Ze vertelt niet hoeveel..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook jurken maken, dat mens verdient goud!
Een gele jurk is dan praktischer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
je zult naar het toilet moeten met zo'n jurk
Er is genoeg ruimte om een toilet in de jurk te bouwenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
je zult naar het toilet moeten met zo'n jurk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er is genoeg ruimte om een toilet in de jurk te bouwen
Ouderdom, ik heb het ook gehad.quote:
Vanavond in wegmisbruikers..quote:
Koud eten.quote:
Een warme, dat wel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef Pheno het volgende:
Te lui om hun eigen boterham te smeren, wat een volk
kun je dan 's nachts in slapenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:01 schreef Crientj het volgende:
Stel dat je in zo'n caravan woont he.. waar laat je dan die enorme jurk?
Ik vraag me sowieso af wat daar mee gebeurdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:01 schreef Crientj het volgende:
Dat IS de caravanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:01 schreef Crientj het volgende:
Dat is de voortent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:01 schreef Crientj het volgende:
Die gebruiken ze daarna als partytent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:01 schreef Crientj het volgende:
Na een meter zijn die gasten het weer vergeten wat er op de vorige stondquote:
áls ze het al kunnen lezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na een meter zijn die gasten het weer vergeten wat er op de vorige stond
De bruid wil niet eerlijk zijnquote:
Tegen diegene die je jurk maakt? Ja, lijkt me wel :")quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
Je kan de datum toch wel zeggen, de locatie kan je als traveler zijnde dan tot op het laatst geheim houden?
Ik hoop het?quote:
quote:
100 euro per dag, en ze mogen ze een week houden. Dus dat zijn 3 onderrokken.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
100 euro per dag, en ze mogen ze een week houden. Dus dat zijn 3 onderrokken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook jurken maken, dat mens verdient goud!
Ander trouwfeestjequote:
Zoek je nog hulp?quote:
Kamp ja, maar toch niet dit over de top gebeuren?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
Tof... ik lees net dat we in Nederland ook van die kampen hebben
De deurwaarders hebben daar een hopp te doen! Ik ken een deurwaarder, die kent al die kampen uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
Dat weet ik dus niet. Kan het ook nergens vindenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kamp ja, maar toch niet dit over de top gebeuren?!
Ja, echt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De deurwaarders hebben daar een hopp te doen! Ik ken een deurwaarder, die kent al die kampen uit zijn hoofd.
Nee, hier doen ze drugs.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Kan het ook nergens vinden
Hier een paar kilometer vandaan zit er eentjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
qua trouwerijen en communiefeesten voor hun kinderen zijn ze van 't kamp hier wel ook heel erg over the top!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds. Waarom lopen ze er zo bij?!?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
Willen ze nog een keer gegrabt worden of zo
Lachequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
Politie bevrijdt meisje op woonwagenkamp Veghel
Dit is dus het kamp hier
Maar wou je nou zeggen dat je niet wisten dat we ook kampers hadden in NLquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar wou je nou zeggen dat je niet wisten dat we ook kampers hadden in NL?!
Koehandel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Is dit een paardenmarkt of een grabmarkt?
veemarktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Is dit een paardenmarkt of een grabmarkt?
Oh dacht vanwege je vorige opmerking dat je het niet wistquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel
Vinkenveen had een grote toch?
Als er wat te grabben valtquote:
quote:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn dit voor B-blik aan Bn'ers. Wie de neuk zijn dit?
Nee, ze verfblikken hadden ze anders weggegooid in de chemokar.quote:
en die limoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef Pheno het volgende:
Die taart zou het moeten opvallen? Hallo, check die jurken
Roosquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef roos85 het volgende:
Beetje jammer dat de bruid amper inspraak heeft gehad..
nee dan moeten ze eerst trouwen hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef Pheno het volgende:
Tienjarigen die dansen alsof ze moeten neuken
quote:
Ja, daarna naar de bioscoop, naar de Smurfen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Dus het was een gezellig uitje naar het politiebureau?
Gezellig. Dan ga ik meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daarna naar de bioscoop, naar de Smurfen.
En dan tijdens de film lekker grabbenquote:
Ja, maar er is nog een royal wedding special en schijnbaar ook nog een Amerikaanse versie.quote:
Oh. Mooi zo!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar er is nog een royal wedding special en schijnbaar ook nog een Amerikaanse versie.
Herken wel veel terug, maar het is in Nederland allemaal net iets minder erg. Daar staan ze echt volledig buiten de maatschappij, hier staan ze er nog een klein beetje in waardoor de oude woonwagentradities wat meer zijn gemengd met de waarden en normen van het 'normale' volk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kamp ja, maar toch niet dit over de top gebeuren?!
Halverwege maar uitgezet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat veel geduld hebt, t was een lange zit..
Maar.. over een half uurtje.. is Alberto op tv. Hoe moet een mens dat combineren?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat vorige week de laatste wasLeuk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Pfff ik moest rennen, wijn pakken, wc en zo
DAt heb je dan allemaal wel snel gedaan zeg in 12 seconden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Pfff ik moest rennen, wijn pakken, wc en zo
over 15 minutenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, wanneer reklame, ik moet nog naar het toilet
paar minuutjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, wanneer reklame, ik moet nog naar het toilet
quote:
Als je valt, dan val je wel zacht met al dat tule en kant.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
OMG, je zult zo van de trap af moeten
Valt mee, de jurk met de lichtjes was gevaarlijker liep een brandblusser achter aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Injetta het volgende:
OMG.. die jurk is levensgevaarlijk......
Wat zieligquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zo blij als een klein meisje
Van de bruidsmeisjes was het geloof ik 700 pond of euro per jurk dacht ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat de gemiddelde prijs was voor zo'n jurk?
Ja zo blij als de 16-jarige die ze isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zo blij als een klein meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |