LOL jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:02 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Adele in de musical van Daddy Cool? Huhhhhh
Ralf Mackenbachquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Oja hoooorrr er gillen 5 mensen JA, dan kan je geen nee zeggen natuurlijk. Wie is dat Harry Potter jochie toch....
Winnaar van het junior eurovision songfestival met zijn click clackquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
.... en dat is? De vorige winnaar? Lol...
winnaar junior songfestival. En iets met sterren on ice ofzoiets.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
.... en dat is? De vorige winnaar? Lol...
iedere aflevering heeft een halve finale, laatste uitzending is de finalequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Halve finale? Wat een verwarrend programma.... is dit de een na laatste aflevering alweer? Jammer zeg.
Was vorig jaar toch ook zo raar kan ik me herinneren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Halve finale? Wat een verwarrend programma.... is dit de een na laatste aflevering alweer? Jammer zeg.
Huhhhhhhhhhhhh?! :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
winnaar junior songfestival. En iets met sterren on ice ofzoiets.
Toen was ik er niet :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb tussendoor even wat anders gekeken.
[..]
Was vorig jaar toch ook zo raar kan ik me herinneren?
OK, toen zaten we ook al te bitchen over dat het zo verwarrend was en zo raar kort en dat ze er doorheen raceten.quote:
Oh oké gelukkig blijft bitchen altijd leuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, toen zaten we ook al te bitchen over dat het zo verwarrend was en zo raar kort en dat ze er doorheen raceten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:21 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
[..]
Oh oké gelukkig blijft bitchen altijd leuk.
Omg, een echte ster!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |