Ralf Mackenbachquote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Volgens mij was dat Kathleen ex K3..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er vorig jaar op de plek van Kelly zat, was dat een andere Belgische (blonde) dame?
Als je 1x het songfestival wint kun je alles...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ralf Mackenbach?!?!?! Lekker kundige jury danHet lijkt me wel handig als je eerst zelf iets gepresteerd hebt..
Daarom is hij er ook om de kinderen te beoordelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het vorig jaar 3 keer niks en dus ga ik dit jaar gewoon weer opnieuw beoordelen![]()
Die Ralf kent toch de helft van de artiesten niet, althans die van vroegah
Ik zit net ook al op de klok te kijken, het moet om half 9 beginnenquote:
Ja he, krijg er zo'n Landenspel-gevoel van...waar de een dan heel geforceerd voor Nederland is en de ander voor België.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n Nederlands-Belgisch duo dinges vind ik áltijd weer kut
Oh nu denk ik meteen aan de TROSquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja he, krijg er zo'n Landenspel-gevoel van...waar de een dan heel geforceerd voor Nederland is en de ander voor België.
Hey mupske, long time no see.quote:
Ja Ralf is ergens bekend vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hey mupske, long time no see.
Dat klotekind in de jury, is die bekend bij het grote publiek?
Die ene, die altijd meedoet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of we weer de cliché travo's voorbij zien komen die Madonna of Cher doen
Oh toch! Ik schrok al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
nee nee mensen niet "i'm a dancer" herman, herman brood!
Oh zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
Daar zijn er een paar van, die al 5 jaar op tv voorbij komen bij elke zang-aanstel-dinges-showquote:
Begin van de pubertijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, beetje groot gebouwd.
Ze zingt wel mooi!
Ja okquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zijn er een paar van, die al 5 jaar op tv voorbij komen bij elke zang-aanstel-dinges-show
Moet je nagaan hoe diep de pijn zitquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:52 schreef JaneDoe het volgende:
Vroeger in mijn tijd was dat niet zo hoor. Niemand had tieten en iedereen liep in een trui met een paardenhoofd erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
die stevige pubermeiden lijken altijd veel ouder... net als die ene van gister bij HGT.
En ik word dan weer elf geschatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
die stevige pubermeiden lijken altijd veel ouder... net als die ene van gister bij HGT.
Het duurde allemaal tot de examenklas?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vroeger in mijn tijd was dat niet zo hoor. Niemand had tieten en iedereen liep in een trui met een paardenhoofd erop.
Ja omdat je niet 40 kg overgewicht meedraagt, dat is positief Lut, en die vrouw is een schele!quote:
Ja, maar niet zo sterk, dan hoor je dat ze niet zo heel goed is, maar Kate kan wel zingen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
katy perry kan dansen en zingen? tegelijk?
Nog niet los van elkaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
katy perry kan dansen en zingen? tegelijk?
Zingen, ja je zegt het zelf al, niet zo heel goed neequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo sterk, dan hoor je dat ze niet zo heel goed is, maar Kate kan wel zingen hoor.
ze deelt nu al met haar fansquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Silenus het volgende:
He haar tampon viel eruit!
edit: en nu gooit ze 'm in het publiek![]()
Ketting van snoep?quote:
Lekker aan snoepenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo'n snoep-ketting van de kermis van vroeger.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:02 schreef Silenus het volgende:
Astma, eerste keer, ben vandaag verkouden, zenuwachtig.
Hou eens op met die kut-excuses! Op zo'n belangrijk () moment moet je er staan.
Geen ideequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ken de actrice wel, goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SprekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
Opa draait zich om in z'n graf vrees ik
Haha, een kennis van mij lijkt ontzettend op m. Alleen wat ouder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Ik wil dit niet zeggen of denken of
Maar Ralf is zo lelijk nog niet![]()
doet elton john --> is homoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
moeder en een goede vriendin mee>hij is homo
Soms zodat het kind ook eens van anderen hoort dat het niks isquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
weer een beetje een kwestie van: waarom zeggen de ouders daar niks van?
ja, kan op zich wel, maar een locale talentenjacht ofzo lijkt me dan een betere keus... Zo op tv...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms zodat het kind ook eens van anderen hoort dat het niks is
Heb haar alleen in het begin stukje gezien. Als de rest ook zo goed is ben ik fan van zeemerminmeisjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zing ik altijd onder de douche![]()
No worries, ik houd het daar
voor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
Ik stem voor een algeheel Adèle en Anouk verbod bij audities!
En de prijs dan, das ook serieus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Net alsof het nu pas doordringt dat t een programma is ofzo.
zonder pruik maar mét steralluresquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:37 schreef StephanL het volgende:
Zonder pruik. Als het maar goed gaat. Belangrijkste is buikdansen, als ze dat kan is het goed.
En dan als kers op de slagroom..chilly gel ??quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:38 schreef Silenus het volgende:
Wat trekt RTL4 toch een bult nieuwe schijtprogramma's uit de kast zeg, ongelofelijk.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dan als kers op de slagroom..chilly gel ??![]()
Dames, really ????
Of tijgerbalsem?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
die chilly gel, zitten daar pepers in?
LOL jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:02 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Adele in de musical van Daddy Cool? Huhhhhh
Ralf Mackenbachquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Oja hoooorrr er gillen 5 mensen JA, dan kan je geen nee zeggen natuurlijk. Wie is dat Harry Potter jochie toch....
Winnaar van het junior eurovision songfestival met zijn click clackquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
.... en dat is? De vorige winnaar? Lol...
winnaar junior songfestival. En iets met sterren on ice ofzoiets.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
.... en dat is? De vorige winnaar? Lol...
iedere aflevering heeft een halve finale, laatste uitzending is de finalequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Halve finale? Wat een verwarrend programma.... is dit de een na laatste aflevering alweer? Jammer zeg.
Was vorig jaar toch ook zo raar kan ik me herinneren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Halve finale? Wat een verwarrend programma.... is dit de een na laatste aflevering alweer? Jammer zeg.
Huhhhhhhhhhhhh?! :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
winnaar junior songfestival. En iets met sterren on ice ofzoiets.
Toen was ik er niet :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb tussendoor even wat anders gekeken.
[..]
Was vorig jaar toch ook zo raar kan ik me herinneren?
OK, toen zaten we ook al te bitchen over dat het zo verwarrend was en zo raar kort en dat ze er doorheen raceten.quote:
Oh oké gelukkig blijft bitchen altijd leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, toen zaten we ook al te bitchen over dat het zo verwarrend was en zo raar kort en dat ze er doorheen raceten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:21 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Oh oké gelukkig blijft bitchen altijd leuk.
Omg, een echte ster!quote:
Zeker, hij heeft toch wel even gedaan wat Nederland bij de volwassen versie van het songfestival jarenlang niet meer lukt.quote:
Beter!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee joh, naar NED 1 gewoon. Voetbal.
Het begon al 20 minuten te laat en zodra ik diverse Adele's op een avond krijg en ook een travo, dan haak ik af...quote:
Ah, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het begon al 20 minuten te laat en zodra ik diverse Adele's op een avond krijg en ook een travo, dan haak ik af...
Als het dan wat drukker is in de SC zie ik mezelf wel weer aanhakenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen
Als ik thuis ben haak ik met je meequote:Op zondag 21 augustus 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het dan wat drukker is in de SC zie ik mezelf wel weer aanhaken
Inderdaad net als die Adele's van vorige week. 1 nummer goed. Gingen ze met zijn drieën zingen viel het tegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook het idee dat merendeel met dit programma 1 nummer kan, het ene trucje met het ene nummertje. Ze kunnen niet 10 nummers van 1 artiest want dan lijkt het niet meer goed genoeg...
Ben benieuwd vanavond, ik wil ook geen Adele meer horen, waarom ze ze in 1 avond tegelijk proppen is mij een raadsel ook
Wat loopt uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, het loopt weer 20 minuten uit
Wat komt er op Zaterdag waardoor het zo uitloopt?
He, jij hier?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hoor, het loopt weer 20 minuten uit
Wat komt er op Zaterdag waardoor het zo uitloopt?
Jij bent snel, milisecondequote:
Die lollers van Carlo en Irenequote:
Zo zoquote:
Ik zie het ja.quote:
Niet leuk dit inderdaad.. zie het nu voor het eerst.quote:
Het lag aan jou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het origineel ook niks overigens1 keer gezien, misschien had ik een shitty episode
Oh daar heb ik maar 1 iets aan toe te voegen:quote:
Dat zou kunnenquote:
Mwah 1 miljoen, ik was bang voor 2 afgelopen weekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Carlo & Irene zijn net zoals Linda de Mol: ze kunnen zoveel troep maken als ze willen, want ze krijgen toch wel kijkcijferhits.
Tv kantine is nog leuk vergeleken dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is nog dramatischer dan de Tv-kantine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |