quote:
Helaas.quote:Hypertrofie (Grieks voor overmatige voeding) is een term uit de celbiologie en het houdt in dat weefsels of organen in grootte toenemen door vergroting van het volume van de afzonderlijke cellen.
Nee, hij heeft laatst een prijs gewonnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:25 schreef Wasknijper21 het volgende:
Geen idee. Hij lijkt wel een makelaar
nee, een politiek getinte prijsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:29 schreef Wasknijper21 het volgende:
Prijs voor de beste makelaar van Nederland?
kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Haha, de meest sexy politicus van het jaar. Hij is van de VVD, maar z'n naam weet ik niet meer... Was een verkiezing van de Cosmo, geloof ik.
Beter dan dit:quote:
wie is nou het mannetje en wie het vrouwtje, FF?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben aan het eten wasknijper!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:13 schreef Wasknijper21 het volgende:
Lijkt me een mooi lesbisch koppel samen, Van Velzen en Van Baalen.
En ze hebben nog wat te discussiėren ook aan de eettafel
en ik ben aan het koken waardoor ik even geen nieuwe vraag kan verzinnen, das dat mag iemand anders doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten wasknijper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |