Bijna. Nu nog daar een mooie Latijnsige naam van maken en ik reken het goedquote:
Je denkt te moeilijkquote:
Wauw, dit is echt de diepste manier om 'geen idee' te zeggen die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij alles wat ik bedenk weet ik een paar seconden later een goede reden waarom dat het juist weer niet is
BAMquote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Socrates + kenmerkende dialoogvorm = Socratische dialoog?
Die jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 03:02 schreef Baszh het volgende:
Micheal Bay, die van explosies houdt.
De cock met c - o - c - kquote:
maar natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Dat vind ik misschien wel de beste aflevering van SP die er isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De South Parkaflvering 'Scott Tenorman must die' is hier deels op gebaseerd
Stand deel 2361:quote:
quote:
Er is een europese gps satelliet die naar hem vernoemd is....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:00 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wel een natuurkundige, astronoom, wiskundige en filosoof (Dat allemaal in 1)
Die eerste vier zijn al goed...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:42 schreef ß het volgende:
chloor
jood
broom
fluor
en die ene waar ik niet op kan komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste hint: De naam is afgeleid van het griekse woord voor instabiel.
InTrePidIvity +1quote:
Stand deel 2361:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:05 schreef Ireyon het volgende:
Astatine is volgens mij dat waar Remco nog naar zocht
Is wel goed.quote:
Gekke ß, zo'n scooter in de douchte gaat toch niet?quote:
Het is niet eens een optie als man zijnde volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Binnen ongeveer tien minuten tot een half uur na de geboorte van het kind wordt de placenta of moederkoek nog uitgestoten, dit wordt nageboorte genoemd. Pas dan is de bevalling afgelopen. De geboorte van de placenta kan bespoedigd worden door een injectie met. Een natuurlijke manier om de placenta te helpen uitdrijven is om te zuigen aan de tepel. Dit kan gedaan worden door het kind of door de partner.
Wat isals je niet voor de laatste optie wilt gaan?
De man bepaalt of hij voor de laatste optie wilt gaan hoor. Wat wilt ze doen dan vlak na een bevalling?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:47 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het is niet eens een optie als man zijnde volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |