Principe kwestiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
3 maanden rellen voor een 'Sorry!' !?!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef MrVanBraun het volgende:
Niet interessant genoeg zeker voor jullie omdat het moslims zijn he...
Die moslims rekenen nooit met elkaar af natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef MrVanBraun het volgende:
Waarom zie ik nergens nieuws op de FP over de 3 moslim mannen die zijn doodgereden.
Wat een figuur ben jij zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moslims rekenen nooit met elkaar af natuurlijk.
Dat is geen nieuws verder.
Nog meer van dat soort onzinnige ongefundeerde beschuldigingen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef MrVanBraun het volgende:
Waarom zie ik nergens nieuws op de FP over de 3 moslim mannen die zijn doodgereden.
Inderdaad. Niet interessant.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef MrVanBraun het volgende:
Nog maar 2 miljard te gaan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef MrVanBraun het volgende:
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was al aan het rellen toen jij nog geboren moest worden.
Rustige nacht in Londen; chaos elders in Engelandquote:Soortgelijke taferelen speelden zich af in Liverpool, Nottingham en Birmingham, waar de politie inmiddels 250 arrestaties heeft verricht. In laatstgenoemde stad kwamen drie mannen om het leven toen ze werden aangereden door een auto.
Anicapitalistpothead?quote:
Slaat ook nergens op, en als ze geinterviewd worden hebben ze niks te zeggen. Maar ik snap dat gevoel wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Anicapitalistpothead?
Vind je het gek dat niemand daar naar luisteren. Als je een beetje PR wil kun je dat ook anders aanpakken. Natuurlijk, rellen levert ook wat je wil. Maat het slaat nergens op!
In Birmingham is/wordt het nu meer een moslim vs. Afro-Carribean verhaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nog maar 2 miljard te gaan!
trololo
quote:He accused largely African-Caribbean looting gangs of targeting Asian-owned businesses, partly because they were perceived as easier targets compared with the city centre which was full of police.
quote:He said that one of the cars, an Audi, had left the road and rammed a group on the pavement including the victims – two brothers Shazad and Munir Hussein, 32 and 30, who ran a local car wash which was also among possible targets. With them was Haroon Chohan, 19, who worked as a mechanic in a local garage.
Hier updatequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:38 schreef Ferdo het volgende:
MrVanBraun:
[..]
Rustige nacht in Londen; chaos elders in Engeland
Er is dus gewoon netjes over bericht.
Dat gevoel dat er niemand naar je wil luisteren omdat je niks te melden hebt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Slaat ook nergens op, en als ze geinterviewd worden hebben ze niks te zeggen. Maar ik snap dat gevoel wel.
Dat is meer gangwar en zou het willekeurig zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Birmingham is/wordt het nu meer een moslim vs. Afro-Carribean verhaal.
Getuige van de moord:
[..]
[..]
Kun je hier melden: [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Hier update
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-birmingham-14471405
Ja? Noem dan eens een vooorbeeld van een demonstratie of een andere PR die net zoveel aandacht geeft als rellen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Anicapitalistpothead?
Vind je het gek dat niemand daar naar wil luisteren. Als je een beetje PR wil kun je dat ook anders aanpakken. Natuurlijk, rellen levert ook wat je wil. Maat het slaat nergens op!
Weggestopt in een algemeen bericht en pas uren en uren later.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:38 schreef Ferdo het volgende:
MrVanBraun:
[..]
Rustige nacht in Londen; chaos elders in Engeland
Er is dus gewoon netjes over bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |