Hihihihi, wat dacht je andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dan is het de onvermijdelijke geruchtenstroom op FOK!
Nou, nee whis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hihihihi, wat dacht je anders![]()
Hoewel ik niet uitsluit dat het net ter plekke verzonnen is![]()
Dan is het terug naar de eerste optie he?quote:
Ben ze leren waarderen. Ging pakken dragen, keek in de spiegel en dacht: he, eigenlijk staat die shit verdomde goed.quote:
Geheel mee eens, liever wat extra investeren en goed voor de dag komen i.p.v. besparen en eruit zien als een vertegenwoordiger.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vorige twee zijn van Oger. Met pakken kan je beter niet te goedkoop uit willen zijn, dat zie je meteen.
Daar kwam ik al op deze leeftijd achter.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ze leren waarderen. Ging pakken dragen, keek in de spiegel en dacht: he, eigenlijk staat die shit verdomde goed.
Nee, ik heb dat gehoord van iemand die daar zicht op had. (no joke).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het terug naar de eerste optie he?
True true, hoewel je met pakken wel moet uitkijken, er zijn veel dingen die je fout kan doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ze leren waarderen. Ging pakken dragen, keek in de spiegel en dacht: he, eigenlijk staat die shit verdomde goed.
Ah, wat schattig. Je draagt zo'n mini-pakje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kwam ik al op deze leeftijd achter.
Bel Thieme op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de verharding in het dierenrijk is toegenomen.
Mmmm, een 15-jarige in pak ziet er m.i. wat vreemd uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kwam ik al op deze leeftijd achter.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mmmm, een 15-jarige in pak ziet er m.i. wat vreemd uit
EGquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de verharding in het dierenrijk is toegenomen.
Salonkapitalist.quote:
Hey, ik droeg op die leeftijd ook al 3-delige pakken en zag er beter uit dan de meeste volwassenen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mmmm, een 15-jarige in pak ziet er m.i. wat vreemd uit
Met name te lange mouwen erger ik me aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True true, hoewel je met pakken wel moet uitkijken, er zijn veel dingen die je fout kan doen.
Jij zegt van wel, Remlof zegt van niet.. En ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat gehoord van iemand die daar zicht op had. (no joke).
Word.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Ik keek net nog naar een natuurfilm, maar tjonge jonge...dieren worden steeds agresseieverquote:
Sorry, ik vind het persoonlijk geen gezicht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hey, ik droeg op die leeftijd ook al 3-delige pakken en zag er beter uit dan de meeste volwassenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |