quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:02 schreef Silenus het volgende:
Astma, eerste keer, ben vandaag verkouden, zenuwachtig.
Hou eens op met die kut-excuses! Op zo'n belangrijk () moment moet je er staan.
Geen ideequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ken de actrice wel, goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SprekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
Opa draait zich om in z'n graf vrees ik
Haha, een kennis van mij lijkt ontzettend op m. Alleen wat ouder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Ik wil dit niet zeggen of denken of
Maar Ralf is zo lelijk nog niet![]()
doet elton john --> is homoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
moeder en een goede vriendin mee>hij is homo
Soms zodat het kind ook eens van anderen hoort dat het niks isquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
weer een beetje een kwestie van: waarom zeggen de ouders daar niks van?
ja, kan op zich wel, maar een locale talentenjacht ofzo lijkt me dan een betere keus... Zo op tv...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms zodat het kind ook eens van anderen hoort dat het niks is
Heb haar alleen in het begin stukje gezien. Als de rest ook zo goed is ben ik fan van zeemerminmeisjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zing ik altijd onder de douche![]()
No worries, ik houd het daar
voor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
Ik stem voor een algeheel Adèle en Anouk verbod bij audities!
En de prijs dan, das ook serieus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Net alsof het nu pas doordringt dat t een programma is ofzo.
zonder pruik maar mét steralluresquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:37 schreef StephanL het volgende:
Zonder pruik. Als het maar goed gaat. Belangrijkste is buikdansen, als ze dat kan is het goed.
En dan als kers op de slagroom..chilly gel ??quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:38 schreef Silenus het volgende:
Wat trekt RTL4 toch een bult nieuwe schijtprogramma's uit de kast zeg, ongelofelijk.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dan als kers op de slagroom..chilly gel ??![]()
Dames, really ????
Of tijgerbalsem?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef JaneDoe het volgende:
die chilly gel, zitten daar pepers in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |