SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Wodan leeft nog steeds en wil als maar knuffelen ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ah oke, alles goed met wodan?
ik mis wodanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wodan leeft nog steeds en wil als maar knuffelen ja.
Ik vind het trouwens best disturbing dat jij je echt schoonpapa nog nooit hebt gezienquote:
en nu?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
Ik zag Outpost altijd als een tweede vader.
Nog steeds.quote:
Zag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
Ik zag Outpost altijd als een tweede vader.
Tot latersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
Okee mensen ik pak even mijn rustmomentje tot straks!
Dat realiseerde ik me et nadat ik gepost hadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Deze film gaat er over hoe de apen de planeet hebben over genomen. Dus het begin van Planet of The Apes.
alleen de aansteker, ik stop met roken en dat hou ik vol net zo lang als mijn relatie met Naatje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom je hem knuffelen onder t mom van ik kom mn sigaretten en aansteker op halen.
je gaat in de eerste jammerlijk falen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
alleen de aansteker, ik stop met roken en dat hou ik vol net zo lang als mijn relatie met Naatje.
watch me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gaat in de eerste jammerlijk falen.
Whehehehe dan heb ik snel genoeg gequote.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me et nadat ik gepost had
nuh-uh. Ik heb je op de meet gezegd: dit is de eerste en de laatste die jij mij ziet roken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij had je dit al eerder gezegd, dus je bent al jammerlijk gefaalt.
Als je stopt met roken heb je ook niets aan je animal sex aansteker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
alleen de aansteker, ik stop met roken en dat hou ik vol net zo lang als mijn relatie met Naatje.
Dan stop je nog nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nuh-uh. Ik heb je op de meet gezegd: dit is de eerste en de laatste die jij mij ziet roken.
Niks mis meequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je stopt met roken heb je ook niets aan je animal sex aansteker.Dan moet je maar gewoon komen om Wodan te knuffelen.
Heul niet.. gezelligheidsdrinker noemt men datquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet.. gezelligheidsdrinker noemt men dat
Ik had ook gewoon helemaal geen poging kunnen doen, altijd in je gezicht kunnen roken, maar dat doe ik niet, waardeer dat en steun me in mijn poging in plaats van me af te zeikenquote:
Smoking is badquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon helemaal geen poging kunnen doen, altijd in je gezicht kunnen roken, maar dat doe ik niet, waardeer dat en steun me in mijn poging in plaats van me af te zeiken
Ja, maar als je niet in mijn gezicht rookt, kan je daarbuiten ook nog roken. Dus dan hoef je niet te stoppen met roken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon helemaal geen poging kunnen doen, altijd in je gezicht kunnen roken, maar dat doe ik niet, waardeer dat en steun me in mijn poging in plaats van me af te zeiken
Niet rokers sterven ookquote:
quote:
wil je nou dat ik stop of niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet in mijn gezicht rookt, kan je daarbuiten ook nog roken. Dus dan hoef je niet te stoppen met roken.
Ja kallemquote:
Javaanse Jongens 3/4 met Rizlaquote:
Ik zei nog ma niet doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt en nu echt, maar een beetje steun
Precies!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er is maar 1 weg naar je longen, asfalteer em goed!
Oh lekkers!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja kallem
Lekker vakantie nu![]()
Ik ken wodan niet, houd ie van knuffelen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarmee niet? Dat animal sex of langs komen om wodan te knuffelen?
Neuh niet weg of zo. Gewoon lekker vakantie vieren, cafeetje pakken, bbq hier of daarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh lekkers!Ga je nog ergens heen?
Wodan is zo'n dropjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ken wodan niet, houd ie van knuffelen?
met dit weer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Neuh niet weg of zo. Gewoon lekker vakantie vieren, cafeetje pakken, bbq hier of daar
Echt zo'n knuffelkatquote:
Wodan wil t liefst 24 \ 7 knuffelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook goeie shit!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Neuh niet weg of zo. Gewoon lekker vakantie vieren, cafeetje pakken, bbq hier of daar
Kan bestquote:
Maak kennis met Wodan :quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ghehe.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kut, VH, ga even in een zaal staan in de buurt, met gratis bier. enzo
Toch wel schat, toch wel.quote:
Ja waardoor je mijn post gemist hebt...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zag?![]()
![]()
Nu dus niet meer?What happend...
Schatje hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak kennis met Wodan :
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja waardoor je mijn post gemist hebt...
Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stefan, ik heb [rec] gezien, gelijk [rec]2 erachteraan gegooit
GE-WEL-DIGquote:
Mij rustmomentje duurde 3 minuten daardoor kan ik het niet gemist hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die post ik erbij!Je zegt zag ik altijd als papa.......
Waarom zag...
Heerlijke films hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG
APPLAUS
nee ze waren echt goed, vooral het einde van deel 2 was ernstig baas
Reageer eens op mn vraag dan man!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij rustmomentje duurde 3 minuten daardoor kan ik het niet gemist hebben.
Ja het boeit mij ook totaal niet of mensen roken of niet, toch hun eigen keus.quote:
Ik zie je nog steeds als een tweede vader hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Reageer eens op mn vraag dan man!![]()
Preciesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja het boeit mij ook totaal niet of mensen roken of niet, toch hun eigen keus.
Ik snap nooit dat mensen daar zo moeilijk over doen
Slaap lekker.quote:
Dat monster is echt ernstig engquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heerlijke films he
Ik vond het einde van deel 1 beter, scheet zowat in m'n broek
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
Ik besef me nu dat ik nog nooit zo snel was.
Deze dag gaat met vergulde letters de geschiedenisboeken in.
Hoezo snel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds als een tweede vader hoor.
Oh mijn god wat gebeurt daar allemaal?quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat monster is echt ernstig eng
en die gare baby daarboven, daar scheet je hem waarschijnlijk wel het ergst.
Bij 2 was het wel raar, dat je alles alleen kon zien met nightvision, dan blijf je wel met en WTFgevoel achterMaar echt zo master dat die meid zelf met het virus is geïnjecteerd is en dus de kern is van de chaos die we in deel 3 krijgen
Hoe lang nog tot deel 3, ik wil hem dus NU zien
Mijn record is minder dan 2 minuten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
Ja maar jij bent een vrouwmens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn record is minder dan 2 minuten.
TMI dude, TMI.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
de 2 films samen zijn nog geen 3 uur, even lang als sommige films sowieso al zijn, bovendien zou het zo één film kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb meteen weer zin om ze alletwee te kijken
Waar heb je t in hemels naam over?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat monster is echt ernstig eng
en die gare baby daarboven, daar scheet je hem waarschijnlijk wel het ergst.
Bij 2 was het wel raar, dat je alles alleen kon zien met nightvision, dan blijf je wel met en WTFgevoel achterMaar echt zo master dat die meid zelf met het virus is geïnjecteerd is en dus de kern is van de chaos die we in deel 3 krijgen
Hoe lang nog tot deel 3, ik wil hem dus NU zien
Die heeft WT al.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil c_a wel als moeder, maar de vraag is of die jou ook wilt als man
Ik doe het erom, zou je nu toch wel moeten weten.quote:
Over een film, vergeet het maar snel want MASSIVE spoilersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb je t in hemels naam over?
KAPPEH, ik wil geen MI over m'n broquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn record is minder dan 2 minuten.
Zou wel goed zijn want ik mis nog een vrouw in mn Fok familie!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft WT al.
Of ze scheid van hem en we trouwen in de SuriWeekend show dit keer C_A en outpost.![]()
Ja dat snapte ik al maar welke film?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Over een film, vergeet het maar snel want MASSIVE spoilers
Al je sliertjes naar binnen geslurpt Eddie Slurpie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
De Radio 49 Family: één groot broeders en zusters orgie met outpost en c_a als ouders, oh, en WT als verloren zoon ofzo
WT als alimentatie betalende ex.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
De Radio 49 Family: één groot broeders en zusters orgie met outpost en c_a als ouders, oh, en WT als verloren zoon ofzo
Eigenlijk maar goed ook dat ze echt maar 80 minuten duren. Kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de 2 films samen zijn nog geen 3 uur, even lang als sommige films sowieso al zijn, bovendien zou het zo één film kunnen zijn
[rec], en deel 2 daarvan. Gooi die maar bij je 700+ film collectiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik al maar welke film?
Nee dat mogen anderen in de toekomst doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Al je sliertjes naar binnen geslurpt Eddie Slurpie?
verander 80 in 3 en je hebt heloef zijn ervaring.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk maar goed ook dat ze echt maar 80 minuten duren. Kort maar krachtig.
dank je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Altijd leuk te horen die euforische emoties uit het oosten
vond ze wel snel afgelopen zijn. maar het is ook maar een gevonden tape dus ze hadden weinig te kiezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eigenlijk maar goed ook dat ze echt maar 80 minuten duren. Kort maar krachtig.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je.
ik kan een microcontroller programmeren
Had ik maar 3 minuten ervaring vriend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
verander 80 in 3 en je hebt heloef zijn ervaring.
horror hou ik niet van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[rec], en deel 2 daarvan. Gooi die maar bij je 700+ film collectieGeweldige horror
Je rustpauze was 3 minuten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik maar 3 minuten ervaring vriend.
als ik op een knopje druk, dan gaat er een ledje branden oplichtenquote:
[REC]quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
horror hou ik niet van.
En eehm rec?
Rec. Tijdens een claustrofobische gebeurtenis iemand volgen die maar blijft filmenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
horror hou ik niet van.
En eehm rec?
Bezig met Kanon ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
bier met 10% alcohol slaat aardig snel aan
Dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh mijn god wat gebeurt daar allemaal?
Ben gelukkig gestopt met duvel en sterkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
bier met 10% alcohol slaat aardig snel aan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik op een knopje druk, dan gaat er een ledje branden oplichten
Ja maar dat is geen ervaring. Of tellen rechterhanden ook mee tegenwoordig?quote:
Van bedenken tot opruimen is de ervaringquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen ervaring. Of tellen rechterhanden ook mee tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rec. Tijdens een claustrofobische gebeurtenis iemand volgen die maar blijft filmen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
Aan het feesten bij de overburen
hier ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb net een buurtfeest meegemaakt met aso buren, na een tijdje nitraten afsteken, allesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
Kom maar op, wat zijn jouw favoriete 5 filmsquote:
Opruimen doe ik al zo vaak dat ik daar karren ervaring mee hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van bedenken tot opruimen is de ervaring
Geen idee man. Veul te veel gezien om te zeggen dat die beter is dan de ander.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom maar op, wat zijn jouw favoriete 5 films
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
FACK wawwuwuuwuwuwuwuwuuwu wapwapwap
Nee, mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ffuuuuu, VH, als ik jou weer zie he..
nu moet ik zorgen dat ik er een LED-driver mee kan aansturen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]En wat kun je er verder mee ?
Het kind wordt echt geil van dubstep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja dat snap ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet eerst komen, voordat je kan opruimen.
quote:
jullie zijn weer samen aan het fokken, of nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Klinkt als een leuk projectquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet ik zorgen dat ik er een LED-driver mee kan aansturen.
en de bedoeling van het project is om 12 RGB-leds aan te kunnen sturen.
deze wil ik in U-vorm achter m'n plek langs monteren en dan soorten programma's in kunnen stellen.
Nee, anders lag ik nu keihard te neukenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn weer samen aan het fokken, of niet
Ga ik jou dan slaan ja? Nee, kijk, is was van plan, als ik jou weer zie, om je op elk meubelstuk in dit huis te misbruiken, maar als je graag wilt dat ik je sla, ook goedquote:
Jij was vooral lijdend voorwerp dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, anders lag ik nu keihard te neuken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga ik jou dan slaan ja? Nee, kijk, is was van plan, als ik jou weer zie, om je op elk meubelstuk in dit huis te misbruiken, maar als je graag wilt dat ik je sla, ook goed
uhuquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij was vooral lijdend voorwerp dan.
Ik raak dus dinsdag niks aan bij jou thuis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga ik jou dan slaan ja? Nee, kijk, is was van plan, als ik jou weer zie, om je op elk meubelstuk in dit huis te misbruiken, maar als je graag wilt dat ik je sla, ook goed
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat is hier zo grappig aan? Ik ga je echt een toeristische tour langs alle meubelstukken geven.quote:
Hou op met die dingen zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, anders lag ik nu keihard te neuken
is het ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk project
Ik zal wel zeggen welke bank veilig is, maar je komt dus dinsdag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik raak dus dinsdag niks aan bij jou thuis.
Het is zo, zij wordt hier geil van en als ik daar was, was ik dus leidend voorwerp.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hou op met die dingen zeggen.
Jij ook Faye.
Ga je kanker bijbel lezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is zo, zij wordt hier geil van en als ik daar was, was ik dus leidend voorwerp.
leidend of lijdend?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is zo, zij wordt hier geil van en als ik daar was, was ik dus leidend voorwerp.
Ik durf niet meer bij jou thuis langs te gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat is hier zo grappig aan? Ik ga je echt een toeristische tour langs alle meubelstukken geven.
WATquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VH, er komt ook een [rec] 42012
En ik kan de release date van deel 3 niet vinden, jij wel
Ok misschien helpt het als je meerdere vingers in je anus doetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog een half uur voor 4 nummers die gedownload moeten worden met 20kb/s
Ja ik kom wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zal wel zeggen welke bank veilig is, maar je komt dus dinsdag?
leidend, ik leid jou het hele huis door. Nadat je mij een rondleiding hebt gegeven natuurlijk.quote:
kan hier niemand engels of hebben jullie hier gewoon niets op te zeggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
Oh trouwens :
http://beforeitsnews.com/(...)ays_of_Darkness.html
Als hij mijn meubilair vies maakt, mag hij het zelf eraf likkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf niet meer bij jou thuis langs te gaan.
Bang dat ik op een opgedroogde spermavlek van naat ga zitten ofzo.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WATSick
En ik zal zometeen ff zoeken naar rec 3
bron: wikipediaquote:Two more movies have been announced, [REC]3 Génesis and [REC]4 Apocalipsis', set to be released in 2011 and 2012 respectively.
durfde niet te klikken. Wat is het?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kan hier niemand engels of hebben jullie hier gewoon niets op te zeggen?
Kinky.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als hij mijn meubilair vies maakt, mag hij het zelf eraf likken
Hij opent hier helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja, lijkt me wel grappigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een mega komeet die langs komt en dus voor 3 dagen het licht van de zon weg houd van de aarde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
durfde niet te klikken. Wat is het?
quote:Comet Elenin will come directly between the Sun and the Earth between September 26th to 28th, when it's 'Tail' will be directly facing planet Earth.
Ik heb je bericht genote als disturbingfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Naat, als de wereld vergaat: we're so gonna make babies.
het lichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een mega komeet die langs komt en dus voor 3 dagen het ligt van de zon weg houd van de aarde.
[..]
Leuk allemaal koters met Bijbelse namen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Naat, als de wereld vergaat: we're so gonna make babies.
quote:
quote:
Ik vind Elenin best een leuke meisjesnaam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk allemaal koters met Bijbelse namen.
Ik heb ook een Bijbelse naam maar die kent niemand, muhaha.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb je bericht genote als disturbingf
omg, een TRU posterquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
ELEnin kondigt de eindtijd aan, zoals deze in de bijbel beschreven wordt, ook interessant.
Dan ligt dat aan jou.quote:
Ok eehm duidelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd
Verder heb ik er weinig over te zeggen
3 dagen duisternis en een komeet staart die onze atmosfeer raakt vind jij grappig?quote:
judasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk allemaal koters met Bijbelse namen.
Ik heb ook een Bijbelse naam maar die kent niemand, muhaha.
Nee.quote:
ik heb er ook zo nu en dan wat gepost in die reeksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik, jazekerElenin Update: Opmerkelijke feiten en een nuchtere analyse #8
Het is niet dat de aarde vergaat of zo ..quote:
ja, wat moet ik er anders van zeggen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ligt dat aan jou.![]()
[..]
Ok eehm duidelijk.
[..]
3 dagen duisternis en een komeet staart die onze atmosfeer raakt vind jij grappig?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Shit happens als ik znel wil reacheren.
Dat niet maar ik had we l heftigere reacties verwachtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is niet dat de aarde vergaat of zo ..
Nou...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is niet dat de aarde vergaat of zo ..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[...]
Opmerkelijke feiten
Er is dus helemaal niets aan de hand en komeet Elenin is gewoon wat het is - een normale komeet, en niet eens een spectaculaire, zoals de kometen van Halley en Hale-Bopp?
Ja en nee. Er zijn namelijk een aantal wél aantoonbare feiten die de komst van Elenin desondanks opmerkelijk maken. In eerdere artikelen over dit onderwerp bespraken we deze zaken overigens al:
1. Zon verduisterd?
Elenin volgt een pad dat de komeet eind september zo'n 3 dagen lang precies tussen de Aarde en de zon brengt. Zou het inderdaad tóch een enorme planeet of ster zijn, dan zou er op Aarde 3 dagen 'duisternis' heersen. In de Bijbel wordt voorzegd dat de 'zon verduisterd' zal worden alvorens de allerlaatste fase van de eindtijd ('dag des HEEREN') aanbreekt.
2. Sterrenstand Openbaring 12
Op de laatste van deze 3 dagen, 29 september, vindt er een unieke samenstand van sterren en planeten plaats die exact overeenkomt met een beschrijving in Openbaring 12: 'En er werd een groot teken in de hemel gezien: een vrouw, met de zon bekleed,met de maan onder haar voeten een een krans van twaalf sterren op haar hoofd; en zij was zwanger en schreeuwde in haar weeën en in haar pijn om te baren.'
Eind september zal het sterrenbeeld Maagd (Virgo), de 'vrouw' aan de hemel, inderdaad 'bekleed' zijn met de zon, de maan onder haar voeten hebben en Elenin (met staart) als 'krans' (diadeem) dragen, met 12 sterren op haar hoofd. Bovendien zal de planeet Venus, de heldere 'Morgenster' (in de Bijbel één van de benamingen van Jezus Christus, zie Opb.22:16), zich 'uit' haar schoot bewegen en als het ware 'geboren' worden.
Is het enkel toeval dat zon, maan en sterren, door God aan de hemel tot 'tekenen' voor de mensheid gesteld, eind september 2011 voor het eerst in de geschiedenis precies de door Johannes geziene samenstand laten zien? Of is dit wellicht het signaal dat de allerlaatste fase van de eindtijd inderdaad aangebroken zal zijn, en de 'vrouw' 1260 dagen (3,5 jaar) lang naar de woestijn zal vluchten?
Bedenk hierbij dat ook de in Openbaring genoemde veelkoppige draak (12:3) bij de vrouw aan de hemel aanwezig zal zijn! Het sterrenbeeld Hydra -in de Griekse mythologie de veelkoppige slang of een draakachtig monster- bevindt zich op dat moment rechts van de vrouw, wachtend om het 'kind' (Venus) te 'verslinden'. En onder de vrouw bevindt zich het sterrenbeeld Serpens Caput - de Kop van de Slang, in de Bijbel net als de draak een referentie naar de duivel, Satan. Daarnaast bestaat het sterrenbeeld Hydra uit 17 sterren, oftewel de '7 koppen en 10 horens' die de draak in Openbaring 12:3 heeft. (2)
Er bestaat ook een letterlijk sterrenbeeld 'Draak' (Draco), dat zich op dat moment op het hoogste punt aan de sterrenhemel bevindt.
3. Rosh Hashana, 7 jaar voor 70 jaar na geboorte Israël
Om het plaatje compleet te maken: Precies tijdens de dagen dat Elenin tussen de Aarde en de zon in staat, en precies als de in Openbaring 12 genoemde samenstand te zien is, vindt op 29 september de eerste dag van het Rosh Hashana feest plaats, de viering van het joodse nieuwe jaar 5772.
We hebben op deze site regelmatig aandacht besteed aan de bevindingen van de Amerikaanse pastor Mark Biltz, die met behulp van officiële NASA gegevens ontdekte dat er een frappant verband is tussen joodse feestdagen, belangrijke gebeurtenissen rond de staat Israël en verschijnselen aan zon, maan en sterren. Tevens geloven veel christenen dat de 'laatste bazuin' die volgens de apostel Paulus de opstanding der doden en de Opname van de gemeente zal aankondigen, slaat op de letterlijke 'laatste bazuin' die traditioneel wordt geblazen op de laatste dag van het Rosh Hashana feest (dit jaar op 30 september).
In Matteüs 24 vertelt Jezus wat er in de eindtijd zal gebeuren, waarbij Hij -volgens een breed geaccepteerde uitleg- wijst op het herstel van de staat Israël (het uitlopen van de vijgeboom). In vers 24 zegt Jezus vervolgens dat 'dit geslacht', de generatie die het herstel van Israël meemaakt, niet voorbij zal gaan voordat 'alles geschiedt', dat zijn alle in de Bijbel voorzegde gebeurtenissen in de eindtijd, inclusief de terugkeer van Jezus zelf naar Jeruzalem.
Wat het komende Rosh Hashana bijzonder maakt is het feit dat dit het 63e joodse nieuwjaarsfeest sinds de wedergeboorte van Israël is. Eén generatie duurt volgens diverse teksten in de Bijbel 70 jaar. 1948 plus 70 jaar is 2018. Volgens veel evangelische Bijbeluitleggers duurt de Verdrukking in totaal 7 jaar (2x 1260 = 2520 dagen, plus nog 75 dagen die worden genoemd in Daniël). De rekensom is dan gauw gemaakt: 2018 min 7 jaar = 2011, als zijnde het mogelijke begin van de Verdrukking.
Toeval?
Zijn alle bovengenoemde feiten geheel toevallig, of zijn er wel degelijk voldoende aanwijzingen dat we ons mogelijk op de drempel van de in de Bijbel voorzegde allerlaatste fase van de eindtijd, die pal aan de terugkeer van Jezus Christus zal voorafgaan, bevinden? Op het antwoord op deze vraag zullen we in ieder geval niet lang hoeven wachten.
3 dagen geen zon,dat is toch best wel superkoud zegmaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, wat moet ik er anders van zeggen dan?
ik ben wel benieuwd wat dat oplevert.
Ik denk dat het aardig koud kan worden.
Nuchtere Tukker als ik ben ..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat niet maar ik had we l heftigere reacties verwacht
Ik weet niet of t koud wordt. Die staart van die komeet lijt me ook aardig warm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, wat moet ik er anders van zeggen dan?
ik ben wel benieuwd wat dat oplevert.
Ik denk dat het aardig koud kan worden.
Hier schijt al weken de zon niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
3 dagen geen zon,dat is toch best wel superkoud zegmaar.
ben jij van het Believer of het BS kamp in dat toipicquote:
Je verwacht dat ik dat allemaal door ga lezenquote:
SpijkenissEquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie bezorgt dat nog rond deze tijd
tjah, ik denk dat het wel aardig kan afkoelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier heeft de zon nog nooit geschetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier schijt al weken de zon niet.
3 dagen een dikke jas aan en een sjaal om dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik dat allemaal door ga lezen![]()
Hij blijft het hopen, de naïviteit.quote:
maar ik denk niet dat daar zoveel warmte afkomt die de aarde zal verwarmen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of t koud wordt. Die staart van die komeet lijt me ook aardig warm.
Vandaag niet iigquote:
Ik ben nu serieus bang, echt bang.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
3 dagen een dikke jas aan en een sjaal om dus.
en een muts op je kopquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
3 dagen een dikke jas aan en een sjaal om dus.
had je maar je kaarten op tafel moeten leggen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nu serieus bang, echt bang.
ik vind het een amusant topic om door te lezen, en ik ben teveel een techneut om al die religieuze cq zweverige zaken voor waar aan te nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
Die opmerkingen en speculaties over dat het dezelfde komeet was die de komst van Jezus aankondigde zijn ook leuk om te lezenmaar een echte believer ben ik niet
Elenin schijt veel groter te zijn dan die andere die hij noemt in zn stukje. Dus hou ook rekening met aantrekkings kracht en dus aardbevingen en zulks.quote:
knuffel dan maar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben een neger ik draag geen muts.quote:
Niets aan de hand, als de aarde vergaat, so be itquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja je bent er dan toch niet meer, waar moet je je druk over maken dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets aan de hand, als de aarde vergaat, so be it
1,50quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor bezorging?
Geen idee. De tijd zal t leren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat daar zoveel warmte afkomt die de aarde zal verwarmen.
Ik ben gezegend met angst voor doodgaan en angst voor oneindig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets aan de hand, als de aarde vergaat, so be it
Daar ga ik dan weer niet vanuit. Wel zou het mogelijk zijn dat het aardbevingen voorspelt. Deze komeet heeft eerder al de aardbeving in Japan aangekondigt, las ik in het topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elenin schijt veel groter te zijn dan die andere die hij noemt in zn stukje. Dus hou ook rekening met aantrekkings kracht en dus aardbevingen en zulks.
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:43 schreef gewoonfaye het volgende:
En eigenlijk ben ik overal bang voor.
jah, maar puur toeval en allemaal net niet lees je opa ndere sitesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ga ik dan weer niet vanuit. Wel zou het mogelijk zijn dat het aardbevingen voorspelt. Deze komeet heeft eerder al de aardbeving in Japan aangekondigt, las ik in het topic.
en ik ben een gelovige, dus niets aan de hand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja je bent er dan toch niet meer, waar moet je je druk over maken dan?
Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
I knowquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, maar puur toeval en allemaal net niet lees je opa ndere sites
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |