quote:Free societies are hopeful societies. And free societies will be allies against these hateful few who have no conscience, who kill at the whim of a hat.
De laaste vijf olympische kampioenen op de 10km lange baan schaatsen aub! Degene die de vijfde noemt krijgt het puntquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
Sorry mensen, ik moet even pleite.... kan iemand hier een nieuwe vraag verzinnen?
quote:We can't impose freedom, but we can eliminate roadblocks to freedom, and to allow free societies to develop.
quote:Free nations are peaceful nations. Free nations don't attack each other. Free nations don't develop weapons of mass destruction.
Ik dacht al dat het noemen van WMD het zou doenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:35 schreef outtayourleague het volgende:
vrees dat dit gokken blijft...
Stand deel 2361:quote:
Nee, andere Italiaanse.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:59 schreef outtayourleague het volgende:
die juf van Roland Garros, ehm... schiavone?
Roberta Vinciquote:
vreemd dat je daar niks meer over hoort.quote:
Vooruit, speciaal een artikel uit 2010. Zure regen maakt een comeback!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:06 schreef ß het volgende:
[..]
vreemd dat je daar niks meer over hoort.
Stand deel 2361:quote:Hier is de soort vanaf 1849 ingevoerd, vergezeld door kameeldrijvers uit Beloetsjistan, om bij te dragen aan de verkenning en kolonisatie van het droge continent. Later werden de dromedarissen gebruikt om voedsel te brengen naar geïsoleerde nederzettingen en om materiaal te vervoeren voor de aanleg van spoorlijnen en telegraafpalen. Toen de dromedarissen niet meer nodig waren, werden ze grotendeels vrijgelaten. De ongeveer 12.000 oorspronkelijke dromedarissen vermenigvuldigden zich en vormen zelfs een plaag in Australië.
Volgens National Geographic sjouwen er een miljoen rondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef ß het volgende:
echt waar? heb nog nooit van een dromedarisplaag gehoord.
http://en.wikipedia.org/w(...)t_on_the_environmentquote:Thousands of the two main species of Australian feral camels, mostly dromedaries but also some bactrian camels, were imported into Australia during the 19th century for transport and construction as part of the colonisation of the central and western parts of Australia.
dromedarissen:quote:Since their introduction from Europe in the 19th century, the effect of rabbits on the ecology of Australia has been devastating.
wat is hier niet goed aan?quote:Wild dromedary camels, brought to Australia in the mid-19th century to help explore and develop the outback, were left to breed and survive on their own. Now they number a million in the wild and have become pests, officials say.
oh, stom!quote:
Dat ben ik tussendoor ook aan het doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:40 schreef Aalbers het volgende:
leuk voor onder het akqen: www.ibood.com
niet dat ik reclame wil maken, maar er is vandaag een hunt
Bijna. Nu nog daar een mooie Latijnsige naam van maken en ik reken het goedquote:
Je denkt te moeilijkquote:
Wauw, dit is echt de diepste manier om 'geen idee' te zeggen die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij alles wat ik bedenk weet ik een paar seconden later een goede reden waarom dat het juist weer niet is
BAMquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Socrates + kenmerkende dialoogvorm = Socratische dialoog?
Die jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:02 schreef Baszh het volgende:
Micheal Bay, die van explosies houdt.
De cock met c - o - c - kquote:
maar natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Dat vind ik misschien wel de beste aflevering van SP die er isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De South Parkaflvering 'Scott Tenorman must die' is hier deels op gebaseerd
quote:
Er is een europese gps satelliet die naar hem vernoemd is....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wel een natuurkundige, astronoom, wiskundige en filosoof (Dat allemaal in 1)
Die eerste vier zijn al goed...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:42 schreef ß het volgende:
chloor
jood
broom
fluor
en die ene waar ik niet op kan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste hint: De naam is afgeleid van het griekse woord voor instabiel.
InTrePidIvity +1quote:
Stand deel 2361:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:05 schreef Ireyon het volgende:
Astatine is volgens mij dat waar Remco nog naar zocht
Is wel goed.quote:
Gekke ß, zo'n scooter in de douchte gaat toch niet?quote:
Het is niet eens een optie als man zijnde volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Binnen ongeveer tien minuten tot een half uur na de geboorte van het kind wordt de placenta of moederkoek nog uitgestoten, dit wordt nageboorte genoemd. Pas dan is de bevalling afgelopen. De geboorte van de placenta kan bespoedigd worden door een injectie met. Een natuurlijke manier om de placenta te helpen uitdrijven is om te zuigen aan de tepel. Dit kan gedaan worden door het kind of door de partner.
Wat isals je niet voor de laatste optie wilt gaan?
De man bepaalt of hij voor de laatste optie wilt gaan hoor. Wat wilt ze doen dan vlak na een bevalling?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is niet eens een optie als man zijnde volgens mij
Fout. Jij kent wel veel hormonen!quote:
Oxfamnovib!quote:
De Jubilee Line dusquote:
Wat isquote:is een kaartspel van achtenzeventig kaarten, dat vanaf het midden van de vijftiende eeuw in verschillende delen van Europa werd gespeeld.
Eén van de beste flamencogitaristenquote:
quote:
Helaas.quote:Hypertrofie (Grieks voor overmatige voeding) is een term uit de celbiologie en het houdt in dat weefsels of organen in grootte toenemen door vergroting van het volume van de afzonderlijke cellen.
Nee, hij heeft laatst een prijs gewonnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:25 schreef Wasknijper21 het volgende:
Geen idee. Hij lijkt wel een makelaar
nee, een politiek getinte prijsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:29 schreef Wasknijper21 het volgende:
Prijs voor de beste makelaar van Nederland?
kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Haha, de meest sexy politicus van het jaar. Hij is van de VVD, maar z'n naam weet ik niet meer... Was een verkiezing van de Cosmo, geloof ik.
Beter dan dit:quote:
wie is nou het mannetje en wie het vrouwtje, FF?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben aan het eten wasknijper!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef Wasknijper21 het volgende:
Lijkt me een mooi lesbisch koppel samen, Van Velzen en Van Baalen.
En ze hebben nog wat te discussiëren ook aan de eettafel
en ik ben aan het koken waardoor ik even geen nieuwe vraag kan verzinnen, das dat mag iemand anders doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten wasknijper!
Waar maak je dat uit op dan? Ik denk dat de vraag trouwens al lang genoeg open staat (al langer dan 3 uurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens mij is iemand niet blij met z'n 10e plek...
Ipv klagen kun je natuurlijk ook gewoon een opstarter plaatsen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op dan? Ik denk dat de vraag trouwens al lang genoeg open staat (al langer dan 3 uur), dus een klacht lijkt me wel terecht.
Red is goed, leader niet.quote:
....is een getal.quote:red .... Standing by
Stand deel 2361:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Wasknijper21 het volgende:
zijn dat niet de oprichters van google?
sergey brin en larry page?
drakenvoeder plus 1quote:
Correct! Zit alleen mobiel dus wil iemand de punten bijwerken?quote:
Stand deel 2361:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Correct! Zit alleen mobiel dus wil iemand de punten bijwerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |