quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát zit al generaties fout, pak dat eerst aan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks kunnen, je maakt een verkeerde aanname.
Een ding even heel duidelijk maken:
Dit is geen rel, geen revolutie, ze vechten niet voor een beter bestaan.
Dit is scum dat rooft en plundert omdat...het kan!
Is te verwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
Today's edition of Iranian newspaper Javan carries a front-page picture of London police confronting rioters. The headline reads: "Britain's throat in the claws of oppressed rebels". BBC Monitoring express some doubt as to whether the photograph actually depicts this week's events.
Dat laten vallen is al gebeurd, dan krijg je gangs.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zult ze wel moeten ondersteunen, maar naar mijn idee iedereen die niet bereid is zich in te zetten meteen laten vallen.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:03 schreef Drive-r het volgende:
Ach, Tottenham is ook echt geen fijne wijk. Kom er wel eens voor voetbal, maar dan loop je gelukkig met een grote groep lui daar rond. Neasden is ook al zo'n ellende, daar loop je van dichtgespijkerde woning naar dichtgespijkerde woning... maar er groeien wel kinderen op.
Dit soort rellen hebben er verder weinig mee te maken, maar Engeland heeft een goeie voedingsbodem voor dit soort onrust.
En die dien je hard genoeg aan te pakken zodat ze niet dit soort onzin in hun hoofd krijgen. Helaas is het daar mis gegaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat laten vallen is al gebeurd, dan krijg je gangs.
Iran:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Is te verwachten natuurlijk.
Ze houden het daar vol spanning elke minuut in de gaten, en zullen het direct laten weten als ze vinden dat er mensenrechten of iets als dat worden geschonden. De westerse wereld, met haar voorbeeldfunctie, doet dat immers ook al decennia.
Ja wat moet je dan.
Zeg ik.quote:
twitter:aboutbrum twitterde op woensdag 10-08-2011 om 13:01:56BBC WM reporting that a 32 year old man has been arrested on suspicion of the murder of the three people last night. #birminghamriots reageer retweet
Zijn de Hell's Angels al verdwenen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En die dien je hard genoeg aan te pakken zodat ze niet dit soort onzin in hun hoofd krijgen. Helaas is het daar mis gegaan
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Iran:
[ afbeelding ]
Beetje hopen dat het misgaat zodat ze kunnen gillen over de gemene Engelsen, terwijl ze zelf mensen ophangen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
twitter:aboutbrum twitterde op woensdag 10-08-2011 om 13:01:56BBC WM reporting that a 32 year old man has been arrested on suspicion of the murder of the three people last night. #birminghamriots reageer retweet
Heeft weinig met de rellen te maken maar mooi dat de dader is aangehouden terwijl de politie toch aardig druk is.quote:
Mwa, die worden ook niet echt hard aangepakt hè. Maar inderdaad, dan kom je weer bij bewijslasten enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn de Hell's Angels al verdwenen?
Uitzonderingen zullen vast wel de regel bevestigen. De daders zijn allemaal kansloos. Wat niet wil zeggen dat alle kanslozen ook daders zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtig. Hem afbranden hoe hij dat in godsnaam allemaal kan weten en het over 1 kam scheren...
... om vervolgens wel zeker te zijn van je eigen stelling en iedereen als armoedig weg te zetten (over 1 kam scheren).
Ja maar daar zit een hoop zwart geld, en de economie kan niet zonder zwart geld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, die worden ook niet echt hard aangepakt hè. Maar inderdaad, dan kom je weer bij bewijslasten enzo.
Het blijft een ontzettend complexe zooi, de maatschappij
net de vader van 1 van die jongens op tv, zo triestquote:
Trololololo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Libie:
Kaim riep premier David Cameron op ontslag te nemen omdat hij ''alle legitimiteit heeft verloren''
''vreedzame demonstranten'', die op gewelddadige wijze onderdrukt worden door de politie.![]()
Hij sprak van een volksopstand en riep de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties op tot actie tegen de ''flagrante schendingen van de rechten van het Britse volk''.![]()
![]()
Meen gelezen te hebben dat die jongeren de moskee aan het beschermen waren. Auto kwam uit het niets op de groep afrijden en schepte er een paar. Verdween daarna weer in de avond/nacht. Heeft zeker verband met de ongeregeldheden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft weinig met de rellen te maken maar mooi dat de dader is aangehouden terwijl de politie toch aardig druk is.
Aangepakt worden ze wel met de mogelijkheden die er zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, die worden ook niet echt hard aangepakt hè. Maar inderdaad, dan kom je weer bij bewijslasten enzo.
Het blijft een ontzettend complexe zooi, de maatschappij
Nou...het ging om mensen die bezig waren hun eigen spullen/community te verdedigen, dus er is toch wel een relatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft weinig met de rellen te maken maar mooi dat de dader is aangehouden terwijl de politie toch aardig druk is.
Ik verbaas me er echt over. Libie is echt aan het trollen. Ik dacht altijd dat trollen iets was voor een individueel persoon op internet, maar dit is gewoon een heel land, een hele regering die lekker aan het trollen is. Hopelijk krijgen ze een permaban.quote:
Klopt, dat is mosterd na de maaltijd en los daarvan een veel te grove ingreep. Ik kan echter het idee er achter wel begrijpen: machteloosheid, woede. Hopelijk worden er ontzettend veel daders alsnog gepakt en berecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aangepakt worden ze wel met de mogelijkheden die er zijn.
Het geroep om met scherp te schieten, vind ik gevaarlijker dan die rellen die ze in Engeland om de zoveel tijd weer eens hebben.
Tuurlijk, die relschoppers hebben ff een auto gekaapt daar ingereden en weer weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Meen gelezen te hebben dat die jongeren de moskee aan het beschermen waren. Auto kwam uit het niets op de groep afrijden en schepte er een paar. Verdween daarna weer in de avond/nacht. Heeft zeker verband met de ongeregeldheden.
Is voor Cameron wel het meest irritant. Verder kunnen ze niet veel anders dan trollenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt over. Libie is echt aan het trollen. Ik dacht altijd dat trollen iets was voor een individueel persoon op internet, maar dit is gewoon een heel land, een hele regering die lekker aan het trollen is. Hopelijk krijgen ze een permaban.
Interessant filmpje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Kingstown het volgende:
Filmpje van LibDeb leider Clegg die waarschuwde voor riots als Tories gekozen zouden worden.
Of ze hebben gewoon een auto?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk, die relschoppers hebben ff een auto gekaapt daar ingereden en weer weg.
Of zouden anderen belangen meespelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou...het ging om mensen die bezig waren hun eigen spullen/community te verdedigen, dus er is toch wel een relatie.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-birmingham-14471405
"Goeie" propagandaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt over. Libie is echt aan het trollen. Ik dacht altijd dat trollen iets was voor een individueel persoon op internet, maar dit is gewoon een heel land, een hele regering die lekker aan het trollen is. Hopelijk krijgen ze een permaban.
Best mogelijk ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk, die relschoppers hebben ff een auto gekaapt daar ingereden en weer weg.
Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Libie:
Kaim riep premier David Cameron op ontslag te nemen omdat hij ''alle legitimiteit heeft verloren''
''vreedzame demonstranten'', die op gewelddadige wijze onderdrukt worden door de politie.![]()
Hij sprak van een volksopstand en riep de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties op tot actie tegen de ''flagrante schendingen van de rechten van het Britse volk''.![]()
![]()
Weleens van liquidaties gehoord?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon een auto?Ik verwacht wel dat er verband zit tussen de ongeregeldheden en deze daad.
Standaardvoorspelling. Als je teveel uitgeeft, moet je wel krimpen. Dat kutjesvolk dat niet snapt, betekent niet dat je dan maar schuld moet blijven opbouwen. Gasten als Clegg zorgen ervoor dat een heel land naar de kloten gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Kingstown het volgende:
Filmpje van LibDeb leider Clegg die waarschuwde voor riots als Tories gekozen zouden worden.
Of idioten die de boel verder willen laten escaleren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weleens van liquidaties gehoord?
En de kans grijpen?
Liquidatiekanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koffiekan, theekan, Sandokan.
Back in the day gingen de rellen nog ergens over.quote:The Old Price Riots of 1809 (also sometimes referred to as the O.P. or OP riots) were caused by rising prices at the new Theatre at Covent Garden, London, after the previous one had been destroyed by fire. Covent Garden was one of two “patent” theatres in London in the nineteenth century, along with Drury Lane. When Drury Lane was burned down, Covent Garden became the premiere theatre in that time. The riots lasted three months, and ended with John Philip Kemble, the manager of the theatre, being forced to make a public apology.
Uhm, ga je nu Clegg de schuld geven? Heeft die man ooit geregeerd ofzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Standaardvoorspelling. Als je teveel uitgeeft, moet je wel krimpen. Dat kutjesvolk dat niet snapt, betekent niet dat je dan maar schuld moet blijven opbouwen. Gasten als Clegg zorgen ervoor dat een heel land naar de kloten gaat.
Tuurlijk, kan ook, maar ik verwacht het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weleens van liquidaties gehoord?
En de kans grijpen?
Welk deel van "gasten als" snap je niet? Ik verbaas me telkens over jouw onvermogen om geschreven dingen te begrijpen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhm, ga je nu Clegg de schuld geven? Heeft die man ooit geregeerd ofzo?
3 maanden rellen voor een 'Sorry!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Morendo het volgende:
Back in the day gingen de rellen nog ergens over.
Clegg behoort niet tot de groep "gasten als Clegg". Goed om te weten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welk deel van "gasten als" snap je niet? Ik verbaas me telkens over jouw onvermogen om geschreven dingen te begrijpen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Back in the day gingen de rellen nog ergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |