SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:12 schreef Mday het volgende:
voor zover bekend is poits enige eis een foto van lot.
Ritse heeft haarballenquote:
Ik heb een palmpje naast me, dus ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:29 schreef Poit het volgende:
Bwoooh!
Is het al tijd voor bier en drugs?
quote:Onder meer So You Think You Can Donate, The Ben Cross en No Child Left Ben-Hind passeerden volgens de 45-jarige de revue.
Of Ross een idee heeft of dat Ross z'n ballen scheert?quote:
Zin in een jointjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb een palmpje naast me, dus ja.
Nu ik er zo over nadenk; beiden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Of Ross een idee heeft of dat Ross z'n ballen scheert?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef Nebo het volgende:
Nu ik er iets langer over nadenk; laat maar
Ross scheert de ballen van Ritsequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Of Ross een idee heeft of dat Ross z'n ballen scheert?
Of de behaarde ballen van Ritse scheren een blote Rossdale?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ross scheert de ballen van Ritse
of de ballen van Ritse scheren zich net langs Rossdale heenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Of de behaarde ballen van Ritse scheren een blote Rossdale?
wat hebben zijn ballen hier mee te makenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
of de ballen van Ritse scheren zich net langs Rossdale heen
Jij gaat niet over Ross en Ritse?quote:
Nope, eventuele zusjes uitgezonderdquote:
preciesquote:
quote:
white man can't jumpquote:
Dan moet je weer bij mij achterlangs, dat wil je niet.quote:
niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan moet je weer bij mij achterlangs, dat wil je niet.
Wat heeft de arts allemaal gedaan, geopereerd of gespalkt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kat mag om kwart voor 6 weer naar huisgebroken poot
Aahw.. het beessie toch..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kat mag om kwart voor 6 weer naar huisgebroken poot
er zit nu een spalk omheenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat heeft de arts allemaal gedaan, geopereerd of gespalkt?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zit nu een spalk omheenga zo weg om hem op te halen
Ja bij de photosoeps hadden ze ook al zoiets gemaaktquote:
dear gods maar goed dat ik naar het terras ben gegaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan moet je weer bij mij achterlangs, dat wil je niet.
in plaats van?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef Mday het volgende:
[..]
dear gods maar goed dat ik naar het terras ben gegaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good choicexboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Vakantie is helemaal niet goed voor mij, zie en zeg teveel foute dingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahhhh arme poezebeest met zn gebroken poot! Moet je m maar goed verwennen Shar
Poezebeest is toch veel te schattig om iets vunzigs te kunnen zijn!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vakantie is helemaal niet goed voor mij, zie en zeg teveel foute dingen
BBN maakt zelfs van een fietsband nog iets funzigsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Poezebeest is toch veel te schattig om iets vunzigs te kunnen zijn!
Daar ben ik idd ook bang voor, daar ben jij nog een bescheiden schatje bij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:13 schreef Poit het volgende:
[..]
BBN maakt zelfs van een fietsband nog iets funzigs
ik bewijs het tegendeel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Poezebeest is toch veel te schattig om iets vunzigs te kunnen zijn!
dit (en het is rubberquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:13 schreef Poit het volgende:
[..]
BBN maakt zelfs van een fietsband nog iets funzigs
en ook dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
BBN is zelfs met 2 handen in een bak KFC nog ranzig
They like paybackquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom pikken die beesten dit![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)4b/fashion_cats.html
Dat roep ik de hele tijd al!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar ben ik idd ook bang voor, daar ben jij nog een bescheiden schatje bij!
Lekker aan de dope op sziget?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef Nebo het volgende:
Omdat die zakkenwasser tot en met morgen nog met zijn dronken kop om en nabij Budapest zit.
je ballen hebben zelfs een nickname, yeti XDquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef RitseB het volgende:
Mijn ballen zijn inderdaad flink harig, geen wonder dat Steef vrees heeft.
Heldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef RitseB het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef RitseB het volgende:
Stratums eind? Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand in Eindhoven nog een leuk feessie? Het liefst met Bitches (aldus mijn broer).
We hebben een PS3 marathon / lan party met 2 schermen en 2 ps3's naast elkaarDe hele dag gamen is toch echt iets te veel van het goede en de kermis in Eindhoven was een beetje karig (licht uitgedrukt
)
Game: larry BITCHES ALL THE WAY.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand in Eindhoven nog een leuk feessie? Het liefst met Bitches (aldus mijn broer).
We hebben een PS3 marathon / lan party met 2 schermen en 2 ps3's naast elkaarDe hele dag gamen is toch echt iets te veel van het goede en de kermis in Eindhoven was een beetje karig (licht uitgedrukt
)
ditquote:
en ditquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:55 schreef Nebo het volgende:
AQ, laatste waarschuwing. Je weet dat niemand zit te wachten op video's van die kneus, post ze dan ook niet. Volgende keer vraag ik een ban aan.
Al gezien, zien er tof uit!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, vakantiefoto's op Friendface! Gaat heen en geniet van mijn viriliteit!
MOET JE HET WEL LIKEN POTVERDULLEME!!!quote:
jawoll herr spank .quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MOET JE HET WEL LIKEN POTVERDULLEME!!!
JONGUH IK LIKE ELKE FOTO!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MOET JE HET WEL LIKEN POTVERDULLEME!!!
quote:Block! You are engaging in behavior that may be considered annoying or abusive by other users.
You have been blocked from using the like feature because you repeatedly misused this feature. This block will last anywhere from a few hours to a few days. When you are allowed to reuse this feature, please proceed with caution. Further misuse may result in your account being permanently disabled. For further information, please visit our FAQ page.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
JONGUH IK LIKE ELKE FOTO!!!
tot ik dit kreeg
[..]
[..]
tot ik dit kreeg
[..]
Does linken dan ik zie ze anders nieeeeetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, vakantiefoto's op Friendface! Gaat heen en geniet van mijn viriliteit!
[..]
tot ik dit kreeg
[..]
quote:
Ik las het net ja. arm beessie.. En arm meissie natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
giev
i need iiiiit!
ben echt 5 keer vannacht eruit geweest omdat kat de zooi bij elkaar schreeuwde
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:25 schreef badboynova het volgende:
sHAR WAAROM ZIJN WIJ GEEN BFF OP FB![]()
Nee maar serieus...!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:25 schreef badboynova het volgende:
sHAR WAAROM ZIJN WIJ GEEN BFF OP FB![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Stuur maar uitnodiging, ik zal jullie niet meer negeren!
pm je fb link, het is zo lastig om je te vinden tussen al die miljoenen mensen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Stuur maar uitnodiging, ik zal jullie niet meer negeren!
Haha je had me snel gevonden zegquote:
Okay!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
pm je fb link, het is zo lastig om je te vinden tussen al die miljoenen mensen.
Ga dan ff tukkie doenquote:
Zoveel zelda's zitten er niet op facebookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha je had me snel gevonden zeg
bwhehehe ;Dquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoveel zelda's zitten er niet op facebook
eerst hier de teringzooi opruimenquote:
Het loop niet weg hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwhehehe ;D
[..]
eerst hier de teringzooi opruimen
kom je lekker op de bank kroelen?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha je had me snel gevonden zeg
Dit idd en ik had bij Poit gespiektquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoveel zelda's zitten er niet op facebook
Afblazen, of gaat dat niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar krijg vanvond logees, waar ik eigenlijk echt niet op zit te wachten
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
kanye_west_and_jay_z-watch_the_throne-web-2011-fray
Kanye_West_And_Jay-Z-Watch_The_Throne-Deluxe_Edition_Bonus_Tracks-2011-C4
![]()
Nou twee vrienden gaan morgen op vakantie dus die slapen vanavond ini amsterdam zodat ze gelijk door kunnen naar schiphol anders moeten ze morgenochtend helemaal uit maastricht komen en ze moeten er al om 07.00 zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
Zon heeft in ieder geval geschenen op mijn verjaardag (wel 20 hele seconden)
[..]
Afblazen, of gaat dat niet zo makkelijk
Ik ook, en buik en hoofdpijn. En moet zo naar een verjaardag waar ik niet zoveel zin in heb... Maar ja zal toch stiekem wel gezellig zijn denk ik ...quote:
Heul niet! Ik ben er niet bij!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ook, en buik en hoofdpijn. En moet zo naar een verjaardag waar ik niet zoveel zin in heb... Maar ja zal toch stiekem wel gezellig zijn denk ik ...
YOU KILLED ZEH TOPIQUE!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Heul niet! Ik ben er niet bij!
Long time no see trouwens babe!
Je had er nog genoeg dus mocht je deze mollenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:54 schreef Sharana_LV het volgende:
final van GH warriors of rock en ik sta me toch op die gitaar te raggen
Nog gefeliciteerd dan bij deze!quote:
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef koei het volgende:
Echt eng, ik heb een voetbaltoernooi met mn softbalteam (tegen echte voetbalteams, dus we zijn finaal afgemaakt), maar een van die meiden heeft dus haar vriend meegenomen, en die lijkt echt als twee druppels water op Poit... En hij heet ook nog eens Peter...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo poging 2 voor PSN updateik heb nu wel de gamedata gevonden dus paar games weggemikt en nu 17gb vrij
misschien dat ht downloaden nu wel goed gaat, geen idee waar hij vorige keer op stuk liep dus we zullen zien, nu 28% :p
quote:
Hoi!quote:
Bedanktquote:
Het was gelukt zag ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo poging 2 voor PSN updateik heb nu wel de gamedata gevonden dus paar games weggemikt en nu 17gb vrij
misschien dat ht downloaden nu wel goed gaat, geen idee waar hij vorige keer op stuk liep dus we zullen zien, nu 28% :p
Had trailer al gezien, kan niet wachten inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef Poit het volgende:
HELLLLL YEAH!!
Een nieuwe Harold and Kumar!!![]()
Wat een te geniale films zijn dat!
http://haroldandkumar.warnerbros.com/index.html
Zie hem net voorbij komen.. Te geniaal voor woorden!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Had trailer al gezien, kan niet wachten inderdaad
Weinig plannen.quote:
Groot gelijk! Enjoy it ouwequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Weinig plannen.
Hele dag familie over de vloer gehad, gisteravond/nacht al wezen drinken met vrienden.
Denk dat ik de rest van de avond wat ga gamen.
Thanks, gaat zeker wel lukken.quote:
Daar was je toch al mee bezigquote:
Ja, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik was er alsnog even mee in mijn nopjes dat ik op t einde ben
Ik heb ze allemaaaaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:28 schreef Solique het volgende:
Iemand de resistance 3 beta al geprobeerd?
Ik ga maar eens kijken of het wat is.
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Ben helaas niet al te best in Guitar Hero
Heb nog wel Legends of Rock hier liggen
Neuj, niet echt. Beetje chillenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Thanks, gaat zeker wel lukken.
Jij wat in de planning?
Na deel 2 was GH niets meerquote:
beste soundtrack misschien. Deel 2 op de ps2 was de beste GH game.quote:
ik vind 3 beterquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef Poit het volgende:
[..]
beste soundtrack misschien. Deel 2 op de ps2 was de beste GH game.
dat geeft niet hoor. Het is maar 1 minpuntjequote:
Dat had ik gezien, guitar hero freakinquote:
Altijd goedquote:
Toch heb ik die niet gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Toch is smokin' aces een goede film
Moet je eens doen, denk dat je m wel tof zal vindenquote:
Will doquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet je eens doen, denk dat je m wel tof zal vinden
quote:
Ik ook.. Ga nu ook m'n nestje in.. Morgen weer een dag!quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook.. Ga nu ook m'n nestje in.. Morgen weer een dag!
Kus!
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Toch is smokin' aces een goede film
Vanavond heeft iemand toegang gekregen tot mijn hotmail account en tot mijn steam account. God ben me het apelazerus geschrokken. Gelijk alle wachtwoorden gewijzigd en ben nu een scan aan het doen voor keyloggers. :xquote:10:43 - Steam account - Query account by email address
- 10:44 Your Steam account: Access from new computer
- 10:46 Password change request
- 10:49 Email address change request
Dit!!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:41 schreef Nebo het volgende:
's nachts wakker moeten worden om maar liefst zes muggen dood te maken die zich in de hemel van mijn vriendins bed hadden gewurmd. Ben benieuwd hoeveel bulten ik ga ontdekken op mezelf vandaag
Bij mijn vriendin heb ik er al twee gevonden. BADUM TSSSJ
You dexterquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:41 schreef Nebo het volgende:
's nachts wakker moeten worden om maar liefst zes muggen dood te maken die zich in de hemel van mijn vriendins bed hadden gewurmd. Ben benieuwd hoeveel bulten ik ga ontdekken op mezelf vandaag
Ben blij dat ze bij jou waren!quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:09 schreef GameBabe het volgende:
Gefeliciteerd koei!
Die k muggen in gouda hebben me meerdere keren in beide ellenbogen geprikt
Ik zou snel het gif eruit zuigen als ik jou wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:41 schreef Nebo het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zou snel het gif eruit zuigen als ik jou was
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zou snel het gif eruit zuigen als ik jou was
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een nacht weerwel drie uur slaap .... hoop dat kattenpoot snel weer goed is want dit hou ik niet lang vol!
ja die zijn heel voeg in de ochtend al naar schiphol vertrokken dus daar heb ik nu niet meer zoveel last vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
En je had logees dus zal ook niet veel geholpen hebben.
Hopen dat het snel beter gaat met poezel
Kan je nu nog wat bij slapen of rusten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja die zijn heel voeg in de ochtend al naar schiphol vertrokken dus daar heb ik nu niet meer zoveel last van
mamam komt zo even langs, daarna ga ik weer lekker even tukkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je nu nog wat bij slapen of rusten.
Kijk, wel even zo gezellig. Geniet er vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mamam komt zo even langs, daarna ga ik weer lekker even tukken
quote:
Ja, werkt prima. Betaal met een CC. Kost dan 15 dollar inclusief verzendkosten. Dit shirt is van 29 juli en gisteren lag hij in de brievenbus in een mooie zwarte plastic tas.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje bij teefury?
Kijk er wel elke dag maar nog niets besteld
Ik zou niet genoeg aan vandaag hebben als ik mijn backlog ff wil uitspelenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:29 schreef Solique het volgende:
Ik ga vandaag maar eens wat (oude) games uit spelen die ik nog steeds op de stapel heb liggen.
[..]
Kijk, wel even zo gezellig. Geniet er van
Dat kost me op z'n minst een jaar.. Op z'n minstquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zou niet genoeg aan vandaag hebben als ik mijn backlog ff wil uitspelen
Heb geen CC, maar eens kijken of het ook op andere manieren kan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, werkt prima. Betaal met een CC. Kost dan 15 dollar inclusief verzendkosten. Dit shirt is van 29 juli en gisteren lag hij in de brievenbus in een mooie zwarte plastic tas.
Het enige wat lastig is is de maat. Ik moet een M bestellen omdat ik hard verzuip in een L. Amerikanen
Ik ga dat ook niet redden heb ik ook wel een jaar of wat voor nodigquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zou niet genoeg aan vandaag hebben als ik mijn backlog ff wil uitspelen
Paypal werkt ook primaquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb geen CC, maar eens kijken of het ook op andere manieren kan.
Dat maten gedoe is altijd irritant met de yanks
[..]
Ik ga dat ook niet redden heb ik ook wel een jaar of wat voor nodig
Maar wil toch kijken om er een paar uit te spelen.
Dan komt het goed, alleen maten even goed berekenen dus.quote:
XL = size fatquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan komt het goed, alleen maten even goed berekenen dus.
Waarschijnlijk fat volgens de Yanks oftewel zwemmen voor Europeanen.quote:
Dit!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekker douchen, en helemaal leuk als je vriendin beneden vol op de warme kraan open zet
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wil niet weten op wat voor sites jij komt donnie, elke keer die plaatjes
Super lekkere groene thee hierquote:
ook heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Super lekkere groene thee hier
Goed planquote:
Moet je bij koei naakt uit de taart springen?quote:
Moet ik wel de nodige medicijnen meenemen, die shock komt ze anders nooit te bovenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je bij koei naakt uit de taart springen?
Waarom naaktquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je bij koei naakt uit de taart springen?
Wees maar niet bang, zo naakt kan ik niet wordenquote:
Dat hoort toch? Waarom spring je anders uit een taart?quote:
ehm wat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, zo naakt kan ik niet worden
Uit een taart springen is awesome, naakt springen daar tegenin..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat hoort toch? Waarom spring je anders uit een taart?
lichaamsbeharingquote:
Ah berenmaillot.quote:
Herkenbaarquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Uit een taart springen is awesome, naakt springen daar tegenin..
Nope, wil geen slagroom in m'n borthaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Misschien wil poit zich vrijwillig aanmelden!
Ook naakt?quote:
Kom jij dan m'n was doen? Kom ik bij jou afwassen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, ben niet zo veeleisend, zolang die afwas maar gedaan is
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, ben niet zo veeleisend, zolang die afwas maar gedaan is
Nice!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef koei het volgende:
Thanks voor alle felicitaties! Een heerlijk brakke zondag vandaag na een gezellig feestje gisteren, en dan straks lekker gourmetten bij mn ouders met misschien wat broers en zussen erbij. Prima verjaardag!
neem je afwas maar mee mag het hier in de vaatwasserquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom jij dan m'n was doen? Kom ik bij jou afwassen.
Ik had al mn cadeautjes twee weken terug al gekregen, toen heb ik mn verjaardag al samen met mn schoonzusje gevierd. Maar wel wat leuke dingen gekregen. Een rugby-bal (ja, die wilde ik graag hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!
Heb je nog iets bijzonders gekregen?
Cool!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had al mn cadeautjes twee weken terug al gekregen, toen heb ik mn verjaardag al samen met mn schoonzusje gevierd. Maar wel wat leuke dingen gekregen. Een rugby-bal (ja, die wilde ik graag hebben), oorbellen, een Move-controller en een combi-arrangement bij Traffic Control met een slipcursus en nog twee andere onderdelen die ik nog mag kiezen. Ik denk dat dat off-road rijden en sandbuggy rijden worden, maar dat moet ik nog even kijken.
Afwas is hier al gedaan en vind ik helemaal niet erg om te doen. Was opruimen vind ik veel stommer..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neem je afwas maar mee mag het hier in de vaatwasser
Gewoon doorknippen.quote:
Ik heb hem net nog gevoerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN HIJ WIL NIET EENS HELPEN DE WAS OPHANGEN
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2011 14:28:23 ]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb hem net nog gevoerdWij zijn helemaal geen vieze mensen! Ik kom net uit de douche!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal geen vieze mensen! Ik kom net uit de douche!
En terecht.. Dat is ook gewoon verschrikkelijk kutwerk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN HIJ WIL NIET EENS HELPEN DE WAS OPHANGEN
![]()
Hij hoeft alleen maar wasknijpers aan te geven jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
En terecht.. Dat is ook gewoon verschrikkelijk kutwerk.
En ze blijft ook gewoon zitten, dus zo nodig zal het wel niet zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
En terecht.. Dat is ook gewoon verschrikkelijk kutwerk.
nee da's actie-reactie. hoe lang kunnen jullie elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ze blijft ook gewoon zitten, dus zo nodig zal het wel niet zijn
Ajax - Heereveenquote:
Evil woman..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zet nu de aardlekschakelaar om
Dont worry, ze weet niet eens hoe het werktquote:
U sure?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dont worry, ze weet niet eens hoe het werkt
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dont worry, ze weet niet eens hoe het werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:32 schreef Mday het volgende:
[ afbeelding ]Wie kent em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
'Ik stink een uur in de wind maar als het niet waait stink ik de hele dag'quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
poit praat voor jezelf! ik heb nog niet gedouched hoor!
ik zit stinkend op de bank
Ben jij dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
poit praat voor jezelf! ik heb nog niet gedouched hoor!
ik zit stinkend op de bank
hahahaa winnaar: Space!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het smoesje het schiet in mijn rug ging dus niet goed.
Dus ik heb maar gewoon de was opgehangen
Ik ben teleurgesteld in je Nick..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij gaat mijn metallica gitaar kapot
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
mijn andere ps3 gitaar doet ook al raar, misschien toch nog maar een erbij halenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je Nick..
[..]
en![]()
Zin om te drummen
lol, de mijne zijn ook al uit elkaar aan het vallen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn andere ps3 gitaar doet ook al raar, misschien toch nog maar een erbij halen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sorry Poit! Maar goed, dit word vanavond gewoon recht gezet![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoe? Je had toch last van je rugquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nah, ze trapt er niet inquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoe? Je had toch last van je rug
Je speelt op expert?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Zit nu hier
lastigkrijg steeds kramp
heb je hem al besteld?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb je hem al besteld?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |