Ik werd gisternacht wakker toen ik moest plassen, 3 maal raden wat er in m'n hoofd zatquote:
Ja voor bij je worstenbroodje, op WordFriet.quote:
Dragosta din tei van OZone?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werd gisternacht wakker toen ik moest plassen, 3 maal raden wat er in m'n hoofd zat
Ik ben benieuwd wat we volgende week krijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Schunckelstar het volgende:
dat komkommer nummer is meesterlijk
een collega van mij is een look a like van die AH-kerel, zodra hij binnenkomt begint iedereen te zingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werd gisternacht wakker toen ik moest plassen, 3 maal raden wat er in m'n hoofd zat
Oh god nou noem je ook wel een pareltje Ceequote:
Saucijzenbroodje ook he, en ander 'ding'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voor bij je worstenbroodje, op WordFriet.
Is hij ook zo jollig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een collega van mij is een look a like van die AH-kerel, zodra hij binnenkomt begint iedereen te zingen
Ach zeikerd, mik wat op het bord, dan kan ik er ook 1 doen nog in de reclamequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje ook he, en ander 'ding'
NEEquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat doet Ralf Mackenbach in een jury?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |