Sixpack in de buurt?quote:
quote:
wilde 't net vragen, giro vaif vaif vaifquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
wie is dat? in die 555 reclame net?
Ik wilde net zeggen, die snuift lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Wie is die gast die helemaal strak de lens in kijkt voor 555?
Johnny?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
Aha. Volgens mij is 't Johnny.
[ afbeelding ]
OMG, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogerland, die viel met de Tour de France in het prikkeldraad nadat hij werd aangereden, heel z'n billen aan flarden maar hij fietste de tour gewoon uit. Dus, bij nader inzien een held.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoogerland, die viel met de Tour de France in het prikkeldraad nadat hij werd aangereden, heel z'n billen aan flarden maar hij fietste de tour gewoon uit. Dus, bij nader inzien een held.
Wat een kampert om te zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werd gisternacht wakker toen ik moest plassen, 3 maal raden wat er in m'n hoofd zatquote:
Ja voor bij je worstenbroodje, op WordFriet.quote:
Dragosta din tei van OZone?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werd gisternacht wakker toen ik moest plassen, 3 maal raden wat er in m'n hoofd zat
Ik ben benieuwd wat we volgende week krijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Schunckelstar het volgende:
dat komkommer nummer is meesterlijk
een collega van mij is een look a like van die AH-kerel, zodra hij binnenkomt begint iedereen te zingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werd gisternacht wakker toen ik moest plassen, 3 maal raden wat er in m'n hoofd zat
Oh god nou noem je ook wel een pareltje Ceequote:
Saucijzenbroodje ook he, en ander 'ding'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voor bij je worstenbroodje, op WordFriet.
Is hij ook zo jollig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een collega van mij is een look a like van die AH-kerel, zodra hij binnenkomt begint iedereen te zingen
Ach zeikerd, mik wat op het bord, dan kan ik er ook 1 doen nog in de reclamequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje ook he, en ander 'ding'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |