En van die vlechten in je haar, die je sinds de krakersrellen van '81 niet meer gewassen hebt.quote:
Hoezo, waar, wat en hoe?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de verharding in het dierenrijk is toegenomen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
Wie gaat nou z'n schoenen poetsen
Dat lijkt me de meest logische conclusie iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
hihi Whiskers valt op stinkhippies die nooit hebben gedouched
Wie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Wie gaat nou z'n schoenen poetsen, en al helemaal de hakken of whatever.
En manchetknopen
Ik niet iig, nou 4 maand koop ik weer nieuwe.quote:
En lowlands-polsbandjes om de polsen van mijn ongemanicuurde handjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En van die vlechten in je haar, die je sinds de krakersrellen van '81 niet meer gewassen hebt.
Kies je momenten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik wil wel graag een hip colbertje gaan kopen
Het verbaasd me niets dat jij oorspronkelijk uit Nijmegen komt, je voldoet helemaal aan het stereotype.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En lowlands-polsbandjes om de polsen van mijn ongemanicuurde handjes.
Hangt ervanaf of je RTW of MTM wil hebben. En dan nog (m.i) overbodige tierelantijntjes als werkende knoopsgaten enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Auti het volgende:
Wat zou een goed pak minimaal moeten kosten?
Sorry, maar vrouwen hebben altijd wel wat te klagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me de meest logische conclusie idd![]()
Haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Wie gaat nou z'n schoenen poetsen, en al helemaal de hakken of whatever.
En manchetknopen
Ja, ga er ff lekker op door zegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Auti het volgende:
Jij koopt om de 4 maanden nieuwe brogues?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet iig, nou 4 maand koop ik weer nieuwe.
Elke 4 maanden schoenen moeten inlopen, dat lijkt mij echt een hel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet iig, nou 4 maand koop ik weer nieuwe.
Je vergat te vragen naar mijn lichaamsbeharing.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het verbaasd me niets dat jij oorspronkelijk uit Nijmegen komt, je voldoet helemaal aan het stereotype.
niks mis met nijmegenaren en ja ook ik was er bij in 81quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het verbaasd me niets dat jij oorspronkelijk uit Nijmegen komt, je voldoet helemaal aan het stereotype.
Er zijn details waar mijn kennisbehoefte zeer laag is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vergat te vragen naar mijn lichaamsbeharing.
Maar bij jou is dat niet grappig, bij GS wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
niks mis met nijmegenaren en ja ook ik was er bij in 81
Weinig originele, als een tang op een varken slaande, dooddoener Robin, kun je écht niet beterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar vrouwen hebben altijd wel wat te klagen![]()
Het ligt eraan, tussen de ¤300 en ¤1000, uiteraard is naar boven alles mogelijk maar dat vind ik niet realistisch (op dit moment, althans).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Auti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |