Mensen vonden Zyzz niet alleen leuk om zijn lichaam, maar om zijn persoon zelf. Er zijn duizenden mensen met een soortgelijke fysiek. Maar bij Zyzz was het gewoon zijn enorme charisma, over the top zelfvertrouwen, hij gaf niets om wat andere over hem dachten, was oprecht een goed persoon en ook nog eens de king of all trolls.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En wat houdt die vergelijking in?
Baas boven baas steroïden gebruik?
Of hoe moet ik dat zien?
Er lopen er minder van op aarde dan dikke of dunne mensenquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik snap niet waarom er zo heisa is als er een of andere steroïdenbom komt te overlijden.
Daarvan lopen er 13 in een dozijn rond op deze aarde.
Wat heeft ie bekent voor de mensheid, behalve dat ie heeft aangetoond dat je niet oud wordt door gebruik van die zooi?
Ja heel leuk hoor, die eerste zin van de tweede alinea: "Dont evey pay people out or put people down.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Mensen vonden Zyzz niet alleen leuk om zijn lichaam, maar om zijn persoon zelf. Er zijn duizenden mensen met een soortgelijke fysiek. Maar bij Zyzz was het gewoon zijn enorme charisma, over the top zelfvertrouwen, hij gaf niets om wat andere over hem dachten, was oprecht een goed persoon en ook nog eens de king of all trolls.
[ afbeelding ]
Ze vraagt er toch ook om? Facebook-hoertje die random jongens toevoegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja heel leuk hoor, die eerste zin van de tweede alinea: "Dont evey pay people out or put people down.
Even later:
[ afbeelding ]
Ja maar dan moet hij niet een of ander heroïsch verhaaltje gaan typen dat je nooit mensen belachelijk moet maken en alleen je zelf moet verheerlijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ze vraagt er toch ook om? Facebook-hoertje die random jongens toevoegt.
Hij trollt gewoonquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij niet een of ander heroïsch verhaaltje gaan typen dat je nooit mensen belachelijk moet maken en alleen je zelf moet verheerlijken.
En nu ligt ie hierquote:
Epic, 5 jaar je lichaam bruut maken om hem in een weekje tussen 6 planken weg te laten rotten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En nu ligt ie hier
[ afbeelding ]
En wel 0 genen doorgegeven.
quote:There's this billionaire guy (Alki David) that pays people loads of money for pulling stunts like this and it has been confirmed that Zyzz personally knows sed billionaire guy.
-This same billionaire guy has a contest for the best crucifixion where he awards the winner 1 million dollars. This contest is on Aug 19th, 3 days after Zyzz's funeral… coincidentally Jesus Christ rose from the dead after 3 days.
Trollen of niet, het gaat ten koste van iemand anders. Dus het blijft een contradictie.quote:
David hosts online and offline events in which several people have tournaments for cash prices.quote:
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:37 schreef Rezania het volgende:
Is de klaagbaak nou echt het goede forum om een condoleance te openen voor Zyzz?
over een paar maanden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef CyberJesus het volgende:
Het ontgaat mij totaal waarom mensen op Zyzz kunnen haten..
Wacht tot ik de 2e Zyzz ben over een paar maanden, FOK!, come at me brah.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja heel leuk hoor, die eerste zin van de tweede alinea: "Dont evey pay people out or put people down.
Even later:
[ afbeelding ]
Dus over een paar maanden lig je ook tussen 6 plankjes....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef CyberJesus het volgende:
Het ontgaat mij totaal waarom mensen op Zyzz kunnen haten..
Wacht tot ik de 2e Zyzz ben over een paar maanden, FOK!, come at me brah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |