Roberta Vinciquote:

ontstaat wanneer zwaveldioxide (SO2), stikstofoxiden (NOx), ammoniak (NH3) en vluchtige organische stoffen (VOS) oplossen in de regenwolken.
 ontstaat wanneer zwaveldioxide (SO2), stikstofoxiden (NOx), ammoniak (NH3) en vluchtige organische stoffen (VOS) oplossen in de regenwolken.  

vreemd dat je daar niks meer over hoort.quote:

Vooruit, speciaal een artikel uit 2010. Zure regen maakt een comeback!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:06 schreef ß het volgende:
[..]
vreemd dat je daar niks meer over hoort.

Stand deel 2361:quote:Hier is de soort vanaf 1849 ingevoerd, vergezeld door kameeldrijvers uit Beloetsjistan, om bij te dragen aan de verkenning en kolonisatie van het droge continent. Later werden de dromedarissen gebruikt om voedsel te brengen naar geïsoleerde nederzettingen en om materiaal te vervoeren voor de aanleg van spoorlijnen en telegraafpalen. Toen de dromedarissen niet meer nodig waren, werden ze grotendeels vrijgelaten. De ongeveer 12.000 oorspronkelijke dromedarissen vermenigvuldigden zich en vormen zelfs een plaag in Australië.

Volgens National Geographic sjouwen er een miljoen rondquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:13 schreef ß het volgende:
echt waar? heb nog nooit van een dromedarisplaag gehoord.

http://en.wikipedia.org/w(...)t_on_the_environmentquote:Thousands of the two main species of Australian feral camels, mostly dromedaries but also some bactrian camels, were imported into Australia during the 19th century for transport and construction as part of the colonisation of the central and western parts of Australia.

dromedarissen:quote:Since their introduction from Europe in the 19th century, the effect of rabbits on the ecology of Australia has been devastating.
wat is hier niet goed aan?quote:Wild dromedary camels, brought to Australia in the mid-19th century to help explore and develop the outback, were left to breed and survive on their own. Now they number a million in the wild and have become pests, officials say.

oh, stom!quote:
 Ik dacht dat ß het punt had gekregen. Mea culpa
  Ik dacht dat ß het punt had gekregen. Mea culpa

Stand deel 2361:quote:

Dat ben ik tussendoor ook aan het doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:40 schreef Aalbers het volgende:
leuk voor onder het akqen: www.ibood.com
niet dat ik reclame wil maken, maar er is vandaag een hunt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |