In London bestaat de middenstand grotendeels uit Indiërs en Turken geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna alle gedupeerde winkeleigenaren gisteren op TV waren ook nog eens allochtoon heb ik het idee
Precies, die gasten snappen echt niet dat ze ook hun eigen bevolkingsgroep raken. De groep ook waar ze een voorbeeld aan zouden moeten nemen. Echt dieptriest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna alle gedupeerde winkeleigenaren gisteren op TV waren ook nog eens allochtoon heb ik het idee
Dat kun je ook echt organiseren met een groepje van 100 arme jeugd uit chapham junction.quote:
Zie ook die It's uitverkoop laatst in Amsterdam west ofzo (was nog in het nieuws)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet in de krant: Gratis winkelen en verbaas je over de mensen die voor de deur staan.
Gigantisch verschil: uitnodigen of 'jezelf uitnodigen'. Appels met peren vergelijken zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zet in de krant: Gratis winkelen en verbaas je over de mensen die voor de deur staan.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wellicht niet zo groot, maar als je de moeite doet kom je een heel eind. Een goed verhaal met de juiste hoeveelheid doorzettingsvermogen en de juiste persoon aanspreken en er is veel mogelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat kun je ook echt organiseren met een groepje van 100 arme jeugd uit chapham junction.
Is in Nederland toch ook in die kanswijken, alle buurtsupertjes/kappers/eethuizen zijn van Chinezen, Turken en Surinamers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:57 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
In London bestaat de middenstand grotendeels uit Indiërs en Turken geloof ik.
Het was slechts een voorbeeld hoe dingen uit de hand kunnen lopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gigantisch verschil: uitnodigen of 'jezelf uitnodigen'. Appels met peren vergelijken zo
Dat zijn de drankwinkels waar ze niet welkom zijn, de electronica zaken die te duur voor ze zijn, en de winkels waar ze geen baan kunnen krijgen omdat ze liever een nette witte verkoper willen hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, die gasten snappen echt niet dat ze ook hun eigen bevolkingsgroep raken. De groep ook waar ze een voorbeeld aan zouden moeten nemen. Echt dieptriest.
Ah, dat welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was slechts een voorbeeld hoe dingen uit de hand kunnen lopen.
Precies, vannacht was het big nieuws op een live stream Sangas TV.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn verder, maar ik vind wel dat van Braun een punt had. that's all.
Electronica kost overal hetzelfde, drank mag je niet kopen als je jong bent, als je er geen baan kunt krijgen, moet je manieren leren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zijn de drankwinkels waar ze niet welkom zijn, de electronica zaken die te duur voor ze zijn, en de winkels waar ze geen baan kunnen krijgen omdat ze liever een nette witte verkoper willen hebben.
Dat was niet de vraag!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat kun je ook echt organiseren met een groepje van 100 arme jeugd uit chapham junction.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Electronica kost overal hetzelfde, drank mag je niet kopen als je jong bent, als je er geen baan kunt krijgen, moet je manieren leren.
Dat waren artiesten, en het was niet vanwege hun argument, die 25 jaar geleden.quote:
Dat is ook niet het punt denk ik. Het probleem is nog steeds dat geweld werkt en een goed verhaal met een al dan niet ludieke actie niet.quote:Klopt, maar of je er ook electoraal gezien beter van wordt? Ik durf het te betwijfelen.
Als je jong bent is per definitie alles wat oud is en gevestigd is de vijand.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef Caland het volgende:
Als ze nou nog voornamelijk multinationals hadden gepakt hadden ze nog wel een punt gemaakt trouwens.
Omdat de rest drank is denk ik een pakje sigaretten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, het is lastig te zien maar heeft deze dame nu sigaretten of een durex-pakje in haar handen? In het laatste geval zorgt ze er in ieder geval voor dat we niet nog meer teen pregnancies hebben.
[ afbeelding ]
Sigaretten. Je ziet zo'n dik zwartomrand kader.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, het is lastig te zien maar heeft deze dame nu sigaretten of een durex-pakje in haar handen? In het laatste geval zorgt ze er in ieder geval voor dat we niet nog meer teen pregnancies hebben.
[ afbeelding ]
Jammer. Ik wilde graag iets positiefs zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sigaretten. Je ziet zo'n dik zwartomrand kader.
Die heeft zichzelf goed onherkenbaar gemaakt zegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Het spijt me.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde graag iets positiefs zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |