Kijk mensen, zo hoort hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Manchetknopen zitten er bij mij standaard ook in, knoop is echter dubbele windsor maar zonder de knoop te groot laten worden. Bij het schoenenpoetsen is het ook belangrijk de zijkant van de zolen en hakken mee te pakken, het is geen gezicht als de schoon gepoetst is maar het onderste deel er onverzorgd uitziet.
En natuurlijk altijd een lekker geurtje op, voor als ik moet samenwerken met de dame's.
Ah, daar is hij al.quote:
Ja. Alleen maar krakerskleding.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
GS die draagt toch alleen maar krakerskleding?
Doe toch normaal. Wie gaat nou z'n schoenen poetsen, en al helemaal de hakken of whatever.quote:
En van die vlechten in je haar, die je sinds de krakersrellen van '81 niet meer gewassen hebt.quote:
Hoezo, waar, wat en hoe?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de verharding in het dierenrijk is toegenomen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
Wie gaat nou z'n schoenen poetsen
Dat lijkt me de meest logische conclusie iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
hihi Whiskers valt op stinkhippies die nooit hebben gedouched
Wie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Wie gaat nou z'n schoenen poetsen, en al helemaal de hakken of whatever.
En manchetknopen
Ik niet iig, nou 4 maand koop ik weer nieuwe.quote:
En lowlands-polsbandjes om de polsen van mijn ongemanicuurde handjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En van die vlechten in je haar, die je sinds de krakersrellen van '81 niet meer gewassen hebt.
Kies je momenten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik wil wel graag een hip colbertje gaan kopen
Het verbaasd me niets dat jij oorspronkelijk uit Nijmegen komt, je voldoet helemaal aan het stereotype.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En lowlands-polsbandjes om de polsen van mijn ongemanicuurde handjes.
Hangt ervanaf of je RTW of MTM wil hebben. En dan nog (m.i) overbodige tierelantijntjes als werkende knoopsgaten enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Auti het volgende:
Wat zou een goed pak minimaal moeten kosten?
Sorry, maar vrouwen hebben altijd wel wat te klagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me de meest logische conclusie idd![]()
Haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Wie gaat nou z'n schoenen poetsen, en al helemaal de hakken of whatever.
En manchetknopen
Ja, ga er ff lekker op door zegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Auti het volgende:
Jij koopt om de 4 maanden nieuwe brogues?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet iig, nou 4 maand koop ik weer nieuwe.
Elke 4 maanden schoenen moeten inlopen, dat lijkt mij echt een hel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet iig, nou 4 maand koop ik weer nieuwe.
Je vergat te vragen naar mijn lichaamsbeharing.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het verbaasd me niets dat jij oorspronkelijk uit Nijmegen komt, je voldoet helemaal aan het stereotype.
niks mis met nijmegenaren en ja ook ik was er bij in 81quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het verbaasd me niets dat jij oorspronkelijk uit Nijmegen komt, je voldoet helemaal aan het stereotype.
Er zijn details waar mijn kennisbehoefte zeer laag is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vergat te vragen naar mijn lichaamsbeharing.
Maar bij jou is dat niet grappig, bij GS wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:57 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
niks mis met nijmegenaren en ja ook ik was er bij in 81
Weinig originele, als een tang op een varken slaande, dooddoener Robin, kun je écht niet beterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar vrouwen hebben altijd wel wat te klagen![]()
Het ligt eraan, tussen de ¤300 en ¤1000, uiteraard is naar boven alles mogelijk maar dat vind ik niet realistisch (op dit moment, althans).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef Auti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |