http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226111960086quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Was dat nou echt of nep? /confused
Awh.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226111960086
sinds wanneer is protein, anabolen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:29 schreef trovey het volgende:
Broer is opgepakt en veroordeeld i.v.m. anabole steroïden.Yep, helemaal niets aan de hand hoor...hij heeft gewoon wat teveel van dat Protein of the Gods supplement ingenomen wat hij zelf op de markt bracht.
Snap je het nou werkelijk niet of wil je het niet snappen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sinds wanneer is protein, anabolen?
Ik snap het nu ook niet meer... Je bedoelde toch gewoon dat je niet gelooft dat hij geen anabolen gebruikt heeft?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Snap je het nou werkelijk niet of wil je het niet snappen?
Lees dit artikel even. Daar staat wat in over die oudere broer en over dat supplement wat de overledene op de markt bracht....bij sterven aan hartproblemen op die leeftijd en bodybuilder zijn is de kans groot dat hij meer van het "supplement"van broer snoepte dan van zijn eigen supplement.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226111960086
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:41 schreef CyberJesus het volgende:
Is dit een grapje of........ Dit kan niet man.
Zijn broer had alleen die anabolen steroide?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Lees dit artikel even. Daar staat wat in over die oudere broer en over dat supplement wat de overledene op de markt bracht....bij sterven aan hartproblemen op die leeftijd en bodybuilder zijn is de kans groot dat hij meer van het "supplement"van broer snoepte dan van zijn eigen supplement.
Is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn broer had alleen die anabolen steroide?
Dunno... je lichaam maakt zelf ook anabolen aan als je gesport hebt en het testosteron spiegel van een man dat fluctueert ook nog is door het een en anderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg?Dat spul staat erom bekend niet al te best voor je te zijn en een gemiddelde 22-jarige krijgt niet zo snel zulke hartproblemen, dat in combinatie met bodybuilding.....
anabolen is minder gevaarlijk dan alcohol enz... dus je hoeft nou ook niet te doen alsof t erg gevaarlijk is ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg?Dat spul staat erom bekend niet al te best voor je te zijn en een gemiddelde 22-jarige krijgt niet zo snel zulke hartproblemen, dat in combinatie met bodybuilding.....
Tuurlijk, ontken het allemaal maar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
anabolen is minder gevaarlijk dan alcohol enz... dus je hoeft nou ook niet te doen alsof t erg gevaarlijk is ofzo![]()
Zie ook niet wat de combinatie met bodybuilding het erger maakt?zonder bodybuilding is het minder gevaarlijk?
Waar staat trouwens dat hij hardproblemen had?
Jij moet je gedragen.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Een deel 2 over de dood van een volstrekt onbekende opgepompte aap?
Ja de Zyzz van Fok! is een klein mannetje van 1,60 die wat getrained heeft en denkt nu dat hij Zyzz is maar hij zal nooit de ideale lengte halen. Dus faalt hij al sobersoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:13 schreef Sapstengel het volgende:
En die fok user dacht: "hey wat een stoere gast, hij is echt mijn grote voorbeeld" en maakte een fok-account met dezelfde naam?
Of is het gewoon toeval.
Jullie falen allemaal om zo'n opgepompte idioot te aanbiddenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja de Zyzz van Fok! is een klein mannetje van 1,60 die wat getrained heeft en denkt nu dat hij Zyzz is maar hij zal nooit de ideale lengte halen. Dus faalt hij al soberso
Lol mensen. Zyzz en zijn broer hebben beide eerlijk toegegeven anabole steroide gebruikt te hebben. Zyzz heeft dit zelfs meerdere malen gepost op bodybuilding.com. Van anabole word je echt niet magisch superbreed, je moet je nog steeds kapotwerken, het gaat allemaal alleen wat sneller.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het nu ook niet meer... Je bedoelde toch gewoon dat je niet gelooft dat hij geen anabolen gebruikt heeft?
Mij hoor je niemand aanbidden hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie falen allemaal om zo'n opgepompte idioot te aanbidden
ga je lekker aftrekken op zijn pics danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:55 schreef Om_nomnom het volgende:
Replies: 6,692
Views: 491,663
Replies: 1,016
Views: 83,342
Enkele topics over hem op bodybuilding.com.
Ga jij je lekker aftrekken op pics van 15 jarige meisjes dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je lekker aftrekken op zijn pics dan
Ja, jij houdt het topic levend gastquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:55 schreef Om_nomnom het volgende:
Replies: 6,692
Views: 491,663
Replies: 1,016
Views: 83,342
Enkele topics over hem op bodybuilding.com.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ga jij je lekker aftrekken op pics van 15 jarige meisjes dan.
It better be!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, jij houdt het topic levend gast
ja liever dan op zo neppe bodybuild build hersenlozequote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ga jij je lekker aftrekken op pics van 15 jarige meisjes dan.
Net terug, legday, u mad?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef Zwappel het volgende:
Van die jackass kerel zeiden ze ook dat het een stunt zou zijn inc 'bewijs', maar die is toch ook echt dood.
Ik weetniet.
Ik vertrek nu naar de gym, u mad Fok?!
Misschien kom je niet vaak genoeg in ONZ.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:05 schreef sausagin het volgende:
Waarom heb ik nog nooit van deze Zyzz gehoord?
Jawel. Sporten is gezond he, de sauna ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:41 schreef CyberJesus het volgende:
Is dit een grapje of........ Dit kan niet man.
nee het moet idd een hart faal zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Tuurlijk, ontken het allemaal maar.Het was gewoon toevallig dat hij op zijn 22ste dood neerviel, jij je zin.
Wat is jersey shorequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef DeRakker. het volgende:
Mensen die m niet kennen![]()
Het is alsof je jersey shore niet kent ofzo
Heerlijk, je zit nog steeds in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee het moet idd een hart faal zijn![]()
Kan toch ook heel wat anders zijn![]()
Sowieso heb je voor zon fysiek geen anabolen nodig, kan prima natural... of hij het ook deed is een ander ding maar het kan prima.
Even Google aanslingeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef DeRakker. het volgende:
ik zit niet in de ontkenning hoor... ik wacht liever gewoon af wat de doodsoorzaak is als het überhaupt al waar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heerlijk, je zit nog steeds in de ontkenningsfase.![]()
[..]
Even Google aanslingeren.
Waarom zou je hem wel kennen dan? Niet iedereen is een fitnesspuber hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:18 schreef DeRakker. het volgende:
als je aan fitness doet zal je m wss ook niet kennen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef james16789 het volgende:
[..]
Waarom zou je hem wel kennen dan? Niet iedereen is een fitnesspuber hoor.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zit niet in de ontkenning hoor... ik wacht liever gewoon af wat de doodsoorzaak is als het überhaupt al waar.
Maar ik zou er je beroep van maken, mensen die je niet kent weet je al waardoor ze dood zijn gegaan... dat is een gave en ik zou er dus je werk van maken.
Zo'n fysiek bereik je niet naturel binnen 10 jaar, lmao. Misschien lijkt hij wat kleiner in deze foto's hier maar deze dude woog 105kg @ 1,80 meter.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Sowieso heb je voor zon fysiek geen anabolen nodig, kan prima natural... of hij het ook deed is een ander ding maar het kan prima.
Probeer het maar eens in zo'n korte tijd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
>>>/fit/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef seiramu het volgende:
Het nieuws over zijn dood komt telkens langs op /fit/. Zelf ben ik niet zo'n fan van hem (ik haat hem ook niet ofzo) maar wat hij op fitness-gebied heeft bereikt en de manier waarop hij velen jongetjes heeft geïnspireerd is wel bewonderenswaardig.
En verder vond ik hem een opgepompte gebruinde guido on steroïds met een vreemd gezicht
[ afbeelding ]
Maar ok. Het is natuurlijk treurig als er iemand sterft en zyzz was erg jong. Hij was een voorbeeld voor velen aangezien hij van een kleine scharminkel naar een bodybuilder is getransformeerd en hij zal vast erg gemist worden.
Hij had niet misstaan in Michael Jackson's Thriller.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef seiramu het volgende:
Het nieuws over zijn dood komt telkens langs op /fit/. Zelf ben ik niet zo'n fan van hem (ik haat hem ook niet ofzo) maar wat hij op fitness-gebied heeft bereikt en de manier waarop hij velen jongetjes heeft geïnspireerd is wel bewonderenswaardig.
En verder vond ik hem een opgepompte gebruinde guido on steroïds met een vreemd gezicht
[ afbeelding ]
Maar ok. Het is natuurlijk treurig als er iemand sterft en zyzz was erg jong. Hij was een voorbeeld voor velen aangezien hij van een kleine scharminkel naar een bodybuilder is getransformeerd en hij zal vast erg gemist worden.
Eastwood man Aziz “Zyzz” Sergeyevich Shavershian, who was well-known on the Sydney amateur body-building scene, died in Bangkok three days ago after going into cardiac arrest, according to a post on his Facebook fan page.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
http://www.thailandnews.c(...)d-in-thailand-sauna/
Lijkt me geen troll meer?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226112713390
Volgens mij is dit officieel genoeg
idd want ik dacht dat jij de user was die dood zou zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:08 schreef BlueMage het volgende:
Ik dacht dus dat dit over 'n FOK!ker ging, ben nou toch wel een beetje teleurgesteld.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd want ik dacht dat jij de user was die dood zou zijn
Als het echt was zouden ze wel zijn echte naam hebben gebruikt... Shavershian?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Eastwood man Aziz “Zyzz” Sergeyevich Shavershian, who was well-known on the Sydney amateur body-building scene, died in Bangkok three days ago after going into cardiac arrest, according to a post on his Facebook fan page.
Nog steeds geen officieel bericht dus.
Dat is zijn echte naam, Sergeyevich was zijn alias.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:38 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Als het echt was zouden ze wel zijn echte naam hebben gebruikt... Shavershian?
Kennelijk niet. hij is dood WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Jij moet je gedragen.
Zyzz. Son of Zeus. Brother of Hercules. Father of Aesthetics ...
Ja want gespierd zijn = je bent dom, right?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:45 schreef jonkeau het volgende:
Volgens mij zou die gozert zijn eigen naam nog niet eensch op papier kunnen krijgen
Grappenmakerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:45 schreef jonkeau het volgende:
Volgens mij zou die gozert zijn eigen naam nog niet eensch op papier kunnen krijgen
zegt meer wat over de mensen die deze uitspraken makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ja want gespierd zijn = je bent dom, right?
Zyzz was 1 in 6 billion.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik snap niet waarom er zo heisa is als er een of andere steroïdenbom komt te overlijden.
Daarvan lopen er 13 in een dozijn rond op deze aarde.
Wat heeft ie bekent voor de mensheid, behalve dat ie heeft aangetoond dat je niet oud wordt door gebruik van die zooi?
Mensen vonden Zyzz niet alleen leuk om zijn lichaam, maar om zijn persoon zelf. Er zijn duizenden mensen met een soortgelijke fysiek. Maar bij Zyzz was het gewoon zijn enorme charisma, over the top zelfvertrouwen, hij gaf niets om wat andere over hem dachten, was oprecht een goed persoon en ook nog eens de king of all trolls.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En wat houdt die vergelijking in?
Baas boven baas steroïden gebruik?
Of hoe moet ik dat zien?
Er lopen er minder van op aarde dan dikke of dunne mensenquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik snap niet waarom er zo heisa is als er een of andere steroïdenbom komt te overlijden.
Daarvan lopen er 13 in een dozijn rond op deze aarde.
Wat heeft ie bekent voor de mensheid, behalve dat ie heeft aangetoond dat je niet oud wordt door gebruik van die zooi?
Ja heel leuk hoor, die eerste zin van de tweede alinea: "Dont evey pay people out or put people down.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Mensen vonden Zyzz niet alleen leuk om zijn lichaam, maar om zijn persoon zelf. Er zijn duizenden mensen met een soortgelijke fysiek. Maar bij Zyzz was het gewoon zijn enorme charisma, over the top zelfvertrouwen, hij gaf niets om wat andere over hem dachten, was oprecht een goed persoon en ook nog eens de king of all trolls.
[ afbeelding ]
Ze vraagt er toch ook om? Facebook-hoertje die random jongens toevoegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja heel leuk hoor, die eerste zin van de tweede alinea: "Dont evey pay people out or put people down.
Even later:
[ afbeelding ]
Ja maar dan moet hij niet een of ander heroïsch verhaaltje gaan typen dat je nooit mensen belachelijk moet maken en alleen je zelf moet verheerlijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ze vraagt er toch ook om? Facebook-hoertje die random jongens toevoegt.
Hij trollt gewoonquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij niet een of ander heroïsch verhaaltje gaan typen dat je nooit mensen belachelijk moet maken en alleen je zelf moet verheerlijken.
En nu ligt ie hierquote:
Epic, 5 jaar je lichaam bruut maken om hem in een weekje tussen 6 planken weg te laten rotten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En nu ligt ie hier
[ afbeelding ]
En wel 0 genen doorgegeven.
quote:There's this billionaire guy (Alki David) that pays people loads of money for pulling stunts like this and it has been confirmed that Zyzz personally knows sed billionaire guy.
-This same billionaire guy has a contest for the best crucifixion where he awards the winner 1 million dollars. This contest is on Aug 19th, 3 days after Zyzz's funeral… coincidentally Jesus Christ rose from the dead after 3 days.
Trollen of niet, het gaat ten koste van iemand anders. Dus het blijft een contradictie.quote:
David hosts online and offline events in which several people have tournaments for cash prices.quote:
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:37 schreef Rezania het volgende:
Is de klaagbaak nou echt het goede forum om een condoleance te openen voor Zyzz?
over een paar maanden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef CyberJesus het volgende:
Het ontgaat mij totaal waarom mensen op Zyzz kunnen haten..
Wacht tot ik de 2e Zyzz ben over een paar maanden, FOK!, come at me brah.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja heel leuk hoor, die eerste zin van de tweede alinea: "Dont evey pay people out or put people down.
Even later:
[ afbeelding ]
Dus over een paar maanden lig je ook tussen 6 plankjes....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef CyberJesus het volgende:
Het ontgaat mij totaal waarom mensen op Zyzz kunnen haten..
Wacht tot ik de 2e Zyzz ben over een paar maanden, FOK!, come at me brah.
Weet je niet.. misschien zijn ze ook wel over paar maanden doodquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dus over een paar maanden lig je ook tussen 6 plankjes....
Ik ken mensen die andere toekomstplannen hebben....
Jij hebt er blijkbaar niet zoveel verstand van. Lees je even in voordat je je ongeleerde mening post de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. zijn gekrompen testikels de doodsoorzaak.
Bodybuilders
Ik vraag me altijd af waar hun ventiel zit. Heb het ook wel eens aan zoene gevraagd. Keek ie me scheef aan met z'n kaak.
Nee die mensen die denken dat alles wat in de media wordt gezegd berust op de absolute waarheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
omg, die michelin-pubertjes die zo snel op hun opgepompte teentjes getrapt zijn hier in dit topic__!
ecto nerd gedetecteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
omg, die michelin-pubertjes die zo snel op hun opgepompte teentjes getrapt zijn hier in dit topic__!
Daar is er weer zo een!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. zijn gekrompen testikels de doodsoorzaak.
Bodybuilders
Ik vraag me altijd af waar hun ventiel zit. Heb het ook wel eens aan zoene gevraagd. Keek ie me scheef aan met z'n kaak.
komt door de anabolen dat maakt ze agressiefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar is er weer zo een!
Ik kies in deze 'discussie' voor geen enkele kant, maar de overtrokken reacties van de 'wanabe-bodybuilders' in dit topic is gewoon om te huilen. Je hoeft niet overal zo fanatiek op te happen hoor.
Verkapte kijk-mij-in-Sydney-wonen-postquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Ik kende hem, was een populair figuur hier in Sydney,alle vrouwen waren wild van hem en zag hem op festivals vaak zijn shirt uittrekken om zo nog meer aandacht te krijgen. Hele aardige gozer wel!
altijd grappig dat bodybuilders denken dat mensen niet weten dat ze het wel gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
Altijd grappig dat mensen denken dat alle bodybuilders anabolen gebruiken.
Was niet om op te scheppen, was nogal verbaast dat mensen hem kennen in Nederland, woon er nog steeds, hartje winter en 20 graden!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-in-Sydney-wonen-post
Welkom terug trouwens.
Mjah als je in Misc komt van forum.bodybuilding komt(lurkend, niet postend) dan ken je hem welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:50 schreef _nouseforaname_ het volgende:
[..]
Was niet om op te scheppen, was nogal verbaast dat mensen hem kennen in Nederland, woon er nog steeds, hartje winter en 20 graden!geniet jij van de Nederlandse "zomer" ondertussen
Echt he, regel 1 is immers: iedereen die groter is dan jezelf gebruikt anabolenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
Onwetendheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
altijd grappig dat bodybuilders denken dat mensen niet weten dat ze het wel gebruiken
Dan gebruikt de hele wereld anabolen als hij zo denktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Echt he, regel 1 is immers: iedereen die groter is dan jezelf gebruikt anabolen
Nee maar het gaat om je innerlijk en ik hou niet van nep spieren en om ervoor te werken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
Van die stereotype onwetende mensen, je pikt ze er uit.Gebruiken altijd termen als 'opgepompt', 'michelinmannetje', 'dan krimpt je lul zeker ook', etc.
Zo praat iedereen die ook maar een beetje jaloers is, of onzeker over zijn eigen fysiek, maar niet mans genoeg is om zelf te beginnen. Dus dan maar lekker doen alsof je het niets vind, dan sta je tenminste niet voor lul. Althans, dat denken ze. Net als die gasten die wel naar de sportschool gaan, maar geen resultaat zien, en dan aankomen met 'nou ik wil ook niet gespierd worden hoor'.
Dikken vrouwen kunnen er ook wat van, 'mannen houden niet van magere vrouwen, ze zijn bang dat die doormidden breken, ik ben trots op mijn maatje meer'.
Gewoon beginnen, iedereen moet ergens... beginnen. Maar ga niet lopen afkraken om je schaamte te verkroppen, een goed lichaam is op een instinctief niveau gewoon aantrekkelijk. Straalt bescherming, zelfvertrouwen en discipline uit.
Helemaal eens met je post, behalve dit stuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon beginnen, iedereen moet ergens... beginnen. Maar ga niet lopen afkraken om je schaamte te verkroppen, een goed lichaam is op een instinctief niveau gewoon aantrekkelijk.
wat is normaal in jou ogen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal eens met je post, behalve dit stuk.
Wellich is het zo dat lang niet iedereen een gespierd lichaam wil hebben. Er zijn echt wel mensen die er 'normaal' willen uitzien, zonder uren in de sportschool te hangen om spiermassa te kweken. Als je dat niet inziet, ben je net zo stereotiep als de mensen die je omschrijft in je post.
Dat is voor iedereen anders. Smaken verschillen, ook wat betreft het lichaam. Genoeg mensen die daadwerkelijk tevreden zijn over hun lichaam zonder te sporten.quote:
Maar als je aan ze vraagt... bijv. een gespierde gast in films of reclame.. zou je dit gratis in 1 dag willen hebben zonder moeite... kiezen ze daar toch liever voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders. Smaken verschillen, ook wat betreft het lichaam. Genoeg mensen die daadwerkelijk tevreden zijn over hun lichaam zonder te sporten.
hangt af welke je paktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
Supermodellen zijn een stel gratenpakken joh
Dan zie je het echt verkeerd en heb je waarschijnlijk oogkleppen op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar als je aan ze vraagt... bijv. een gespierde gast in films of reclame.. zou je dit gratis in 1 dag willen hebben zonder moeite... kiezen ze daar toch liever voor.
Ze zijn tevreden omdat ze dit prima vinden omdat ze er geen moeite voor willen doen....
Dus ze kiezen ervoor omdat ze geen zin hebben om te werken.
Zo zie ik t![]()
Net als vrouwen... als ze een supermodel kunnen worden... zomaar zonder moeite, dan kiest bijna iedereen het... marja ervoor te werken hebben ze geen zin in dus zijn ze tevreden met het lichaam wat ze hebben.
Het punt (en grote misvatting) is dat je echt niet vele uren in de week bezig hoeft te zijn. Je moet gewoon goed aan de slag met vrije gewichten, voldoende rust en goede voeding. Dingen die alleen al goed voor je gezondheid zijn. Maar helaas gaan de meeste mensen met zo'n prut 'blijf fit en betaal maandelijks je geld'-schema aan de gang, met apparaten, 3x12, etc. Dan moet je echt heel veel tijd erin steken om uberhaupt resultaat te zien, en dan kom je nog kansloos over ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal eens met je post, behalve dit stuk.
Wellich is het zo dat lang niet iedereen een gespierd lichaam wil hebben. Er zijn echt wel mensen die er 'normaal' willen uitzien, zonder uren in de sportschool te hangen om spiermassa te kweken. Als je dat niet inziet, ben je net zo stereotiep als de mensen die je omschrijft in je post.
Daar is niets kansloos of onnatuurlijk aan. Het is kansloos als je niet inziet dat er ook mensen zijn die dit geen hol interesseert. En ja die zijn er. En ja, ook dat moet je gewoon respecteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:37 schreef Panzermaus het volgende:
Als je gewoon goed en serieus aan de slag gaat kun je met 3x per week (1-1.5 uur) en goede voeding + rust een prima lichaam opbouwen. Dan je gezond bezig en pak je mooie resultaten. Wat is daar nu kansloos of onnatuurlijk aan?
Die kerel moet heel eenzaam zijn geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Ik kende hem, was een populair figuur hier in Sydney,alle vrouwen waren wild van hem en zag hem op festivals vaak zijn shirt uittrekken om zo nog meer aandacht te krijgen. Hele aardige gozer wel!
Ik zie in 1 oogopslag wie gebruikt heeft of niet hoor. En dat ziet iedereen die al een paar jaartjes traint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
Natuurlijk ga ik zelf voor, niks mis met onnatuurlijk natuurlijk, HEHE SNAP JE DE GRAP GVD WAT EEN GOEDEquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk
[ afbeelding ]
Onnatuurlijk
Heb het ook vaak zat gezien in de sportschool. Gasten van mijn formaat en postuur die een jaar later opeens minimaal 10 kg zwaarder en enorm veel opgepompter waren. Dat is niet te bereiken zonder AS.
Zo zwart wit is het dus helemaal niet, voorbeeld:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk
[ afbeelding ]
Onnatuurlijk
Maar de vraag is, did you let him smash?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Ik vind de bovenste anders een ernstig twijfel geval qua natuurlijkheid, zeker als je zo z'n onderarmen ziet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het dus helemaal niet, voorbeeld:
[ afbeelding ]
Natuurlijk
[ afbeelding ]
Onnatuurlijk
Hij is gewoon kurkdroog en vasculair.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind de bovenste anders een ernstig twijfel geval qua natuurlijkheid, zeker als je zo z'n onderarmen ziet.
Een normaal postuur voor iemand die natuurlijk traint en 40-er is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ziet me effe uit zeg
Een boekhouder met het postuur van Schwarzenegger.
Ik vind hem erg massief voor natuurlijk zijn. Ik ruik een kuurtje of wat om gezellig te bulken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij is gewoon kurkdroog en vasculair.
"Droogtrainen"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind hem erg massief voor natuurlijk zijn. Ik ruik een kuurtje of wat om gezellig te bulken.
En daarna natuurlijk lekker maanden droog trainen.
Sure.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een normaal postuur voor iemand die natuurlijk traint en 40-er is.
Ik probeer me nu dus serieus in de gedachtengang van jullie bodybuilders te verplaatsen; Maar wat vinden jullie aan bijvoorbeeld zoiets nou zo mooi?quote:
Droog eten dan, zeiksnor.quote:
ja tuurlijk ik weet ook wel dat dat soort mensen bestaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan zie je het echt verkeerd en heb je waarschijnlijk oogkleppen op.
Eens, er zijn genoeg mensen die uit luiheid kiezen om er niet gespierd uit te zien. Maar dan nog zijn er zat mensen die het echt gewoon niet willen. Gewoon accepteren; net zoals men zou moeten accepteren dat er mensen zijn die van het in vorm houden van hun lichaam een hobby of zelfs een levenswijze maken.
En vaak weten 90% van die mensen niet hoe ze moeten gebruiken wat resulteert in korte en lange termijn schade aan de gezondheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef Om_nomnom het volgende:
Waarom is het überhaupt een probleem of iemand gebruikt?
Ze spelen vals? Tegen wie nemen ze het op dan?
Geen problemen mee met mensen die in een half jaar bereiken waar een ander 3 jaar over doet.¨
Nee, het zijn geen uitzonderingen. Verreweg de meeste mensen die ik ken doen niet aan sport en zijn tevreden met zichzelf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja tuurlijk ik weet ook wel dat dat soort mensen bestaan.
Maar dat zijn dezelfde mensen dat geld niet boeit en liever gewoon arm blijft... of dure spullen niet boeit en het liefst zo milieu vriendelijk wilt leven in het bos.
Trainen voor goed lichaam is hetzelfde als naar de kapper gaan of nieuwe kleren kopen...
Sommige boeit het idd niet wat voor uiterlijk ze hebben... vaak zijn dat ook mensen die met oude kleding rondlopen enz.
Marja gaan we nu de uitzonderingen bespreken?
Tis maar net in welk gebied je woont en met wat voor mensen je omgaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen uitzonderingen. Verreweg de meeste mensen die ik ken doen niet aan sport en zijn tevreden met zichzelf.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tis maar net in welk gebied je woont en met wat voor mensen je omgaat.
Krijg in mn omgeving veel complimenten over mn fysiek.
Dus kennelijk boeit het mensen toch wel, ook al sporten ze niet.
Uiteindelijk boeit het ook niet echt dat mensen het niet willen?
Eigenlijk beetje rare discussie... net als dat ik miljoenen heb en dan discussiëren dat veel mensen niet rijk willen zijn.
Als ik een vrouw complimenten geef dat ze er goed uit ziet, wil dat niet zeggen dat ik er als een vrouw uit wil zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Eigenlijk beetje rare discussie... net als dat ik miljoenen heb en dan discussiëren dat veel mensen niet rijk willen zijn.
Je hebt nog een hoop te trainen, voor je je ego voorbijstreeft...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als ik een vrouw complimenten geef dat ze er goed uit ziet, wil dat niet zeggen dat ik er als een vrouw uit wil zien.
vertel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je hebt nog een hoop te trainen, voor je je ego voorbijstreeft...
neehoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze discussie is inderdaad nutteloos.
Fanatieke sporters die denken dat iedereen stiekem net als hun wil zijn.
Hou die gedachte vast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neehoor.
Niet iedereen, net als dat niet iedereen rijk wilt zijn... of een auto wilt.... of of of
Hoezo zou ik het niet redden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast.
Dan red je het wel.
Praat eens met Waaghals...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jamaar ik ga toch ook niet zeggen dat ze een zoogdier is.
Beetje random feiten opsommen? leuk
Ik snap nog steeds niet wat je probeert te zeggen, ben je altijd zo vaag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Praat eens met Waaghals...
Je zou een hoop van hem kunnen leren.
Zoogdier, random feiten, praat met hem!
Er zal een wereld voor je opengaan.
Zonder deze info zat ik nu lang niet zo lekker mijzelf achter mijn pc af te trekken. Bedanktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:13 schreef Miikeeeeh het volgende:
Mensen die niet weten wie het is, hij was vroeger altijd een nurdje die het bekende spel World Of Warcraft speelde en werd veel gepest, toen begon ie met trainen en al snel was u een huge bodybuilder. Op het moment dat ie het droom lichaam had, kan je op youtube kijken, heeft ie schijt aan alles en maakt volop plezier in het leven, daarom is hij een voorbeeld vn veel mensen =)
gast is dood als een pierquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Bedankt voor het kicken van een oud topic bro. Deze informatie was nog niet bekend. Reps voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |