SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Ik geloof niet, dus ik zal wel ergens branden ofzo, of er is gewoon niks ook leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik ben een gelovige, dus niets aan de hand.
OMG de Greys komen ons reddenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.Er zijn al mega grote ruimte schepen oid gezien aan de rand van ons zonnenstelsel die ons komen redden.
![]()
Hoe kan een komeet een aardbeving voorspellen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ga ik dan weer niet vanuit. Wel zou het mogelijk zijn dat het aardbevingen voorspelt. Deze komeet heeft eerder al de aardbeving in Japan aangekondigt, las ik in het topic.
Heb je nou al die vingers in je anus gedaan?quote:
Ik ben bang voor...quote:
Stand van de komeet tov planeten voorspelde niet veel goeds. Men speculeerde over ENORME RAMPEN, maar uiteindelijk bleek het enkel die aardbeving in Japan te zijn. Nu speculeert men wederom over EINDE VAN DE MENSHEID, maar misschien valt het uiteindelijk wel mee. Ja, ik heb me ingelezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan een komeet een aardbeving voorspellen?
Of niemandquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De grayes niet hoor!Eerder de Pleiadians.
jij hebt van jezelf al een mutsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een neger ik draag geen muts.
Je baseert je op wetenschap?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stand van de komeet tov planeten voorspelde niet veel goeds. Men speculeerde over ENORME RAMPEN, maar uiteindelijk bleek het enkel die aardbeving in Japan te zijn. Nu speculeert men wederom over EINDE VAN DE MENSHEID, maar misschien valt het uiteindelijk wel mee. Ja, ik heb me ingelezen.
Ach the aincient alien theory lijkt heel veel op StarGate. Maakt dat t dan minder waar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit lijkt allemaal te erg op Deep Impact
Ik ben alleen bang voor gaten in lichamen en marteling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Tevens ben ik ook bang voor..
levend begraven worden, seriemoordenaars, terreuraanslagen, gammele bruggetjes, spookhuizen, nachtvlinders en het einde van de wereld.
Oh, en ik ben bang voor de duivel van southpark.
Jij held op sokkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
levend begraven worden, seriemoordenaars, terreuraanslagen, gammele bruggetjes, spookhuizen, nachtvlinders en het einde van de wereld.
Dat kan ook.quote:
Geen techno in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
Is er alweer muziek (of nog steeds die techno herrie? )
Wat moet ik hier nu op antwoordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
wacht even, om 2 uur goede muziek. Afgezien van het eerste nummer dan misschienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
Ieder zn opvatting hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ook.All1 geloof ik dat niet. Ze schapen ons niet volgens tich geloven ed naar hun gelijkenis om ons dan maar aan ons lot over te laten als we hun nodig hebben.
Er gaat echt wel wat gebeuren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die denken dat 2012 einde mensheid is. Bijna niemand denkt dat. De mensen die iets over 2012 denken is meestal iets positiefs, positie van planeten die energie sturen enz.
Peterquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
dat-wil-je-nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er gaat echt wel wat gebeuren.All1 weet ik net zo goed al de rest niet wat. Het gene wat mij het meest waarschijnlijk lijkt is dat de aarde een polar shift gaat doen tussen 2012 en 2021. Dit omdat de aarde dat altijd doet om de 12.800 jaar en we nu daar bijna zijn.
we zitten nu op 12.799 jaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er gaat echt wel wat gebeuren.All1 weet ik net zo goed al de rest niet wat. Het gene wat mij het meest waarschijnlijk lijkt is dat de aarde een polar shift gaat doen tussen 2012 en 2021. Dit omdat de aarde dat altijd doet om de 12.800 jaar en we nu daar bijna zijn.
U is wat ?quote:
Ah jij gaat om 2 uur?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht even, om 2 uur goede muziek. Afgezien van het eerste nummer dan misschien
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben bang voor...
honden, ratten, slangen, spuitjes, horrorfilms, de dood, mensen verliezen, dode mensen, mortuariums, het donker, het oneindige, een kind baren, over de kop gaan, geskimmed worden, ghetto wijken, oost europese mensen (), buitenaards leven, kotsen, clowns..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat ben je toch ook schattig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef gewoonfaye het volgende:
En ik ben bang voor verkracht worden, gemarteld worden, iemand moeten vermoorden en andere saw achtige praktijken.
Heb je dan ook gelezen over de polar shift en dat de zon, aarde en het hart van onze melkweg staan op 21 dec 2012 op één lijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stand van de komeet tov planeten voorspelde niet veel goeds. Men speculeerde over ENORME RAMPEN, maar uiteindelijk bleek het enkel die aardbeving in Japan te zijn. Nu speculeert men wederom over EINDE VAN DE MENSHEID, maar misschien valt het uiteindelijk wel mee. Ja, ik heb me ingelezen.
Zag ik trouwens een soort metallica tatoo op je arm, of maakte ik dat er zelf vanquote:
We wachten mu. Op kwpdqlromquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noooh je bent dronkenAlles was leuk op je feessie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |