SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finalisten van 2011
Reeds exit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 10-08-2011 21:49:57 ]![]()
En weer een nieuw topic
Had alleen "Topchef" in de TT nog tussen haakjes [ ] willen zetten, is het nog makkelijker tussen andere topics te vinden![]()
Promo vind ik een beetje te hyper en Julius stot-t-t-t-tert
Gaan we trouwens voor het komende seizoen ook een Topchef bingo doen?
[ Bericht 28% gewijzigd door SiGNe op 10-08-2011 18:31:53 ]![]()
Druk 'm ff in de TR, of het Feedback-topicquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:24 schreef SiGNe het volgende:
Had alleen "Topchef" in de TT nog tussen haakjes [ ] willen zetten, is het nog makkelijker tussen andere topics te vinden![]()
en er staat een spelvaud in...
Vind ik wel dat er een nieuwe kaart moet komen, de vorigen waren zo lastig om vol te krijgen...quote:Gaan we trouwens voor het komende seizoen ook een Topchef bingo doen?![]()
![]()
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Zijn we alweer aan het aftellen?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Op tv komt een heel andere promoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:24 schreef SiGNe het volgende:
En weer een nieuw topic
Promo vind ik een beetje te hyper en Julius stot-t-t-t-tert
Gaan we trouwens voor het komende seizoen ook een Topchef bingo doen?![]()
Ok, en moest het niet 'Bridges' zijn ipv Brigdes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Het is Bridgesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Ok, en moest het niet 'Bridges' zijn ipv Birgdes?![]()
![]()
OP aangepast. Roep maar als jullie het anders willen of er nog iets aan willen toevoegen!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Volgens mij wou iemand die blender er nog in...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef Ole het volgende:
OP aangepast. Roep maar als jullie het anders willen of er nog iets aan willen toevoegen!
Toettoet
De prijs waar iedere deelnemer van droomt
(zoiets?)![]()
Ik wilde 'm als UI, maar toch lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij wou iemand die blender er nog in...
[ afbeelding ]
Toettoet
De prijs waar iedere deelnemer van droomt
(zoiets?)![]()
![]()
Priscilla komt toch wel weer he?
Oh, ik dacht dat iemand hem in de OP wildequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik wilde 'm als UI, maar toch lief dat je aan me denkt![]()
![]()
Oh wacht, dat was ik
Zal 'm er inzetten
[edit] Hmm lukt nietquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)Dank jequote:![]()
Is nog niet makkelijk trouwens, een leuke TT verzinnen.![]()
OP is open.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef SiGNe het volgende:
Oh wacht, dat was ik
Zal 'm er inzetten
[edit] Hmm lukt niet
[..]
[..]
Dank je![]()
Is nog niet makkelijk trouwens, een leuke TT verzinnen.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Straks weer welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dank je![]()
Is nog niet makkelijk trouwens, een leuke TT verzinnen.met al die bazen uitspraken van de heren
![]()
Straks komen er waarschijnlijk meer gifjes bijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk dat de OP ook een beetje opgeschoond moet worden, zoveel gifjes onderhand![]()
![]()
kan nooit genoeg, zie de OP van VI in VBLquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk dat de OP ook een beetje opgeschoond moet worden, zoveel gifjes onderhand
iemand trouwens enig idee hoe Moniek het doet?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
Straks komen er waarschijnlijk meer gifjes bij![]()
![]()
Ze kunnen ook onder spoilers?
Anyway, SiGNe kan er ook weer inOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:HEEZE - Chefkok Nico Boreas van sterrenrestaurant Boreas in Heeze is vanaf september te zien in de nieuwe serie van het RTL-programma Topchef. Het thema van dit seizoen is '12 provincies'.
Restaurant Boreas is het enige restaurant in Brabant met twee Michelinsterren. De zaak bestaat sinds 2001 en wordt gerund door Nico en zijn vrouw Sonja. Wat de rol van de chef in het dagelijkse programma precies zal zijn, is nog niet bekend.
Behalve Boreas doen ook onder anderen Jonnie Boer van De Librije in Zwolle, Lucas Rive van restaurant De Bokkendoorns in Overveen en Erik van Loo van Parkheuvel in Rotterdam mee.
Provincies
In deze editie van Topchef wordt de nadruk op de provincies gelegd. Uit iedere provincie gaat een vertegenwoordiger door naar de finalerondes. De vorige serie van het programma werd onlangs gewonnen door Moniek Hogenbirk uit Geldrop.![]()
Ik ijk morgen nog wel naar de OP. Ben nu mobielOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Was er net mee bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alles behalve de hoofdrolspelers kan wel onder een spoiler denk...![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jacob-Jan nog langskomt.![]()
![]()
wat een geweldige OPquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan nooit genoeg, zie de OP van VI in VBL
En dan nog Jan Kooijemans erin![]()
![]()
JJquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jacob-Jan nog langskomt.![]()
En natuurlijk de Führerin-chef niet vergeten. Zij wist zelfs Kranenborg bang te maken
En dan zien we Pris weerquote:
Ik twijfel of we meteen Pris zien hoor. Ik snak naar een aantal lompe koeien. Efalaaniaaaaaaaa types.quote:![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik twijfel of we meteen Pris zien hoor. Ik snak naar een aantal lompe koeien. Efalaaniaaaaaaaa types.![]()
![]()
Nou zo zit ik wel bijna naar dat gifje te kijken hehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij doet mij de hele tijd aan desmiley denken
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef Dekatria het volgende:
Even documenteren
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er waren er toch nog meer?![]()
![]()
Fopchef
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
De Topchef UI Database!
Thans in gebruik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vrij!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dekatria op 13-08-2011 02:18:11 ]![]()
Hahahaha geweldig is ie! Ik kan er helaas geen UI van maken, geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef Dekatria het volgende:
Wie maakt hier even een mooie NOMNOMNOM UI van
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:45 schreef Dekatria het volgende:
De Topchef UI Database!
Thans in gebruik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vrij!:nu ga ik twijfelen tussen mijn huidige en mijn vorige topchef UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je huidige is toch echt wel baas hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
nu ga ik twijfelen tussen mijn huidige en mijn vorige topchef UI
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je huidige is toch echt wel baas hoor
Maar dat was de "geef me saus" UI ook![]()
![]()
Of je doet ze allebei in één gif, best of both worlds
haha, maar dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Of je doet ze allebei in één gif, best of both worlds![]()
Je kan ze gewoon achter elkaar plakkenquote:
ohquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon achter elkaar plakken![]()
![]()
Lol, ik zie nu pas je ondertitel![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lol, ik zie nu pas je ondertitel![]()
was met het indianen subforum, was zo'n site waar je je indianennaam kon opzoeken zeg maar, en toen kwam deze eruit![]()
![]()
Lol, ik bedoelde "Dancing with the chefs", dat is toch een ondertitel? Misschien heb ik het wel fout hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
was met het indianen subforum, was zo'n site waar je je indianennaam kon opzoeken zeg maar, en toen kwam deze eruit
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, ik bedoelde "Dancing with the chefs", dat is toch een ondertitel? Misschien heb ik het wel fout hoor![]()
volgens mij heb ik iets teveel doorgezakt gisteren![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
volgens mij heb ik iets teveel doorgezakt gisteren
Je vorige vond ik wel leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
nu ga ik twijfelen tussen mijn huidige en mijn vorige topchef UI![]()
![]()
quote:
Owh, nog een weekje wachten , wat heb ik de heren gemist...
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Drassss het volgende:
Je zou bijna hopen dit programma 10 jaar blijft bestaan, zodat we straks 1000 gifjes hebben
Nieuw filmpje op de site: De zoektocht naar kooktallent.
"Het gaat om 25 mille he. Mogen we dan wat eisen? Ja! Dat mogen wij wat eisen!"
En ook nog De 12 provincies. Heb er al zin in!![]()
Zoals het hoort!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Dekatria het volgende:
Al die Topchef-UI's weer onder elkaar![]()
oude tijden herlevenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Dekatria het volgende:
Al die Topchef-UI's weer onder elkaar![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:05 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik heb me er toch zo'n zin in!!! Hopen dat ik op tijd thuis ben, moet maandag naar de gevangenis
wat moet je daar doen??![]()
Voor mijn werkIk ben doktersassistente en ga bij een aantal gevangenissen een vitaalscan doen, moet ook naar het Pieter Baan Centrum
![]()
![]()
dat is wel interessant werk zeg! tof hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:06 schreef Cateye2011 het volgende:
Voor mijn werkIk ben doktersassistente en ga bij een aantal gevangenissen een vitaalscan doen, moet ook naar het Pieter Baan Centrum
![]()
Ja, zeker weten, zo kom je nog eens ergens hè. Ben ook bij de forensische politie in Utrecht geweest, was ook supergaaf.![]()
Ik hoop echt dat we met een stel een keer in het topchef restaurant terecht kunnen, lijkt me helemaal te gek.![]()
Ik kijk toch liever thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik hoop echt dat we met een stel een keer in het topchef restaurant terecht kunnen, lijkt me helemaal te gek.![]()
![]()
Vanuit je zolderkamertje?quote:
Lijkt me wel grappig hoor, Juul en Kraan die een showtje voor je gezicht opvoeren voor de camera
En allemaal vragen om extra sausquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Cateye2011 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vanuit je zolderkamertje?
Lijkt me wel grappig hoor, Juul en Kraan die een showtje voor je gezicht opvoeren voor de cameraopzich lijkt het wel ook wel gaaf
Vraag me af of ze weer naar het topchef restaurant gaan. Programma kan er zomaar anders uit gaan zien.![]()
M'n eerste post in deze reeks (Topic #1!):quote:Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef Dekatria het volgende:
Dit heb ik dus ook. Kranenborg en die Julius staan een beetje als Kwik en Kwak aan de zijlijn bijdehand te doen, voeren zelf geen flikker uit maar willen wel, al zij met hun taalgebruik, laten zien hoe geweldig ze wel niet zijn. Met je correct ipv goed, met je haricots ipv sperziebonen, etc
Die Priscilla vind ik dan ook de personificatie van deze serie - arrogant, snobistisch, kil, irritant en totaal kleurloos. Een programma als "Ready, Steady..." waar chefs zelf worden uitgedaagd en iets anders moeten doen dan zeuren, zeiken en zaniken (namelijk KOKEN) lijkt me een stuk leuker voor de Nederlandse TV.
Dit is simpel scoren![]()
![]()
Ik mag aannemen dat je mening wel iets is bijgesteld sinds die tijd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n eerste post in deze reeks (Topic #1!):
[..]
Goeie ouwe tijd
De grappen zijn idd wel beter geworden jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef Dekatria het volgende:
Hmja Julius & Vossius zijn het dan ook beter gaan doen en ik ben het minder serieus gaan nemen
Helden dat het zijn
Hoor ik daar Topchef meet?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
quote:
Plannen zijn om zodra ze weer in het restaurant bezig gaan, met de groep kaarten te bestellen.![]()
Hm, dan ben ik zeker weer niet in NederlandNou ja, ik lust het meeste toch niet
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
quote:Genieten van een chefwaardig diner?
In het nieuwe seizoen van Topchef staan de 12 provincies centraal. Uit elke provincie wordt elke week één bijzondere groep mensen uitgenodigd om te genieten van een private dinner gemaakt door hun provinciegenoten.
Heb jij binnenkort iets te vieren? Of heb je bijvoorbeeld een babyshower, wil je je bruidsteam bedanken, of wil je een jubilaris verrassen met een speciaal diner in een bijzondere privé-setting?
Geef je hier op. Vul de gevraagde informatie in het RTL ID volledig en naar waarheid in en leg uit waarom jij vindt dat jij dit diner verdient!
De groep moet uit minimaal 14 en mag uit maximaal 16 personen bestaan. Ben je nog geen 16 jaar? Dan is toestemming van je ouders of wettelijk voogd verplicht. Houd er rekening mee dat de kans groot is dat je op tv komt.![]()
Deze 'fanreeks' is vast bijzonder genoeg
Oeh, klinkt wel tof!Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Inderdaad, jammerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:17 schreef megamandy het volgende:
Maar we komen niet met z'n allen uit maar een provincie![]()
![]()
Zo. Ik ben eindelijk bij. Beide series gezien in redelijk korte tijd
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
grappig idee ;D
hebben jullie dat vorig seizoen wel gedaan dan?
[ Bericht 66% gewijzigd door Frag_adder op 18-08-2011 20:02:15 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik wil ook best meedoen, als ik dan in NL ben
Nee, maar toen is het plan ontstaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Frag_adder het volgende:
grappig idee ;D
hebben jullie dat vorig seizoen wel gedaan dan?![]()
![]()
Zo niet dan hebtie wel een stand-inquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop dat onze labiele clown ook dit jaar nog te zien isik zie eigenlijk liever een nieuwe Ibrahim - wat een baas was dat. FAKKING HELL, GO-GO-GADGET IBRAAA
![]()
![]()
Ibra blijft toch wel de baas van topchef, zonder te proeven de beste gerechten makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo niet dan hebtie wel een stand-inik zie eigenlijk liever een nieuwe Ibrahim - wat een baas was dat. FAKKING HELL, GO-GO-GADGET IBRAAA
![]()
en dan dat taaltje erbij![]()
![]()
nog een paar dagen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nog een nachtje slapen , nog een nachtje...quote:![]()
![]()
![]()
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.![]()
Nah, dat moet toch lukken ????
Vanavond gewoon vroeg naar bed gaan , des te eerder is het maandag ..![]()
![]()
Ik heb er zin in !!!Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.![]()
Helaas kan TC voor mij niet tippen aan het niveau van Masterchef (Australia) trouwens, dat was duidelijk van een veel hoger niveau en kwam op mij een stuk persoonlijker over.
Maar goed, wellicht gaat TC aankomend seizoen verrassen!Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Jah, nog 1 dag!!![]()
Niveau moet je inderdaad niet constant op focussen. Hooguit de tripjes naar een 1/2 sterren, "ja mensen 2! michelinsterren", zijn echt niveau waardig![]()
![]()
Hoeveel sterren zei je ook alweer, Juul?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:25 schreef Drassss het volgende:
Niveau moet je inderdaad niet constant op focussen. Hooguit de tripjes naar een 1/2 sterren, "ja mensen 2! michelinsterren", zijn echt niveau waardigOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Drie sterren maarliefst! Wat een eer om hier te mogen zijn, wat heb je voor ons in petto?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoeveel sterren zei je ook alweer, Juul?![]()
Wat leuk om je weer te zien!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Drie sterren maarliefst! Wat een eer om hier te mogen zijn, wat heb je voor ons in petto?![]()
Masterchef op de BBC was ook een stuk hoger qua nivo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:02 schreef Blistering het volgende:
Helaas kan TC voor mij niet tippen aan het niveau van Masterchef (Australia) trouwens, dat was duidelijk van een veel hoger niveau en kwam op mij een stuk persoonlijker over.
Maar goed, wellicht gaat TC aankomend seizoen verrassen!
Met het soort gerechten waar TC kandidaten mee in de finale staan stonden de kandidaten van MC in de voorrondes en de gerechten zijn daarna alleen maar beter en mooier geworden.
Op het eind was het echt sterrennivo![]()
Wat goed om hier weer te zijn!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Over 6,5u is het zover
twitter:vossius twitterde op maandag 22-08-2011 om 13:58:48Limburgse sferen vanavond. TopChef trapt af, 19.00 uur! De ingrediënten bepalen het in de eerste opdracht! RTL 5.Tot straks! reageer retweet
![]()
Asperges?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:vossius twitterde op maandag 22-08-2011 om 13:58:48Limburgse sferen vanavond. TopChef trapt af, 19.00 uur! De ingrediënten bepalen het in de eerste opdracht! RTL 5.Tot straks! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
De kandidaten van deze week :
http://rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Die Rudy lijkt zo op het eerste oog een 2e Kay.![]()
![]()
Veel moeders, dat moet een berg chaos opleverenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
De kandidaten van deze week :
http://rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Die Rudy lijkt zo op het eerste oog een 2e Kay.![]()
![]()
Het witte goudquote:![]()
Maar dat seizoen is toch alweer voorbij?
Nog 40 minuten![]()
![]()
![]()
Hopelijk op tijd thuis maar moet boodschappen doen.. want heb niks meer in huis..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat heb ik net even snel gedaan, gelijk ook voor morgen in huis gehaaldquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:28 schreef franklop het volgende:
Hopelijk op tijd thuis maar moet boodschappen doen.. want heb niks meer in huis..
Zo direct even eten. Ik heb pasta met dagverse groentjes en verse kruiden voorbereid
Uiteraardquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:25 schreef zoem het volgende:
De echte hardcore fans zijn al aanwezig zo te zien
Ik heb net een kar met dagverse groenten afgeleverd joh!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:28 schreef franklop het volgende:
Hopelijk op tijd thuis maar moet boodschappen doen.. want heb niks meer in huis..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bravo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heb ik net even snel gedaan, gelijk ook voor morgen in huis gehaald
Zo direct even eten. Ik heb pasta met dagverse groentjes en verse kruiden voorbereid![]()
Ik mis iets.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo direct even eten. Ik heb pasta met dagverse groentjes en verse kruiden voorbereidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijkelijk veel SAUS kan ik je vertellen
Thanks! Heb je er ook een old-amsterdam kaasje bij gedaan? En een rijdende blender?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb net een kar met dagverse groenten afgeleverd joh!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zou deze ook weer langs komen rijden?
Ik mis nog een paar vaste bezoekers![]()
roos85, Djokotron
[ Bericht 1% gewijzigd door zoem op 22-08-2011 18:35:35 (damn typo's :')) ]![]()
Nee, zonder die rijdende blender kon ik niet terug naar huisquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Thanks! Heb je er ook een old-amsterdam kaasje bij gedaan? En een rijdende blender?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
idd, maar die komt vast om 19u welquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef zoem het volgende:
Ik mis nog een paar vaste bezoeker![]()
roos85
BROOOOOOEMquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, zonder die rijdende blender kon ik niet terug naar huisCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Grr trein 30sec vertraagd. Gaat v d boodschappentijd afCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jammerquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
Djokotron is al meer dan een maand niet meer op fok geweest.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
Djokotron is al meer dan een maand niet meer op fok geweest.![]()
Mijn mede Priscilla-fan
Je hebt nog 23 minutenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:38 schreef franklop het volgende:
Grr trein 30sec vertraagd. Gaat v d boodschappentijd af![]()
![]()
zit nog 9 minute in trein, dan naar supermarkt en dan naar huis fietsenquote:
Op vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
Djokotron is al meer dan een maand niet meer op fok geweest.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Succesquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
zit nog 9 minute in trein, dan naar supermarkt en dan naar huis fietsen
Veel plezier vast, ik kijk straks de online versie
Zit er ook een vetje bij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo direct even eten. Ik heb pasta met dagverse groentjes en verse kruiden voorbereid
Nog 8 minuten![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
TOET TOEEEEEEETTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En LOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!111!!!![]()
![]()
Zo heerlijk om dat weer te zeggen
Het lijkt wel nieuwjaar![]()
10..........9..........8..........7..........6..........5..........4..........3..........2..........1..........![]()
![]()
![]()
\quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En LOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!111!!!*O**O*
Zo heerlijk om dat weer te zeggen
Jiehaaaaaaaaa!!![]()
ik ben er!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:35 schreef zoem het volgende:
Ik mis nog een paar vaste bezoekers![]()
roos85, Djokotron![]()
quote:
Zei ie nou Wok?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar je schrijft het 'Quoc'. Dus hij zal Kok of Wok genoemd worden.![]()
![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef Drassss het volgende:
Je eigen leerling tegenkomen. Ik ruik nu al een faal
Zeker roerbakspecialistquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef Cee het volgende:
"Jij gaat koken met wok." Oh oh dit wordt een lange week.![]()
![]()
TTquote:
Zon is geen sponsor meer denk ikquote:
Ligt vast zwaar op de maagquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heeft hij opgegeten, 3 maanden wachten werd hem teveel.![]()
![]()
Haha met ondertitelingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik erger mij nu al kapot aan dat accent
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
helemaal niks, tv ging precies op tijd aanquote:
Ik zag iets lokaals staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:06 schreef roos85 het volgende:
Ben benieuwd welk bier ze gaan gebruiken, straks is het Grolsch ofzo![]()
dat sowieso, maar het was wel ironisch als er Grolsch had gestaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Limburgers zijn beter in bier brouwen dan Grolsch![]()
aparte spelling van wok (quoc)Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die ondertiteling erbij
Gekke limbo'sOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
inderdaad...ze beginnen met de Limbo's om er zsm vanaf te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:06 schreef StarGazer het volgende:
Ik erger mij nu al kapot aan dat accentAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
schitterend hèquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die ondertiteling erbij
Gekke limbo's![]()
Jouw UI blijft echt koningsquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die ondertiteling erbij
Gekke limbo's
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
hierna gaan ze naar groningen, friesland, drenthe, brabant, zeeland en dan de normale provinciesquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inderdaad...ze beginnen met de Limbo's om er zsm vanaf te zijnCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
hierna gaan ze naar groningen, friesland, drenthe, brabant, zeeland en dan de normale provincies![]()
![]()
idd, leugens dit!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
De saus boeit Jaspers niet? Wat is dit voor farce?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
hierna gaan ze naar groningen, friesland, drenthe, brabant, zeeland en dan de normale provincies![]()
![]()
![]()
Limburgse vlaai, staat dat ook nog op t menu?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hey niet haten op Brabant!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Wennen aan die nieuwe sponsoren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als dessertquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef franklop het volgende:
Limburgse vlaai, staat dat ook nog op t menu?
De sponsor doet gewoon mee?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eigenlijk heet dat ding dus woeker!![]()
![]()
Scherpquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eigenlijk heet dat ding dus woeker!
welke?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Hopen dat de Delta Lloyd reclame op komt.![]()
Zegggg héquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef megamandy het volgende:
volgens mij kan ik mij hier beter stilhouden als LimburgerOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Kraan in de reclame
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die reclame
Wat een koning is Kraan tochOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
wat een briljante reclame
"Nee, vlokken"Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
VolOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: