quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De onderste denk ik. De bovenste zijn allemaal schoonmakers.
Dan klopt die pic niet want schoonmakers zijn ook donkergekleurde mensenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De onderste denk ik. De bovenste zijn allemaal schoonmakers.
dit inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef jandebruine het volgende:
[..]
steek ik je winkel in de fik of werp je auto omver?
een mens is niet alleen een mens door uiterlijke kenmerken maar ook door gedrag.
het gedrag wat we zien is dierlijk en hondsdolle dieren schieten we ook af omdat het een gevaar is.
Ongewapende burgers afschieten is juist geen menselijk gedrag, hypocrietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef jandebruine het volgende:
[..]
een mens is niet alleen een mens door uiterlijke kenmerken maar ook door gedrag.
het gedrag wat we zien is dierlijk en hondsdolle dieren schieten we ook af omdat het een gevaar is.
Hot Fuzz <3quote:
En die zitten achter het geld van Strauss-Kahn aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:31 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dan klopt die pic niet want schoonmakers zijn ook donkergekleurde mensen
In elk volk zit goed en slecht. Zoals iemand eerder zei hebben jullie (westerse mensen) afrika geplunderd, beroofd en uitgemoord, met ook latijns amerika. En maar roepen dat zwarten zo agressief en slecht zijn. Alsof ieder zwart iemand dit gedrag goedkeurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:30 schreef jandebruine het volgende:
[..]
dit zijn geen burgers, deze honden hebben geen rechten meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef ElJefe het volgende:
[..]
Ongewapende burgers afschieten is juist geen menselijk gedrag, hypocriet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En die zitten achter het geld van Strauss-Kahn aan
quote:Great quote from Waterstone's employee on the news: "We'll stay open, if they steal some books they might learn something"
Gek, want volgens iedere definitie van het woord burger zijn dit gewoon burgers, die dus na eerlijke veroordeling gestraft worden voor wat ze doen. Mag ik vragen waar jij je definitie van 'burger' vandaan haalt en op welke grond ze het burgerschap verloren hebben volgens jou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dit zijn geen burgers, deze honden hebben geen rechten meer.
Ik begrijp je boosheid en onmacht, maar laten we rationeel blijven pleasequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dit probleem is als men zich boos maakt in dertig minuten opgelost. Gewoon het leger sturen en met scherp schieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Gek, want volgens iedere definitie van het woord burger zijn dit gewoon burgers, die dus na eerlijke veroordeling gestraft worden voor wat ze doen. Mag ik vragen waar jij je definitie van 'burger' vandaan haalt en op welke grond ze het burgerschap verloren hebben volgens jou?
Nee, dit is een uiting van onvrede. Hoe onterecht het ook moge zijn in jouw en mijn ogen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Geweld bestrijden met geweld, slim. Dat lost op de korte termijn je probleem op wellicht, maar op de lange termijn maak je de kloof alleen maar groter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Dit probleem is als men zich boos maakt in dertig minuten opgelost. Gewoon het leger sturen en met scherp schieten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Nog 0 bewijs van gezien .. Ze slaat zelfs een locatie van de Oxfam Novib kort en kleinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dit is een uiting van onvrede. Hoe onterecht het ook moge zijn in jouw en mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |