Precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
Straks komen er waarschijnlijk meer gifjes bij
quote:HEEZE - Chefkok Nico Boreas van sterrenrestaurant Boreas in Heeze is vanaf september te zien in de nieuwe serie van het RTL-programma Topchef. Het thema van dit seizoen is '12 provincies'.
Restaurant Boreas is het enige restaurant in Brabant met twee Michelinsterren. De zaak bestaat sinds 2001 en wordt gerund door Nico en zijn vrouw Sonja. Wat de rol van de chef in het dagelijkse programma precies zal zijn, is nog niet bekend.
Behalve Boreas doen ook onder anderen Jonnie Boer van De Librije in Zwolle, Lucas Rive van restaurant De Bokkendoorns in Overveen en Erik van Loo van Parkheuvel in Rotterdam mee.
Provincies
In deze editie van Topchef wordt de nadruk op de provincies gelegd. Uit iedere provincie gaat een vertegenwoordiger door naar de finalerondes. De vorige serie van het programma werd onlangs gewonnen door Moniek Hogenbirk uit Geldrop.
Was er net mee bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alles behalve de hoofdrolspelers kan wel onder een spoiler denk...
Ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jacob-Jan nog langskomt.
wat een geweldige OPquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan nooit genoeg, zie de OP van VI in VBL
JJquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jacob-Jan nog langskomt.
En dan zien we Pris weerquote:
Ik twijfel of we meteen Pris zien hoor. Ik snak naar een aantal lompe koeien. Efalaaniaaaaaaaa types.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik twijfel of we meteen Pris zien hoor. Ik snak naar een aantal lompe koeien. Efalaaniaaaaaaaa types.
Nou zo zit ik wel bijna naar dat gifje te kijken hehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij doet mij de hele tijd aan desmiley denken
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef Dekatria het volgende:
Even documenteren
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er waren er toch nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |