Sure.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een normaal postuur voor iemand die natuurlijk traint en 40-er is.
Ik probeer me nu dus serieus in de gedachtengang van jullie bodybuilders te verplaatsen; Maar wat vinden jullie aan bijvoorbeeld zoiets nou zo mooi?quote:
Droog eten dan, zeiksnor.quote:
ja tuurlijk ik weet ook wel dat dat soort mensen bestaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan zie je het echt verkeerd en heb je waarschijnlijk oogkleppen op.
Eens, er zijn genoeg mensen die uit luiheid kiezen om er niet gespierd uit te zien. Maar dan nog zijn er zat mensen die het echt gewoon niet willen. Gewoon accepteren; net zoals men zou moeten accepteren dat er mensen zijn die van het in vorm houden van hun lichaam een hobby of zelfs een levenswijze maken.
En vaak weten 90% van die mensen niet hoe ze moeten gebruiken wat resulteert in korte en lange termijn schade aan de gezondheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef Om_nomnom het volgende:
Waarom is het überhaupt een probleem of iemand gebruikt?
Ze spelen vals? Tegen wie nemen ze het op dan?
Geen problemen mee met mensen die in een half jaar bereiken waar een ander 3 jaar over doet.¨
Nee, het zijn geen uitzonderingen. Verreweg de meeste mensen die ik ken doen niet aan sport en zijn tevreden met zichzelf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja tuurlijk ik weet ook wel dat dat soort mensen bestaan.
Maar dat zijn dezelfde mensen dat geld niet boeit en liever gewoon arm blijft... of dure spullen niet boeit en het liefst zo milieu vriendelijk wilt leven in het bos.
Trainen voor goed lichaam is hetzelfde als naar de kapper gaan of nieuwe kleren kopen...
Sommige boeit het idd niet wat voor uiterlijk ze hebben... vaak zijn dat ook mensen die met oude kleding rondlopen enz.
Marja gaan we nu de uitzonderingen bespreken?
Tis maar net in welk gebied je woont en met wat voor mensen je omgaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen uitzonderingen. Verreweg de meeste mensen die ik ken doen niet aan sport en zijn tevreden met zichzelf.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tis maar net in welk gebied je woont en met wat voor mensen je omgaat.
Krijg in mn omgeving veel complimenten over mn fysiek.
Dus kennelijk boeit het mensen toch wel, ook al sporten ze niet.
Uiteindelijk boeit het ook niet echt dat mensen het niet willen?
Eigenlijk beetje rare discussie... net als dat ik miljoenen heb en dan discussiëren dat veel mensen niet rijk willen zijn.
Als ik een vrouw complimenten geef dat ze er goed uit ziet, wil dat niet zeggen dat ik er als een vrouw uit wil zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Eigenlijk beetje rare discussie... net als dat ik miljoenen heb en dan discussiëren dat veel mensen niet rijk willen zijn.
Je hebt nog een hoop te trainen, voor je je ego voorbijstreeft...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als ik een vrouw complimenten geef dat ze er goed uit ziet, wil dat niet zeggen dat ik er als een vrouw uit wil zien.
vertel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je hebt nog een hoop te trainen, voor je je ego voorbijstreeft...
neehoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Deze discussie is inderdaad nutteloos.
Fanatieke sporters die denken dat iedereen stiekem net als hun wil zijn.
Hou die gedachte vast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neehoor.
Niet iedereen, net als dat niet iedereen rijk wilt zijn... of een auto wilt.... of of of
Hoezo zou ik het niet redden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:49 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast.
Dan red je het wel.
Praat eens met Waaghals...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jamaar ik ga toch ook niet zeggen dat ze een zoogdier is.
Beetje random feiten opsommen? leuk
Ik snap nog steeds niet wat je probeert te zeggen, ben je altijd zo vaag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Praat eens met Waaghals...
Je zou een hoop van hem kunnen leren.
Zoogdier, random feiten, praat met hem!
Er zal een wereld voor je opengaan.
Zonder deze info zat ik nu lang niet zo lekker mijzelf achter mijn pc af te trekken. Bedanktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:13 schreef Miikeeeeh het volgende:
Mensen die niet weten wie het is, hij was vroeger altijd een nurdje die het bekende spel World Of Warcraft speelde en werd veel gepest, toen begon ie met trainen en al snel was u een huge bodybuilder. Op het moment dat ie het droom lichaam had, kan je op youtube kijken, heeft ie schijt aan alles en maakt volop plezier in het leven, daarom is hij een voorbeeld vn veel mensen =)
gast is dood als een pierquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Bedankt voor het kicken van een oud topic bro. Deze informatie was nog niet bekend. Reps voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |