SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Lambo of Rekt
Breakcore en Tekno/Frenchcore denk ikquote:
Amateur Piratenhits zijn ook wel redelijk altoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
écht alles, wat alternatief is, eggstc?
Uitzonderingen daargelaten. Ik hou bijvoorbeeld van sommige Dark Ambient, maar andere uit hetzelfde genre geven me de kriebels.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
écht alles, wat alternatief is, eggstc?
Binnen die alto-electronische-gothic zijn ook 10000 genres die allemaal hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten. Ik hou bijvoorbeeld van sommige Dark Ambient, maar andere uit hetzelfde genre geven me de kriebels.
Neehoor, in ambient is dat niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Binnen die alto-electronische-gothic zijn ook 10000 genres die allemaal hetzelfde zijn
Ik heb dan ook geen geduld om me in Ambient te verdiepenquote:
Doe maar als er rock gedraait wordtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef FreakyStyley het volgende:
Doen we ook aan verzoeknummers? Zo ja: Motley Crue - Kickstart My Heart.
Topquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
GWYNETH PALTROW ZIT WEER IN GLEE EN HET GAAT WEER OVER SEKS EN JEEEJ
Goddeloze serie dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:55 schreef gewoonfaye het volgende:
glee gaat best wel vaak over seks of vreemdgaan of drank.
Alleen maar. Oh ja, en wat muziek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:55 schreef gewoonfaye het volgende:
glee gaat best wel vaak over seks of vreemdgaan of drank.
Kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:56 schreef FreakyStyley het volgende:
Even Motley Crue - Girls Girls Girls verzocht
niet op schema vanavond zie het rooster.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:56 schreef FreakyStyley het volgende:
Even Motley Crue - Girls Girls Girls verzocht
VLC geeft nog steeds DnB aan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is dit voor troep, wij willen dnb
Klonk als een goa intro + titel van het nummerquote:
Staat toch wel bij upcommingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet op schema vanavond zie het rooster.
Ik dacht, goeie afsluitingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klonk als een goa intro + titel van het nummer
Er spelen live DJ's dus je verzoekje komt nog laaang niet..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:58 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Staat toch wel bij upcomming
Fuck, geef ff door als ie er op is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er spelen live DJ's dus je verzoekje komt nog laaang niet..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Fuck, geef ff door als ie er op is.
Ergens vannacht na 03:00 pas..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Fuck, geef ff door als ie er op is.
Ik heb genoeg tijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
kan nog best lang duren
.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ergens vannacht na 03:00 pas..
Maak niet uit, ik blijf wakker voor de Crue!quote:
Er zitten ook lesbische vrouwen en homofiele mannen in. Niet dat dat goddeloos is.quote:
Bah doe weg dat vieze plaatje!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er zitten ook lesbische vrouwen en homofiele mannen in. Niet dat dat goddeloos is.
[ afbeelding ]
.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef EggsTC het volgende:
Microfoon laat afweten ineens, 2 min geleden deedtie het nog
Ik wil niet lullig doen, maar ben zelf ICTerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
.
In en uit pluggen! een paar keer.
Daarnaast ff herchecken of hij als standaard in Config->sounds staat bij recording.![]()
Niet zeiken over je lullige probleempjes danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ben zelf ICTer
Dat kan natuurlijk ook op een andere manier gezegd worden..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ben zelf ICTer
Ik zie niet wat er fout is aan die opmerking?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook op een andere manier gezegd worden..
de toonquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er fout is aan die opmerking?
VanHallen, draai jij vanacht wat goede rock muziek?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er fout is aan die opmerking?
Vannacht draai ik wat dikke dubstepquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:12 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
VanHallen, draai jij vanacht wat goede rock muziek?
Hoe moet ik dat precies uitspreken? (los van gewoon "Enschede")quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:14 schreef ACT-F het volgende:
Draai ze nog allemaal. Ik ga zo naar Eanske
Zullen er niet veel zijn denk ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ga om 3 uur nog even inspringen het late voorlees uurtje van kabeltje en de zeven of vier luisteraartjes.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:16 schreef EggsTC het volgende:
Ok, dat was de laatste keer
GOA dan maar
Èènskequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat precies uitspreken? (los van gewoon "Enschede")
Had ik laatst ook... prima bij begin vd show, opeens dikke vette kraak erin... grrquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:17 schreef EggsTC het volgende:
beetje vaag dat die mic wel werkt tijdens m'n opzet, en niet als ik ga draaien, zelfde settings.
bij mij welquote:
quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef FreakyStyley het volgende:
Kan ik me nog inschrijven als DJ?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef EggsTC het volgende:
kanker maar op met de mic, GOA only it is
BAM
niet met kanker spotten graag ,dankuquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef EggsTC het volgende:
kanker maar op met de mic, GOA only it is
BAM
ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet met kanker spotten graag ,danku
Hoezo, ik gebruik het als krachtterm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet met kanker spotten graag ,danku
niet raar bedoeld , maar ik vind het gwn niet kunnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoezo, ik gebruik het als krachtterm.
Ok, ik wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet raar bedoeld , maar ik vind het gwn niet kunnen
Dat is hét citaat van 2011.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef cablegunmaster het volgende:
blablalab 1 ding vertellen.... elke dag.
Hoezo, je tijd stond goed geplandquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef EggsTC het volgende:
Zo ik heb het luisteraars aantal met 50% naar beneden gehaald, zomateen nog een 50% naar beneden. Let maar op
m'n mic niet;quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoezo, je tijd stond goed gepland.
Oh mijn gunst het kind kijkt weer Glee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
ZOENENDE HOMO'S IN GLEEEEEEEEEEEEE
Watdan? 't Klinkt nogsteeds geweldig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef EggsTC het volgende:
Zo ik heb het luisteraars aantal met 50% naar beneden gehaald, zomateen nog een 50% naar beneden. Let maar op
Reeds chickies gespot in CPH?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh mijn gunst het kind kijkt weer Glee.
Genoeg man, het stikt er van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Reeds chickies gespot in CPH?
Ow. Gaan we dinsdag naar Zv?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Genoeg man, het stikt er van.
Maar ik ben al terug in Hoofddorp City.
Dinsdag zit ik bij Amsterdam FM.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow. Gaan we dinsdag naar Zv?
Dancequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmm alleen maar dance zie ik. Nee dan draai ik m'n eigen muziek
Schat ik zit elke dinsdag bij de radio.quote:
wat is er dinsdag ?quote:
Ik hoor boem boem dus dancequote:
Niks, maar dan komt WT deze kant op, naat is er ook en vooral.. mijn ouders zijn er niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Schat ik zit elke dinsdag bij de radio.
Wat heb je gepland dan?
oeh siekret partiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niks, maar dan komt WT deze kant op, naat is er ook en vooral.. mijn ouders zijn er niet.
En dan nodig je mij en WT uit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niks, maar dan komt WT deze kant op, naat is er ook en vooral.. mijn ouders zijn er niet.
quote:
Zal ik je eens vertellen dat als er een muzieksoort is waar ik echt een hekel aan heb trance is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoor boem boem dus danceEn laat ik nu net alle dance (op een paar na) vreselijk vinden
Ik geloof jequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal ik je eens vertellen dat als er een muzieksoort is waar ik echt een hekel aan heb trance is?
Ik vind goa/psy-trance er echt heel veel van afwijken.
Dus van dance zeker.
Oh tsja ik moet even kijken want om nog om 14:00 daar naar toe te gaan is wel heel laat.quote:
Ik heb de hele tijd het idee dat jouw blauw lichter is dan de normale moderatorblauw. Klopt dat vermoeden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik geloof jeIk schaar alle dance gewoon onder elkaar en ik vind het gewoon echt niks. Ik kan niks met muziek waarin je vrijwel alleen boem boem en wat bliepjes hoort. Ieder zijn ding
Veel mensen vinden alle metal wss ook op elkaar lijken
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Oh ja WT en Faye ik heb een mooi verhaal.
Dus er was een meisje in de reisgroep die ik wel leuk vond, was een beetje mollig en nog leuk ook dus ik maakte wel een kans dacht ik zo. Dus ik probeer een beetje in de buurt te komen van haar. Nou ging niet echt van harte maar vandaag was het dan zover ik ging bij haar staan en we raakten aan de praat.
Wat denk je? Ze is 28.
Ja hallo wat moet ze nou met een knul van 17?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Oudere in dit gevalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb niets hoeven leren hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De kneepjes van het vak lerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo wat moet ze nou met een knul van 17?
Meeste mensen leren het op een kinderfiets.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Flink geoefend op een real-doll?quote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Flink geoefend op een real-doll?
Zat vrouwen die dat spannend vinden, hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo wat moet ze nou met een knul van 17?
Ja maar ik wil geen ouders fiets.quote:
Oh oke, dinsdag hebben we bezoekquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terug zijn na een uur google talk kijken van Tim Keller.
Pakken wat je pakken kan manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen ouders fiets.
Laten we maar gewoon beginnen met een van mijn eigen leeftijd dacht ik zo.
Ja dat las ik vandaag ook weer in de Linda.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zat vrouwen die dat spannend vinden, hoor.
Een verstandige jongeman zou voor een oudere fiets gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen ouders fiets.
Laten we maar gewoon beginnen met een van mijn eigen leeftijd dacht ik zo.
Ik las het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, dinsdag hebben we bezoek
QUAAS VBOOR DE RESKIEUWquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef EggsTC het volgende:
Sorry
echt sorry, maar m'n pc is fucked up
iemand anders, driai maar
Ze zegt nu al we.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, dinsdag hebben we bezoek
OMG je leest de LINDAquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat las ik vandaag ook weer in de Linda.![]()
Ja je moet wat lezen in de bus en het ging over milfs.
Gaat dit over seks, dan zeg ik namelijk.. Hell no.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Niets natuurtalent, iedereen kan het.
Nou.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Naat is er achter gekomen dat van voren naar achteren bewegen zo moeilijk nog niet is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat is er achter gekomen dat van voren naar achteren bewegen zo moeilijk nog niet is.
Dat denk ik dan weten doe ik het niet.
eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iedereen faalt in het begin, hoe meer je oefent, des te beter het gaat
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja bij mij is het meer zo van je moet de ander een beetje laten genieten he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een verstandige jongeman zou voor een oudere fiets gaan. Kan je veel van leren.
Oneens, als je een beetje luistert naar elkaar, dan faalt het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh, dat magquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik praat even voor de mannen
Ik zie geen schrift?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.deviantart.com/#/d3lh9ee
Over schrijven gesproken
nu heb ik zin in sex![]()
Ik had een verdomd goede reden om hem te kopen.quote:
Ja natuurlijk mag datquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef quaas het volgende:
Hallon Eggs pc crash't, mag ik van jullie draaien?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef quaas het volgende:
Hallon Eggs pc crash't, mag ik van jullie draaien?
Ja maar de eerste keren ben je zo'n geile beer dat je er gewoon inpropt en verder nergens op letquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oneens, als je een beetje luistert naar elkaar, dan faalt het niet.
Sorry ik kon het niet laten om je GOA uurtje zomaar te laten verpestenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef EggsTC het volgende:
Kijk, iemand met ovnimoon... now we're fucking talkin
luisteren helpt jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oneens, als je een beetje luistert naar elkaar, dan faalt het niet.
Ik niet, maar dat komt door mijn onderdrukking van lust. Lust onderdrukken kan iedereen, dus daarom vind ik dat iedereen kan neuken vanaf het begin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar de eerste keren ben je zo'n geile beer dat je er gewoon inpropt en verder nergens op let
Krijg je er een harde van?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
Morph, jouw UI irriteert mij mateloos!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt door mijn onderdrukking van lust. Lust onderdrukken kan iedereen, dus daarom vind ik dat iedereen kan neuken vanaf het begin.
Request voor nr 4quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry ik kon het niet laten om je GOA uurtje zomaar te laten verpesten.
ik heb je top 100 namelijk erbij gepakt .![]()
Oh ik ben veelste veel bezig om het juiste gat te vinden later dat gaat straks met een tergend tempo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar de eerste keren ben je zo'n geile beer dat je er gewoon inpropt en verder nergens op let
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ben veelste veel bezig om het juiste gat te vinden later dat gaat straks met een tergend tempo.
Juiste gat? Gewoon in het poepgat joh!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ben veelste veel bezig om het juiste gat te vinden later dat gaat straks met een tergend tempo.
Daar ben ik het niet mee een, echt totaal niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt door mijn onderdrukking van lust. Lust onderdrukken kan iedereen, dus daarom vind ik dat iedereen kan neuken vanaf het begin.
Hij is de DJ!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef quaas het volgende:
[..]
Gast, wanneer ben jij teruggekomen?
Ja daar ga ik dus niet op zitten wachten he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Als je in het verkeerde gat zit dan merk je dat wss wel aan haar reactie
Dat "in de kont plassen" he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Juiste gat? Gewoon in het poepgat joh!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dus niet op zitten wachten he.
Ja lekker stront aan de leuter!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Juiste gat? Gewoon in het poepgat joh!
Geduld is je sterkste kant?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dus niet op zitten wachten he.
Je roept maar even een set van nrs uit je top 100 collectie en ik zet ze voor je achter elkaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef EggsTC het volgende:
Echt 1000 maal sorry voor degenen die op mn show zatne te wachten, eerst laat mic het afweten, daarna de rest
Nee maar ik ga hem niet zomaar ergens in proppen en dan wachten op "nee schat en gaatje hoger moet je zitten"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geduld is je sterkste kant?
Nee, je ziet duidelijk de schalingsfouten en dat is echt als shampoo in mijn ogen. Dat lijntje aan de bovenkant maakt het geheel samenvoegbaar in één smiley:quote:
Als ze niet zeikt zit je goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik ga hem niet zomaar ergens in proppen en dan wachten op "nee schat en gaatje hoger moet je zitten"
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als ze niet zeikt zit je goed
Aanstellerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, je ziet duidelijk de schalingsfouten en dat is echt als shampoo in mijn ogen. Dat lijntje aan de bovenkant maakt het geheel samenvoegbaar in één smiley: [ afbeelding ]
Oh dit wordt leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee een, echt totaal niet.
Staan die niet in je top 100?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:23 schreef EggsTC het volgende:
Het probleem is, dat mijn set niet uit die top100 kwam..
maargoed
On purpose van talamasca geloof ik
Suntree met freedom
Beat hackers met stolen
Radioactive Sandwich - Hasheekend
Microscan - the world is uniform
Jawel. Shpongle, doreset perceptionquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Staan die niet in je top 100?
Cijfers van je nummers dus getallen werkt het snelstequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel. Shpongle, doreset perception
Morgen alles koek en ei?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef EggsTC het volgende:
Echt 1000 maal sorry voor degenen die op mn show zatne te wachten, eerst laat mic het afweten, daarna de rest
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef EggsTC het volgende:
quote:
Oh dan wordt het niet leuk.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef quaas het volgende:
[..]
Wat ga je doen, kleine kinderen bang maken?
Dit is een vervangend iets, geen idee wat jij doet dat is jou dingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Op een ecte show doe ik wat meer dan laleen nrs, maar thx for the effort
Niks laat maar, het gaat toch al niet meer over seks.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wss 100x in de Python omdat de enige achtbaan is die over de kop gaat
Een van de meest diverse DJ's op Fok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Wat zullen we hem leren dinsdag? Wanneer komt hij trouwens dan kan ik misschien met hem meereizen en alles.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
snugger, mijn jongen, snugger.
nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zullen we hem leren dinsdag? Wanneer komt hij trouwens dan kan ik misschien met hem meereizen en alles.
Ik ben er maandag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zullen we hem leren dinsdag? Wanneer komt hij trouwens dan kan ik misschien met hem meereizen en alles.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan ook een keertje, als mijn ouders weg zijn, een marathon doen, waarin ik zelf steeds de DJ ben.
quote:
ik ruik narcisme.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan ook een keertje, als mijn ouders weg zijn, een marathon doen, waarin ik zelf steeds de DJ ben.
Nee met m'n ouders, zusje en zwagerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je nog met iemand van FOK! of niet?
Kan ik ook doen als mijn ouders er zijn , of als ik op kamers benquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
Heb je in je broek geplast?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Watertornado het volgende:
Damn, mijn kontje is helemaal nat.
Een natte bibsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Watertornado het volgende:
Damn, mijn kontje is helemaal nat.
Goed uitgekozen hoeft niet eens te bukken om te pijpen die vrouw.quote:
Heel goed voor jezelf opkomen en alles.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jawel, daar heb je niets over te zeggen, dus jawel.
Ik welke bloem denk je dat Narcissus is veranderd? Je hebt drie pogingen.quote:
Juistquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed uitgekozen hoeft niet eens te bukken om te pijpen die vrouw.
Ietsjes. Hij moet ietsjes bukken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed uitgekozen hoeft niet eens te bukken om te pijpen die vrouw.
Ik doe het rooster, dus daar heb ik wel wat over te zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet, hij viel in het water.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik welke bloem denk je dat Narcissus is veranderd? Je hebt drie pogingen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |