Vergeet niet dat er in London meer voetbalclubs zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De politie kan die looters dan zo opvegen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef 3-voud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef deedeetee het volgende:
Mijn man is in Engeland en zag vanavond hoe ze houten platen voor de ramen van een supermarkt aan het schroeven waren. Ergens in plaats zuidelijk van Manchester.
Volgens hem zijn zich daar dus al op rellen aan het voorbereiden....
Het korps zet zichzelf weer goed ten schande. Met een jaarbudget waar de hele onderlaag van de samenleving de rest van z'n leven van zou kunnen leven, het niet kunnen opbrengen om de relschoppers bij te kunnen houden. Het is dus de schuld van Blackberryquote:BlackBerry onder vuur door Britse rellen
Een Britse parlementariër heeft er dinsdag voor gepleit dat de berichtenservice BlackBerry Messenger tijdelijk wordt stopgezet. De relschoppers die de laatste dagen huishouden in Londen en in andere steden zouden er veelvuldig gebruik van maken om hun acties te coördineren.
David Lammy, parlementslid voor de Londense wijk Tottenham waar de rellen zaterdag begonnen, hield zijn pleidooi tegen de BBC en op Twitter. Hij stelde dat de relschoppers dankzij BlackBerry Messenger de politie te slim af kunnen zijn.
Boodschappen verstuurd via BlackBerry Messenger zijn niet openbaar. De politie kan dus niet meelezen. Het bedrijf achter de BlackBerry-smartphones en de daarbij horende berichtenservice, het Canadese Research in Motion (RIM), heeft al laten weten dat het mee zal werken met het politieonderzoek.
In zekere zin is het ook een opstand natuurlijk. Er wordt niet alleen geplunderd, maar ook gevochten en brand gesticht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Darcus Howe is voormalig Black Panther member. Die grijpt alles aan om er een rassenkwestie van te maken. Zijn gewoon de zwarte tegenhangers van Stormfront.
Het is lachwekkend dat hij deze kutzooi ziet als een opstand van het volk. Het is gewoon hebberigheid en het gevoel van onschendbaarheid.
En nu zie je die lafaards nergensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef TJV het volgende:
Mooi wat die gasten van Millwall doen. In die straat is geen politie meer nodig.
Nee, heeft er echt heel weinig mee te maken.quote:
Verdere escalatie wil men voorkomen, er zijn nu nog gewoon plekken in Londen rustig. Als je het leger in gaat zetten zal het zich gaan uitbreiden..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef jandebruine het volgende:
[..]
is het nog niet geescalleerd dan?
of moet er eerst een gehandicapte in de fik worden gezet
Inderdaad, het is allemaal de schuld van de negers. Hadden ze maar gewoon moeten gehoorzamen al die tijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
In zekere zin is het ook een opstand natuurlijk. Er wordt niet alleen geplunderd, maar ook gevochten en brand gesticht.
Wat ik niet begrijp van zo'n Howe en soortgelijke figuren: Eerst woonden die mensen vrij welvarend onder onze leiding in hun thuislanden. Maar dat was niet goed meer: ze moesten onafhankelijkheid en alle blanken het land uit. (Die daar ook soms al generaties woonden!). Daarvoor braken daar opstanden uit.
Toen het ze vervolgens gewoon niet lukte om hun eigen land op orde te krijgen wilden ze allemaal naar hun voormalige koloniaal thuisland toe. Waar ze toch weer onder de blanken moesten leven!
En nu komen ze hier weer in opstand. Tegen wat? Onafhankelijkheid? Waar moeten de Britten nu dan toe? Ze kunnen toch geheel onder eigen leiding in het thuisland gaan wonen, als 'de blanken' zo slecht zijn? Daar hebben ze 40 jaar geleden al voor gevochten.
Batcave.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Rijstbal het volgende:
Kat en muis spelletje met de politie. Waar is Batman?
Niet zo maf doen. Dat in de slachtofferrol kruipen moet gewoon eens afgelopen zijn. Ik ben er onderhand kotsmisselijk van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allemaal de schuld van de negers. Hadden ze maar gewoon moeten gehoorzamen al die tijd.
quote:Shasa Kynoch
"4 x Rioters have just done run down my road with roughly 50 x enfield boys chasing them GET IN THERE ENFIELD BOYS!!!! WE WONT LET THEM BEAT US!!!!!!!"
Quoted from a Facebook group. People are taking the law into there own hands due to lack of police.
Voel je, je persoonlijk aangesproken? zo lijkt het wel namelijk, je bent zo met blank-zwart, blank-zwart. Het gaat niet om jouw, nederland of je huisdier. Dit gaat om londen, werkloosheid, criminele vervelende jongeren die in engeland zijn opgroeid en niet in een voormalig kolonie,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
In zekere zin is het ook een opstand natuurlijk. Er wordt niet alleen geplunderd, maar ook gevochten en brand gesticht.
Wat ik niet begrijp van zo'n Howe en soortgelijke figuren: Eerst woonden die mensen vrij welvarend onder onze leiding in hun thuislanden. Maar dat was niet goed meer: ze moesten onafhankelijkheid en alle blanken het land uit. (Die daar ook soms al generaties woonden!). Daarvoor braken daar opstanden uit.
Toen het ze vervolgens gewoon niet lukte om hun eigen land op orde te krijgen wilden ze allemaal naar hun voormalige koloniaal thuisland toe. Waar ze toch weer onder de blanken moesten leven!
En nu komen ze hier weer in opstand. Tegen wat? Onafhankelijkheid? Waar moeten de Britten nu dan toe? Ze kunnen toch geheel onder eigen leiding in het thuisland gaan wonen, als 'de blanken' zo slecht zijn? Daar hebben ze 40 jaar geleden al voor gevochten.
Ik heb duidelijk iets gemist! Wat doen ze dan?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef TJV het volgende:
Mooi wat die gasten van Millwall doen. In die straat is geen politie meer nodig.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zo maf doen. Dat in de slachtofferrol kruipen moet gewoon eens afgelopen zijn. Ik ben er onderhand kotsmisselijk van.
Die hooligans hebben voorzover ik kan overzien wel een puur racistische reden om mee te gaan doen. Het lijkt mij al erg genoeg zoals het nu is, het lijkt me niet zo slim om er een complete rassenoorlog van te gaan maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:18 schreef jandebruine het volgende:
[..]
waarom? als zelfs hooligans al de politie gaat helpen dan zie ik niet in hoe het verder gaat escaleren.
alles wat gaat rellen is geen fatsoenlijk mens en kan dus afgeschoten worden.
is ff een smeerbenden maar na een weekje buldozeren heb je het afval wel weg
En die negers achter hem meelachenquote:
Doe eens even wat normaal met je taalgebruik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:19 schreef jandebruine het volgende:
[..]
het is toch zo.
ze verjaagden de blanke boeren die een goed lopende boerderij hadden.
wat die luie apen echter vergaten is dat die boeren om in welvaart te leven wel elke dag keihard moesten werken.
oeh, trapt iemand op je roze wolkje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doe eens even wat normaal met je taalgebruik.
Gelukkig een minderheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef elkravo het volgende:
Wat een sukkel op Sky... gewoon teringzooi trappen en lekker anoniem blijven... waarom?... hij weet zelf geen reden te geven. Dit is de toekomst... pfff
Nee, maar ''apen'' hoeft wat mij betreft niet. Genoeg mensen van de zwarte bevolking die zwaar tegen deze ontwikkelingen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
oeh, trapt iemand op je roze wolkje?
Het zou je auto maar zijn waar je hard voor heb gewerkt.quote:
Een minderheid op de totale jeugd. 90% van de relschoppers in Engeland though. Wat een stel sukkels bij elkaar.quote:
Ik vind jou geen fatsoenlijk mens, omdat jij datsoort dingen zegt. Volgens jouw definitie betekent dat dat ik jou mag afschieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:18 schreef jandebruine het volgende:
[..]
waarom? als zelfs hooligans al de politie gaat helpen dan zie ik niet in hoe het verder gaat escaleren.
alles wat gaat rellen is geen fatsoenlijk mens en kan dus afgeschoten worden.
is ff een smeerbenden maar na een weekje buldozeren heb je het afval wel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |