SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:12 schreef Mday het volgende:
voor zover bekend is poits enige eis een foto van lot.
Ritse heeft haarballenquote:
Ik heb een palmpje naast me, dus ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:29 schreef Poit het volgende:
Bwoooh!
Is het al tijd voor bier en drugs?
quote:Onder meer So You Think You Can Donate, The Ben Cross en No Child Left Ben-Hind passeerden volgens de 45-jarige de revue.
Of Ross een idee heeft of dat Ross z'n ballen scheert?quote:
Zin in een jointjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb een palmpje naast me, dus ja.
Nu ik er zo over nadenk; beiden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Of Ross een idee heeft of dat Ross z'n ballen scheert?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef Nebo het volgende:
Nu ik er iets langer over nadenk; laat maar
Ross scheert de ballen van Ritsequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Of Ross een idee heeft of dat Ross z'n ballen scheert?
Of de behaarde ballen van Ritse scheren een blote Rossdale?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ross scheert de ballen van Ritse
of de ballen van Ritse scheren zich net langs Rossdale heenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Of de behaarde ballen van Ritse scheren een blote Rossdale?
wat hebben zijn ballen hier mee te makenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
of de ballen van Ritse scheren zich net langs Rossdale heen
Jij gaat niet over Ross en Ritse?quote:
Nope, eventuele zusjes uitgezonderdquote:
preciesquote:
quote:
white man can't jumpquote:
Dan moet je weer bij mij achterlangs, dat wil je niet.quote:
niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan moet je weer bij mij achterlangs, dat wil je niet.
Wat heeft de arts allemaal gedaan, geopereerd of gespalkt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kat mag om kwart voor 6 weer naar huisgebroken poot
Aahw.. het beessie toch..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kat mag om kwart voor 6 weer naar huisgebroken poot
er zit nu een spalk omheenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat heeft de arts allemaal gedaan, geopereerd of gespalkt?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zit nu een spalk omheenga zo weg om hem op te halen
Ja bij de photosoeps hadden ze ook al zoiets gemaaktquote:
dear gods maar goed dat ik naar het terras ben gegaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan moet je weer bij mij achterlangs, dat wil je niet.
in plaats van?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef Mday het volgende:
[..]
dear gods maar goed dat ik naar het terras ben gegaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good choicexboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Vakantie is helemaal niet goed voor mij, zie en zeg teveel foute dingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahhhh arme poezebeest met zn gebroken poot! Moet je m maar goed verwennen Shar
Poezebeest is toch veel te schattig om iets vunzigs te kunnen zijn!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vakantie is helemaal niet goed voor mij, zie en zeg teveel foute dingen
BBN maakt zelfs van een fietsband nog iets funzigsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Poezebeest is toch veel te schattig om iets vunzigs te kunnen zijn!
Daar ben ik idd ook bang voor, daar ben jij nog een bescheiden schatje bij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:13 schreef Poit het volgende:
[..]
BBN maakt zelfs van een fietsband nog iets funzigs
ik bewijs het tegendeel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Poezebeest is toch veel te schattig om iets vunzigs te kunnen zijn!
dit (en het is rubberquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:13 schreef Poit het volgende:
[..]
BBN maakt zelfs van een fietsband nog iets funzigs
en ook dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:15 schreef AQuila360 het volgende:
BBN is zelfs met 2 handen in een bak KFC nog ranzig
They like paybackquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom pikken die beesten dit![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)4b/fashion_cats.html
Dat roep ik de hele tijd al!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar ben ik idd ook bang voor, daar ben jij nog een bescheiden schatje bij!
Lekker aan de dope op sziget?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:51 schreef Nebo het volgende:
Omdat die zakkenwasser tot en met morgen nog met zijn dronken kop om en nabij Budapest zit.
je ballen hebben zelfs een nickname, yeti XDquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef RitseB het volgende:
Mijn ballen zijn inderdaad flink harig, geen wonder dat Steef vrees heeft.
Heldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef RitseB het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef RitseB het volgende:
Stratums eind? Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand in Eindhoven nog een leuk feessie? Het liefst met Bitches (aldus mijn broer).
We hebben een PS3 marathon / lan party met 2 schermen en 2 ps3's naast elkaarDe hele dag gamen is toch echt iets te veel van het goede en de kermis in Eindhoven was een beetje karig (licht uitgedrukt
)
Game: larry BITCHES ALL THE WAY.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand in Eindhoven nog een leuk feessie? Het liefst met Bitches (aldus mijn broer).
We hebben een PS3 marathon / lan party met 2 schermen en 2 ps3's naast elkaarDe hele dag gamen is toch echt iets te veel van het goede en de kermis in Eindhoven was een beetje karig (licht uitgedrukt
)
ditquote:
en ditquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:55 schreef Nebo het volgende:
AQ, laatste waarschuwing. Je weet dat niemand zit te wachten op video's van die kneus, post ze dan ook niet. Volgende keer vraag ik een ban aan.
Al gezien, zien er tof uit!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, vakantiefoto's op Friendface! Gaat heen en geniet van mijn viriliteit!
MOET JE HET WEL LIKEN POTVERDULLEME!!!quote:
jawoll herr spank .quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MOET JE HET WEL LIKEN POTVERDULLEME!!!
JONGUH IK LIKE ELKE FOTO!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MOET JE HET WEL LIKEN POTVERDULLEME!!!
quote:Block! You are engaging in behavior that may be considered annoying or abusive by other users.
You have been blocked from using the like feature because you repeatedly misused this feature. This block will last anywhere from a few hours to a few days. When you are allowed to reuse this feature, please proceed with caution. Further misuse may result in your account being permanently disabled. For further information, please visit our FAQ page.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
JONGUH IK LIKE ELKE FOTO!!!
tot ik dit kreeg
[..]
[..]
tot ik dit kreeg
[..]
Does linken dan ik zie ze anders nieeeeetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, vakantiefoto's op Friendface! Gaat heen en geniet van mijn viriliteit!
[..]
tot ik dit kreeg
[..]
quote:
Ik las het net ja. arm beessie.. En arm meissie natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
giev
i need iiiiit!
ben echt 5 keer vannacht eruit geweest omdat kat de zooi bij elkaar schreeuwde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |