Ja, dat gekut met mouwen heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met name te lange mouwen erger ik me aan.
Verder ben ik erg saai wat dat betreft: donkergrijs en donkerblauw en zwarte schoenen.
Heb hier een zwart (driedelig) en donkerblauw pak, gecombineerd met het enige type schoenen wat ik bezig, zwarte brogue's.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met name te lange mouwen erger ik me aan.
Verder ben ik erg saai wat dat betreft: donkergrijs en donkerblauw en zwarte schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koos heeft pakken omdat hij vaak officiele meuk heeft, met burgemeester en wethouders praat, naar de rechtbank gaat en vergaderingen heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
Koos heeft een pak omdat ie zondag trouw met zijn ouders naar de kerk gaat?
Mwah, ik haal ze bij de herenmodezaak hier in het dorp, hemden moeten ook geheel correct zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
Overhemden koop ik als echte pauper bij de suitsupply overigens.
Naast Erik is Koos nu ook een beetje mijn held.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Koos heeft pakken omdat hij ik vaak officiele meuk heb, met burgemeester en wethouders praat, naar de rechtbank ga en vergaderingen heb.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb hier een zwart (driedelig) en donkerblauw pak, gecombineerd met het enige type schoenen wat ik bezig, zwarte brogue's.
Niet alleen trouwens het pak zelf, ook zijn de dingen die erbij horen (overhemd, das, knoop das, gepoetste schoenen) erg gevoelig voor "fouten", een goed zittend pak kopen kan op zich iedereen.Ik ben persoonlijk een fan van de dubbele manchet. Knoop doe ik gewoon de enkele windsor. Schoenenpoetsen is vanzelfsprekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Vet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
Niet elk overhemd is geschikt om te compenseren:
[ afbeelding ]
Overhemden zijn prima. Kunnen bij elke gelegenheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind pakken nogal misplaatst op mijn leeftijd, maar ik draag over het algemeen wel overhemden ten compensatie omdat ik geen pakken draag.
Maar ik wil wel graag een hip colbertje gaan kopenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overhemden zijn prima. Kunnen bij elke gelegenheid.
Manchetknopen zitten er bij mij standaard ook in, knoop is echter dubbele windsor maar zonder de knoop te groot laten worden. Bij het schoenenpoetsen is het ook belangrijk de zijkant van de zolen en hakken mee te pakken, het is geen gezicht als de schoon gepoetst is maar het onderste deel er onverzorgd uitziet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk een fan van de dubbele manchet. Knoop doe ik gewoon de enkele windsor. Schoenenpoetsen is vanzelfsprekend.
Kitonquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Manchetknopen zitten er bij mij standaard ook in, knoop is echter dubbele windsor maar zonder de knoop te groot laten worden. Bij het schoenenpoetsen is het ook belangrijk de zijkant van de zolen en hakken mee te pakken, het is geen gezicht als de schoon gepoetst is maar het onderste deel er onverzorgd uitziet.
En natuurlijk altijd een lekker geurtje op, voor als ik moet samenwerken met de dame's.
Kijk mensen, zo hoort hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Manchetknopen zitten er bij mij standaard ook in, knoop is echter dubbele windsor maar zonder de knoop te groot laten worden. Bij het schoenenpoetsen is het ook belangrijk de zijkant van de zolen en hakken mee te pakken, het is geen gezicht als de schoon gepoetst is maar het onderste deel er onverzorgd uitziet.
En natuurlijk altijd een lekker geurtje op, voor als ik moet samenwerken met de dame's.
Ah, daar is hij al.quote:
Ja. Alleen maar krakerskleding.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
GS die draagt toch alleen maar krakerskleding?
Doe toch normaal. Wie gaat nou z'n schoenen poetsen, en al helemaal de hakken of whatever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |