SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finalisten van 2011
Reeds exit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 10-08-2011 21:49:57 ]![]()
En weer een nieuw topic
Had alleen "Topchef" in de TT nog tussen haakjes [ ] willen zetten, is het nog makkelijker tussen andere topics te vinden![]()
Promo vind ik een beetje te hyper en Julius stot-t-t-t-tert
Gaan we trouwens voor het komende seizoen ook een Topchef bingo doen?
[ Bericht 28% gewijzigd door SiGNe op 10-08-2011 18:31:53 ]![]()
Druk 'm ff in de TR, of het Feedback-topicquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:24 schreef SiGNe het volgende:
Had alleen "Topchef" in de TT nog tussen haakjes [ ] willen zetten, is het nog makkelijker tussen andere topics te vinden![]()
en er staat een spelvaud in...
Vind ik wel dat er een nieuwe kaart moet komen, de vorigen waren zo lastig om vol te krijgen...quote:Gaan we trouwens voor het komende seizoen ook een Topchef bingo doen?![]()
![]()
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Zijn we alweer aan het aftellen?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Op tv komt een heel andere promoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:24 schreef SiGNe het volgende:
En weer een nieuw topic
Promo vind ik een beetje te hyper en Julius stot-t-t-t-tert
Gaan we trouwens voor het komende seizoen ook een Topchef bingo doen?![]()
Ok, en moest het niet 'Bridges' zijn ipv Brigdes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Het is Bridgesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Ok, en moest het niet 'Bridges' zijn ipv Birgdes?![]()
![]()
OP aangepast. Roep maar als jullie het anders willen of er nog iets aan willen toevoegen!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Volgens mij wou iemand die blender er nog in...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef Ole het volgende:
OP aangepast. Roep maar als jullie het anders willen of er nog iets aan willen toevoegen!
Toettoet
De prijs waar iedere deelnemer van droomt
(zoiets?)![]()
Ik wilde 'm als UI, maar toch lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij wou iemand die blender er nog in...
[ afbeelding ]
Toettoet
De prijs waar iedere deelnemer van droomt
(zoiets?)![]()
![]()
Priscilla komt toch wel weer he?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Oh, ik dacht dat iemand hem in de OP wildequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik wilde 'm als UI, maar toch lief dat je aan me denkt![]()
![]()
Oh wacht, dat was ik
Zal 'm er inzetten
[edit] Hmm lukt nietquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)Dank jequote:![]()
Is nog niet makkelijk trouwens, een leuke TT verzinnen.![]()
OP is open.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef SiGNe het volgende:
Oh wacht, dat was ik
Zal 'm er inzetten
[edit] Hmm lukt niet
[..]
[..]
Dank je![]()
Is nog niet makkelijk trouwens, een leuke TT verzinnen.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Straks weer welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dank je![]()
Is nog niet makkelijk trouwens, een leuke TT verzinnen.met al die bazen uitspraken van de heren
![]()
Straks komen er waarschijnlijk meer gifjes bijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk dat de OP ook een beetje opgeschoond moet worden, zoveel gifjes onderhand![]()
![]()
kan nooit genoeg, zie de OP van VI in VBLquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Ik denk dat de OP ook een beetje opgeschoond moet worden, zoveel gifjes onderhand
iemand trouwens enig idee hoe Moniek het doet?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
Straks komen er waarschijnlijk meer gifjes bij![]()
![]()
Ze kunnen ook onder spoilers?
Anyway, SiGNe kan er ook weer inOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:HEEZE - Chefkok Nico Boreas van sterrenrestaurant Boreas in Heeze is vanaf september te zien in de nieuwe serie van het RTL-programma Topchef. Het thema van dit seizoen is '12 provincies'.
Restaurant Boreas is het enige restaurant in Brabant met twee Michelinsterren. De zaak bestaat sinds 2001 en wordt gerund door Nico en zijn vrouw Sonja. Wat de rol van de chef in het dagelijkse programma precies zal zijn, is nog niet bekend.
Behalve Boreas doen ook onder anderen Jonnie Boer van De Librije in Zwolle, Lucas Rive van restaurant De Bokkendoorns in Overveen en Erik van Loo van Parkheuvel in Rotterdam mee.
Provincies
In deze editie van Topchef wordt de nadruk op de provincies gelegd. Uit iedere provincie gaat een vertegenwoordiger door naar de finalerondes. De vorige serie van het programma werd onlangs gewonnen door Moniek Hogenbirk uit Geldrop.![]()
Ik ijk morgen nog wel naar de OP. Ben nu mobielOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Was er net mee bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alles behalve de hoofdrolspelers kan wel onder een spoiler denk...![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jacob-Jan nog langskomt.![]()
![]()
wat een geweldige OPquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan nooit genoeg, zie de OP van VI in VBL
En dan nog Jan Kooijemans erin![]()
![]()
JJquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Jacob-Jan nog langskomt.![]()
En natuurlijk de Führerin-chef niet vergeten. Zij wist zelfs Kranenborg bang te maken
En dan zien we Pris weerquote:
Ik twijfel of we meteen Pris zien hoor. Ik snak naar een aantal lompe koeien. Efalaaniaaaaaaaa types.quote:![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik twijfel of we meteen Pris zien hoor. Ik snak naar een aantal lompe koeien. Efalaaniaaaaaaaa types.![]()
![]()
Nou zo zit ik wel bijna naar dat gifje te kijken hehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij doet mij de hele tijd aan desmiley denken
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef Dekatria het volgende:
Even documenteren
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er waren er toch nog meer?![]()
![]()
Fopchef
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |