Weet je niet.. misschien zijn ze ook wel over paar maanden doodquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dus over een paar maanden lig je ook tussen 6 plankjes....
Ik ken mensen die andere toekomstplannen hebben....
Jij hebt er blijkbaar niet zoveel verstand van. Lees je even in voordat je je ongeleerde mening post de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. zijn gekrompen testikels de doodsoorzaak.
Bodybuilders
Ik vraag me altijd af waar hun ventiel zit. Heb het ook wel eens aan zoene gevraagd. Keek ie me scheef aan met z'n kaak.
Nee die mensen die denken dat alles wat in de media wordt gezegd berust op de absolute waarheid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
omg, die michelin-pubertjes die zo snel op hun opgepompte teentjes getrapt zijn hier in dit topic__!
ecto nerd gedetecteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
omg, die michelin-pubertjes die zo snel op hun opgepompte teentjes getrapt zijn hier in dit topic__!
Daar is er weer zo een!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. zijn gekrompen testikels de doodsoorzaak.
Bodybuilders
Ik vraag me altijd af waar hun ventiel zit. Heb het ook wel eens aan zoene gevraagd. Keek ie me scheef aan met z'n kaak.
komt door de anabolen dat maakt ze agressiefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar is er weer zo een!
Ik kies in deze 'discussie' voor geen enkele kant, maar de overtrokken reacties van de 'wanabe-bodybuilders' in dit topic is gewoon om te huilen. Je hoeft niet overal zo fanatiek op te happen hoor.
Verkapte kijk-mij-in-Sydney-wonen-postquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Ik kende hem, was een populair figuur hier in Sydney,alle vrouwen waren wild van hem en zag hem op festivals vaak zijn shirt uittrekken om zo nog meer aandacht te krijgen. Hele aardige gozer wel!
altijd grappig dat bodybuilders denken dat mensen niet weten dat ze het wel gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
Altijd grappig dat mensen denken dat alle bodybuilders anabolen gebruiken.
Was niet om op te scheppen, was nogal verbaast dat mensen hem kennen in Nederland, woon er nog steeds, hartje winter en 20 graden!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-in-Sydney-wonen-post
Welkom terug trouwens.
Mjah als je in Misc komt van forum.bodybuilding komt(lurkend, niet postend) dan ken je hem welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:50 schreef _nouseforaname_ het volgende:
[..]
Was niet om op te scheppen, was nogal verbaast dat mensen hem kennen in Nederland, woon er nog steeds, hartje winter en 20 graden!geniet jij van de Nederlandse "zomer" ondertussen
Echt he, regel 1 is immers: iedereen die groter is dan jezelf gebruikt anabolenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
Onwetendheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
altijd grappig dat bodybuilders denken dat mensen niet weten dat ze het wel gebruiken
Dan gebruikt de hele wereld anabolen als hij zo denktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Echt he, regel 1 is immers: iedereen die groter is dan jezelf gebruikt anabolen
Nee maar het gaat om je innerlijk en ik hou niet van nep spieren en om ervoor te werken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
Van die stereotype onwetende mensen, je pikt ze er uit.Gebruiken altijd termen als 'opgepompt', 'michelinmannetje', 'dan krimpt je lul zeker ook', etc.
Zo praat iedereen die ook maar een beetje jaloers is, of onzeker over zijn eigen fysiek, maar niet mans genoeg is om zelf te beginnen. Dus dan maar lekker doen alsof je het niets vind, dan sta je tenminste niet voor lul. Althans, dat denken ze. Net als die gasten die wel naar de sportschool gaan, maar geen resultaat zien, en dan aankomen met 'nou ik wil ook niet gespierd worden hoor'.
Dikken vrouwen kunnen er ook wat van, 'mannen houden niet van magere vrouwen, ze zijn bang dat die doormidden breken, ik ben trots op mijn maatje meer'.
Gewoon beginnen, iedereen moet ergens... beginnen. Maar ga niet lopen afkraken om je schaamte te verkroppen, een goed lichaam is op een instinctief niveau gewoon aantrekkelijk. Straalt bescherming, zelfvertrouwen en discipline uit.
Helemaal eens met je post, behalve dit stuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon beginnen, iedereen moet ergens... beginnen. Maar ga niet lopen afkraken om je schaamte te verkroppen, een goed lichaam is op een instinctief niveau gewoon aantrekkelijk.
wat is normaal in jou ogen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal eens met je post, behalve dit stuk.
Wellich is het zo dat lang niet iedereen een gespierd lichaam wil hebben. Er zijn echt wel mensen die er 'normaal' willen uitzien, zonder uren in de sportschool te hangen om spiermassa te kweken. Als je dat niet inziet, ben je net zo stereotiep als de mensen die je omschrijft in je post.
Dat is voor iedereen anders. Smaken verschillen, ook wat betreft het lichaam. Genoeg mensen die daadwerkelijk tevreden zijn over hun lichaam zonder te sporten.quote:
Maar als je aan ze vraagt... bijv. een gespierde gast in films of reclame.. zou je dit gratis in 1 dag willen hebben zonder moeite... kiezen ze daar toch liever voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders. Smaken verschillen, ook wat betreft het lichaam. Genoeg mensen die daadwerkelijk tevreden zijn over hun lichaam zonder te sporten.
hangt af welke je paktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
Supermodellen zijn een stel gratenpakken joh
Dan zie je het echt verkeerd en heb je waarschijnlijk oogkleppen op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar als je aan ze vraagt... bijv. een gespierde gast in films of reclame.. zou je dit gratis in 1 dag willen hebben zonder moeite... kiezen ze daar toch liever voor.
Ze zijn tevreden omdat ze dit prima vinden omdat ze er geen moeite voor willen doen....
Dus ze kiezen ervoor omdat ze geen zin hebben om te werken.
Zo zie ik t![]()
Net als vrouwen... als ze een supermodel kunnen worden... zomaar zonder moeite, dan kiest bijna iedereen het... marja ervoor te werken hebben ze geen zin in dus zijn ze tevreden met het lichaam wat ze hebben.
Het punt (en grote misvatting) is dat je echt niet vele uren in de week bezig hoeft te zijn. Je moet gewoon goed aan de slag met vrije gewichten, voldoende rust en goede voeding. Dingen die alleen al goed voor je gezondheid zijn. Maar helaas gaan de meeste mensen met zo'n prut 'blijf fit en betaal maandelijks je geld'-schema aan de gang, met apparaten, 3x12, etc. Dan moet je echt heel veel tijd erin steken om uberhaupt resultaat te zien, en dan kom je nog kansloos over ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helemaal eens met je post, behalve dit stuk.
Wellich is het zo dat lang niet iedereen een gespierd lichaam wil hebben. Er zijn echt wel mensen die er 'normaal' willen uitzien, zonder uren in de sportschool te hangen om spiermassa te kweken. Als je dat niet inziet, ben je net zo stereotiep als de mensen die je omschrijft in je post.
Daar is niets kansloos of onnatuurlijk aan. Het is kansloos als je niet inziet dat er ook mensen zijn die dit geen hol interesseert. En ja die zijn er. En ja, ook dat moet je gewoon respecteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:37 schreef Panzermaus het volgende:
Als je gewoon goed en serieus aan de slag gaat kun je met 3x per week (1-1.5 uur) en goede voeding + rust een prima lichaam opbouwen. Dan je gezond bezig en pak je mooie resultaten. Wat is daar nu kansloos of onnatuurlijk aan?
Die kerel moet heel eenzaam zijn geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Ik kende hem, was een populair figuur hier in Sydney,alle vrouwen waren wild van hem en zag hem op festivals vaak zijn shirt uittrekken om zo nog meer aandacht te krijgen. Hele aardige gozer wel!
Ik zie in 1 oogopslag wie gebruikt heeft of niet hoor. En dat ziet iedereen die al een paar jaartjes traint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
Natuurlijk ga ik zelf voor, niks mis met onnatuurlijk natuurlijk, HEHE SNAP JE DE GRAP GVD WAT EEN GOEDEquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk
[ afbeelding ]
Onnatuurlijk
Heb het ook vaak zat gezien in de sportschool. Gasten van mijn formaat en postuur die een jaar later opeens minimaal 10 kg zwaarder en enorm veel opgepompter waren. Dat is niet te bereiken zonder AS.
Zo zwart wit is het dus helemaal niet, voorbeeld:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk
[ afbeelding ]
Onnatuurlijk
Maar de vraag is, did you let him smash?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Ik vind de bovenste anders een ernstig twijfel geval qua natuurlijkheid, zeker als je zo z'n onderarmen ziet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het dus helemaal niet, voorbeeld:
[ afbeelding ]
Natuurlijk
[ afbeelding ]
Onnatuurlijk
Hij is gewoon kurkdroog en vasculair.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind de bovenste anders een ernstig twijfel geval qua natuurlijkheid, zeker als je zo z'n onderarmen ziet.
Een normaal postuur voor iemand die natuurlijk traint en 40-er is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ziet me effe uit zeg
Een boekhouder met het postuur van Schwarzenegger.
Ik vind hem erg massief voor natuurlijk zijn. Ik ruik een kuurtje of wat om gezellig te bulken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij is gewoon kurkdroog en vasculair.
"Droogtrainen"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind hem erg massief voor natuurlijk zijn. Ik ruik een kuurtje of wat om gezellig te bulken.
En daarna natuurlijk lekker maanden droog trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |