Bij mij meer. Kom er net achter dat Discovery Travel & Living per 1 september eruit wordt geflikkerd. Kut UPC.quote:
Ik ben er helemaal uitquote:
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik zit er al bijna aan te denken om VI even op te zetten
Ik wil mijn hoofd in de wc doen en dan doortrekken, inclusief een dosis wc-eend. Misschien brengt dat wat sensatie in mijn vrijdagavond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
over een uurtje de mp4 checkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Als jij afhaakt is het wel heul ergquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik zei bijna hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als jij afhaakt is het wel heul erg![]()
22:30 zijn de Grabbers pas.quote:
Is ook een talentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil mijn hoofd in de wc doen en dan doortrekken, inclusief een dosis wc-eend. Misschien brengt dat wat sensatie in mijn vrijdagavond.
Ik heb vorig jaar gemist, was het zo erg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het niveau was weer hoger dan voorgaande jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |