeg te zappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
zoalang tosh.o er is, naar teennickquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
ik heb al een koud pilsjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doe dat dan lekker overdag
Pak nu maar een lekker koud pilsje, en geniet van de avond
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zoalang tosh.o er is, naar teennick
Heb geen digitalequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
de beste zenderquote:
Of je blijft gewoon hier naar kijken, naar Fok!, net zo spannendquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb al een koud pilsje
maar ik moet maandag weer beginnen met werken, en ik heb alleen morgen nog een dag voor mezelf.
m'n vriendin werd donderdag al pissig dat ik iets voor dit ging doen terwijl zij erbij zat
Iddquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit ik met coderen had ik beter overdag kunnen doen , maar oh wacht toen was ik bezig met DJ wezen
nee, druk, binnenkort maar weer es draaienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Avond
Jou ook lang niet gezien in de topics
Koelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee, druk, binnenkort maar weer es draaien
quote:
49 beweerde hij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:20 schreef Outpost76 het volgende:
30 neger piemels paste er bij jou in toch?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
1?
Ik begon met een hele hand, daarna de andere erbij dat is normaal toch?
ah sneu morgen nieuwe jatten! bij het cafequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb mijn wijnglas laten vallen, nu heb ik er geen 1 meer
Geen glas of wijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
30 negerpiemels samen heeft meer massa dan naatjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:20 schreef Outpost76 het volgende:
30 neger piemels paste er bij jou in toch?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
om de fles zit ook glasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heuy Fokkert!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zoalang tosh.o er is, naar teennick
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EN DAT TERWIJL JE ALTIJD DIAREE HEBT
Ja dat weet ik ook maar eehm hij heeft dat zelf gezegds ooit dus vandaar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
30 negerpiemels samen heeft meer massa dan naatje
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag ik me nu schamen voor mijn vriend?
Ja dat magquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan jongleren met die knul.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
30 negerpiemels samen heeft meer massa dan naatje
Nee dat mag niet alleen op tinychatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Schamen? Wees boos op sint voor deze vraag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Okee vertel nu wat nieuws?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO IK BEN EEN MONGOOL
nee was een mooie blauwequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah sneu morgen nieuwe jatten! bij het cafe![]()
Ik proef de sarcasmequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ah leuke new alternative dit
Zo je staat er best goed op, ben ik niet van je gewendquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
HALLO IK BEN EEN MONGOOL
Denk beidequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef Fokker89 het volgende:
ik zie trouwens wel erg veel faye's overalben ik dronken of verlieft
Dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef Fokker89 het volgende:
Verliefd met een d?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef Fokker89 het volgende:
top...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee was een mooie blauwe
had er 2 laatst ook al 1 laten vallen.
vroegah ( jaar geleden had ik er 6)
gelukkig zit wijn al in een glas
quote:
nee, verlieft, net als hontquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd met een d?
Dan het eerste.
ben je verliefd op een anderquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef Fokker89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |