SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Beter onethisch dan oneetbaar
Knetter ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik doe het rooster, dus daar heb ik wel wat over te zeggen
Het is een neger, die legt em zo in haar mondquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ietsjes. Hij moet ietsjes bukken.
En dit natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is een neger, die legt em zo in haar mond
Je hebt nog 2 uur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga mijn benodigde DJ attributen maar eens hierheen hijsen.
Trustenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:46 schreef quaas het volgende:
oke, ik ga slapen, morgen om 7uur op
[ afbeelding ]
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:46 schreef quaas het volgende:
oke, ik ga slapen, morgen om 7uur op
[ afbeelding ]
Zal ik supportief mijn werk bellen en solidair ook gaan werken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb godnondeju echt geen zin om die folders morgen rond te brengen.
ik moet morgen ook werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik supportief mijn werk bellen en solidair ook gaan werken?
Ik heb dat twee jaar geleden gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb godnondeju echt geen zin om die folders morgen rond te brengen.
Dan doe jij het beter dan ik, want ik heb Faye nog nooit spuitend zien klaarkomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
We beginnen zometeen heerlijk mellow, paar classics en richting het einde gaan de remmen los en gaan we hakken, zagen, beuken en Faye spuitend klaar laten komen.
Ik moest toch lachen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan doe jij het beter dan ik, want ik heb Faye nog nooit spuitend zien klaarkomen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn muzikale brein werkt nu als een achtelijke om nummers te verzinnen voor de show. Geweldig.
Het is een gavequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan doe jij het beter dan ik, want ik heb Faye nog nooit spuitend zien klaarkomen.
Hij doet het toch weer die Naat.quote:
Set gecoordineert door Eggstc.quote:
Calexico - Minas de nombrequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga een nieuw item in de show doen, die meermalen mag terugkeren in de show. Het heet 'de plaat voor naat', het is een nummer voor mijn muziekcollectie, door jullie ingebracht in mijn muziekcollectie. Vooraf kunnen jullie nummers indienen die zekersteweten in mijn collectie horen, en dan hoor je ze voorbij komen in de show.
Knuffelrock wordt niet gewaardeerd. Kom maar op met die requestjes. Tot een half uur voor mijn show.
Ze kon niet met haar tengels afblijven van de spacecake?quote:
Blowtjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kon niet met haar tengels afblijven van de spacecake?
OMG als mijn moeder dat doet dan spring ik van de Eifeltorenquote:
Zie mijn ma dat nog niet doen.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn ma (bijna 69) zou dat best willen
ik ga het gewoon een keertje doen, wiet meenemen voor d'rquote:
eggsactlyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook goed. Iets met metal tussen haakjes
Hoeveel alcoholische drankjes heb je al op?quote:
Waar ik me meer zorgen overmaak hoeveel heeft haar moeder op?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoeveel alcoholische drankjes heb je al op?
niet al te veel, we kunnen het nog goed lezen wat ze typtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fanta is altijd lam, die typt ook nog zonder spelfouten. Wat hij typt is onzin, maargoed...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet al te veel, we kunnen het nog goed lezen wat ze typt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet al te veel, we kunnen het nog goed lezen wat ze typt
Hier ga ik over nadenken, hoe wil je het hebben, uitgeschreven, uitgetypt en geprint, op de mail, in de dm, als serenade, als spotifylinkjes, zippy's?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga een nieuw item in de show doen, die meermalen mag terugkeren in de show. Het heet 'de plaat voor naat', het is een nummer voor mijn muziekcollectie, door jullie ingebracht in mijn muziekcollectie. Vooraf kunnen jullie nummers indienen die zekersteweten in mijn collectie horen, en dan hoor je ze voorbij komen in de show.
Knuffelrock wordt niet gewaardeerd. Kom maar op met die requestjes. Tot een half uur voor mijn show.
C_A gaat steeds meer typo's makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fanta is altijd lam, die typt ook nog zonder spelfouten. Wat hij typt is onzin, maargoed...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ik me meer zorgen overmaak hoeveel heeft haar moeder op?
Je begint weer te soppen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
in 1 keer raak, dit is echt het beste nummer dat ik ken (van dubstep)
Cocktail 10 ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij is mij te rustigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
in 1 keer raak, dit is echt het beste nummer dat ik ken (van dubstep)
Ja ik kan me de laatste keer nog herinneren dat VH dubstep draaide vandaar dat ik het even vroeg.quote:
Ik ga altijd 10 keer alles overlezen als ik dronken schrijfquote:
Nu ga ik soppen, maar dat nummer, daar kleeft iets aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan me de laatste keer nog herinneren dat VH dubstep draaide vandaar dat ik het even vroeg.
Zippy krijg je na den show, die remixen habe ich nicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:06 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, ik wil dit nummer heel graag in een zippy oid, tevens, heb jij de dubstep remixen van the walk van imogen heap?
ah balen, ik had vet veel dubstep, allemaal vage bestandjes, laptop crash, alles wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zippy krijg je na den show, die remixen habe ich nicht.
damn, geen backup ook?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ah balen, ik had vet veel dubstep, allemaal vage bestandjes, laptop crash, alles weg
Naat, opletten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hier ga ik over nadenken, hoe wil je het hebben, uitgeschreven, uitgetypt en geprint, op de mail, in de dm, als serenade, als spotifylinkjes, zippy's?
Bij heten alle nummers op mijn ipod nu DJBT en dat soort namen, wat een kut systeem is dat ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ah balen, ik had vet veel dubstep, allemaal vage bestandjes, laptop crash, alles weg
collega dacht heel netjes z'n laptop te backuppen op externe harde schijfquote:
dan moet je me wel quotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen en je hebt al antwoord gekregen in die post daaronder.
Deze vroegwijze knul spreekt de waarheid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Bij VH werkt het zo: je moet geen nummer aanvragen, nee, je moet een hele show aanvragen.
dan zie ik het toch nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was ook geen direct antwoord op jou, maar het bevatte wel het antwoord
Ik vind het wel grappig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind het niet grappig dat ik geil word van dubstep
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Mt Eden Dubstep - Still Alive
heb je deze ook ?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Bij VH werkt het zo: je moet geen nummer aanvragen, nee, je moet een hele show aanvragen.
Ik wordt van veel vreemdere dingen geil, maak je geen zorgen het kan erger.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind het niet grappig dat ik geil word van dubstep
Ik word a-geil van grammaticafouten als deze.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt van veel vreemdere dingen geil, maak je geen zorgen het kan erger.
Ik word a-geil van grammarnazi'squote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik word a-geil van grammaticafouten als deze.
Nu is iedereen a-geilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik word a-geil van grammarnazi's
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vroeg me wat af, en het is een beetje aan naat gericht, maar eigenlijk aan alle jongens die het oke vinden als hun vriendin met een andere meisjes zoent. Dan ga je ervan uit dat het meisje hetero is, right? Maar wat als je vriendin bi is, zou ze dan nog steeds met andere meisjes mogen zoenen?
Ze meent het ook nog.quote:
Hell yeah.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vroeg me wat af, en het is een beetje aan naat gericht, maar eigenlijk aan alle jongens die het oke vinden als hun vriendin met een andere meisjes zoent. Dan ga je ervan uit dat het meisje hetero is, right? Maar wat als je vriendin bi is, zou ze dan nog steeds met andere meisjes mogen zoenen?
Man ik heb wel wat anders om me druk over te maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik word a-geil van grammaticafouten als deze.
jij ook?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen doe geblowt heeft is nu doedoes
Ik zou het niet erg vinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke man wel? Zolang hij mag toekijken that is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden.
Theoretisch gezien dan.
Naat heeft zich al opgeofferd aan de onbedwingbare lusten van die Zevenaarse zondaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wie offert zich op?
iemand moet em maken...
Zeker Nero - Me and You er tussen?quote:
Die komt wel aan zijn trekken dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat heeft zich al opgeofferd aan de onbedwingbare lusten van die Zevenaarse zondaar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Die komt wel aan zijn trekken dus
Ofja, eigenlijk hoeft hij juist niet meer te trekken hehe
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu ben ik spontaan niet geil meer. Dit is niet geile dubstep
Nou het mooie is hij kan prima zonder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hij mag niet meer trekkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zuig em leeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het mooie is hij kan prima zonder.
Zij daarin tegen...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij daarin tegen...
Nou ja bij jou twijfel ik altijd.quote:
Nu maak je wel een grapje.quote:
Goed voor de armspieren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij daarin tegen...
Dat is niet iets om trots op te zijn. Ik voel me niet sexy, ik herhaal NIET. SEXY.quote:
Dankequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goed voor de armspieren.
Goede muziek trouwens, bouncin' behind my desk
Ok, baasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:24 schreef ValHallen het volgende:
Hierna een nummer dat eigenlijk een mix is tussen Dubstep en DnB
Ik vind het een beetje beschamend om toe te geven dat ik leeg wordt gezogen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Is dat prive of hou je daar niet zo van?
Ik ben te openhartig voor internet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Is dat prive of hou je daar niet zo van?
Jep en heloef ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben te openhartig voor internet.
Ja, apart is het wel, op zo'n forumquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje beschamend om toe te geven dat ik leeg wordt gezogen.
Ik schreeuw het later van daken, met bijbehorend shirt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje beschamend om toe te geven dat ik leeg wordt gezogen.
Ik ook, zolang ik niemand persoonlijk kenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben te openhartig voor internet.
I JUST HAD SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schreeuw het later van daken, met bijbehorend shirt.
Ik ken veel van de users hier ook in het echt, maar dan boeit het me nog steeds niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook, zolang ik niemand persoonlijk ken.
Ja maar al de onzin die ik hier vertel kan ik niet kwijt in de echte wereld.quote:
Ik zou nog veel openhartiger zijn, ware het niet zo dat naat alles leest en iedereen naat kent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar al de onzin die ik hier vertel kan ik niet kwijt in de echte wereld.
Nee meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
I JUST HAD SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX
op het forum of irl?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou nog veel openhartiger zijn, ware het niet zo dat naat alles leest en iedereen naat kent.
Nou vind het zo wel voldoende een beetje lullen over de seks die ik niet heb, prima zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou nog veel openhartiger zijn, ware het niet zo dat naat alles leest en iedereen naat kent.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee meer.
I JUST GOT SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
Of
SHE SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKEEEEEEEEEEED MY DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICCK!
Ik ren gewoon over straat met een spandoek, dat wordt het mooiste moment van mijn leven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:29 schreef minibeer het volgende:
[..]ik heb nu een beetje een beeld in gedachten, bedankt
En of zij dat nou op prijs zal stellen
Mwah, niet vet openhartig van zo lang en deze standjes enzo.. maar gewoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou vind het zo wel voldoende een beetje lullen over de seks die ik niet heb, prima zo.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schreeuw het later van daken, met bijbehorend shirt.
Kotsen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:30 schreef gewoonfaye het volgende:
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! WEETJE! DIE JONGEN WAARDOOR IK MOEST KOTSEN OMDAT HIJ ZO SLECHT ZOENT, DIE PRAAT TEGEN ME OP MSN
Ja ik kan ook niet echt praten over standjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mwah, niet vet openhartig van zo lang en deze standjes enzo.. maar gewoon
Had hij een Turkse pizza op?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:30 schreef gewoonfaye het volgende:
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! WEETJE! DIE JONGEN WAARDOOR IK MOEST KOTSEN OMDAT HIJ ZO SLECHT ZOENT, DIE PRAAT TEGEN ME OP MSN
Knoflook?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, ik moest kotsen... Op het station.
JIJ BENT ZO LEUK, DATEN?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Over 5 minuten is alles van bloody beetroots binnen
Gewoon beginnen met missionaris standje, das makkelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet echt praten over standjes.
Er zijn gewoon standjes waar van ik me serieus afvraag of dat in godsnaam wel kan.
Nee, hij zoende gewoon zo intens slecht, en ik had wel iets op.. Toen werd ik misselijkquote:
Nee man.quote:
Hoe kun je nou slecht zoenen? Tongzoenen oke maar gewoon zoenenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, hij zoende gewoon zo intens slecht, en ik had wel iets op.. Toen werd ik misselijk
Oh dan ga ik later meisjes ook vast laten kotsen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, hij zoende gewoon zo intens slecht, en ik had wel iets op.. Toen werd ik misselijk
Je doet de I als een lul, I just got sucked.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man.
Gewoon een stijlvol shirt met de tekst: I just got sucked of een andere mooie tekst.
Maar voor het zover is zijn we vast een jaar of 3 verder dus ik kan daar nog mooi over nadenken.
tongzoenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou slecht zoenen? Tongzoenen oke maar gewoon zoenen
neuhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is goed!Is neuken op een eerste date sletterig?
DUDE! NIET DOEN!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan ga ik later meisjes ook vast laten kotsen.
mwah, wel lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is goed!Is neuken op een eerste date sletterig?
Dat is nog een goed idee ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet de I als een lul, I just got sucked.
Nou als je misselijk kan worden van tongen.quote:
Je bent jezelf weer naar beneden aan het praten, don't!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als je misselijk kan worden van tongen.
Dat belooft wat voor mijn slachtoffers straks.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
KLOOTZAK, EIKEL! VH, YOU. ARE. KILLING. ME
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]![]()
Keihard achterlangs over de keukentafel vuige hoer!
Ik wist dat serieus niet dat je daar iemand misselijk van kan maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent jezelf weer naar beneden aan het praten, don't!
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]![]()
Ga niet als een gek rondjes lopen draaien enzo, gewoon rustig, chillquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist dat serieus niet dat je daar iemand misselijk van kan maken.
Ik moest weer lachen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]![]()
ah de typo's beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zijn de oudere. Altij aan het feesten
Ow een propeller, dat is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga niet als een gek rondjes lopen draaien enzo, gewoon rustig, chill
Ik noteer meestal niet veel als ik zeg dat ik iets noteer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga niet als een gek rondjes lopen draaien enzo, gewoon rustig, chill
Eten is nergens voor nodig, he VH?quote:
Ik zou je graag leren, maar ik ben bezet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noteer meestal niet veel als ik zeg dat ik iets noteer.
Maar deze noteer ik toch wel.
Als je samzz heet welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eten is nergens voor nodig, he VH?
Deze is heeeeeeeel belangrijk. Gewoon rustig met je tong draaien en aanvoelen wat de dame in kwestie doet! En maak je lippen nat voor je gaat (tong)zoenenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noteer meestal niet veel als ik zeg dat ik iets noteer.
Maar deze noteer ik toch wel.
Eten is voor de zwakken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eten is nergens voor nodig, he VH?
Kut ik ben echt melig aan het worden.quote:
Wat is daar erg aan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Kut ik ben echt melig aan het worden.
Ik combinatie met geilheid en honger heel veel.quote:
quote:
maak is een cocktail voor mequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zijn de oudere. Altij aan het feesten
Kusje op je natte clitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Srsly, VH, ik haat je, ik heb zin als de tering en het enige waar ik mijn nagels in kan zetten, is mijn laptop of het bureaublad.
GODVERDOMME ROTWIJF IK SCHOOT WEER IN DE LACH DOOR MIJN MELIGHEIDquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Srsly, VH, ik haat je, ik heb zin als de tering en het enige waar ik mijn nagels in kan zetten, is mijn laptop of het bureaublad.
Huh?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje eieren en melk erbij en in de oven en je kunt zo naar de meiden heloef.
Ik zeg dat ik je wou leren zoenen, en wat krijg ik terug?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROTWIJF IK SCHOOT WEER IN DE LACH DOOR MIJN MELIGHEID
Ja als je niet bezet was, wat heb ik daar aan dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik je wou leren zoenen, en wat krijg ik terug?
Ik ga een wijntje pakken, ik vind dit niet grappig meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Het is kwart voor 1 en wat ga ik doen? Spaghetti koken!
Ho vanaf 16 mag het gewoon hoor.quote:
Ik heb ook net pasta gegetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Het is kwart voor 1 en wat ga ik doen? Spaghetti koken!
Niet zoveel, maar alleen het idee dat ik het je wel zou willen leren, ik ben kieskeurig hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je niet bezet was, wat heb ik daar aan dan?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar alleen het idee dat ik het je wel zou willen leren, ik ben kieskeurig hoor.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
Maar ik vind het wel heel lief voor Fayetjepeteetje.
Faaj *hihi*quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
Schattigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
wie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
Die Graftak mag eens een snellere internetverbinding gaan aanschaffen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga een tarzan aanschaffen zodat ik niet afhankelijk ben van jou.
Slaap lekker!quote:
Thanks man!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Trusten kerel en veel plezier zondag alvast
Ze is ook heel schattig.quote:
jij bent liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ben zo de weg kwijt
En morgen weer stappen
Trailer in de bios gezien, halve rip-off van planet of the apes, maar lijkt me ook errug vetquote:
Of is het een soort van tweede deel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Trailer in de bios gezien, halve rip-off van planet of the apes, maar lijkt me ook errug vet
ah oke, alles goed met wodan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja lekker!Kom even kort gedag zegen en dan weer foetsie. Morgen weer werken enzo.
Knettertjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hallonzzz
i just came to say hallonzzz
oh intunen is een idee, gaat ik doen
ska train?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga weer ouderwets openen zometeen.
Dan heb je niet goed opgelet. Deze film gaat er over hoe de apen de planeet hebben over genomen. Dus het begin van Planet of The Apes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Trailer in de bios gezien, halve rip-off van planet of the apes, maar lijkt me ook errug vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |