M'n telefoon is net uitgefloept, ik moet stroom hebben, maar ik zit voor den tv!quote:
Tja, prioriteiten stellen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n telefoon is net uitgefloept, ik moet stroom hebben, maar ik zit voor den tv!
Wat is jouw probleem?quote:
Een doei terugquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Cee het volgende:
Ik ben klaar met dit program. Dikke doei.
Ik herinner me heel veel uitslagen van talentenjachten aan dat ik heeeel nodig naar de wc moest, maar niet wilde gaan, omdat ik niks wilde missen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n telefoon is net uitgefloept, ik moet stroom hebben, maar ik zit voor den tv!
Je moest eens weten hoe ik de avondpotten zit te spelen met jequote:
Die Noord-Hollandse geit die teveel op tv is? Geen idee hoe ze heet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
Benny, vind je haar niet op iemand lijken?
Uhuquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
Benny, vind je haar niet op iemand lijken?
Nou, vertelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik de avondpotten zit te spelen met je
2 uur later naar bed dan in de planning, en als een opoe uit 1940 met antenne-tv wifi proberen te regelen, die elke seconde uitklaptquote:
ERNSTIG IRRITANT JA.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Regel nr. 1: Als het Grote Mensen vs Kinderen is, gaan Kinderen door. Altijd.
Een potje lenigheid doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2 uur later naar bed dan in de planning, en als een opoe uit 1940 met antenne-tv wifi proberen te regelen, die elke seconde uitklaptIk doe bijna ballet op bed om het signaal te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |