Kap eens met 4chan linken.quote:
Heldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef jandebruine het volgende:
[..]
hoezo racistisch.
wat parijs, londen, belgie en nederland gemeen hebben is dat het steeds agressieve apen zijn die rellen.
is genetisch gewoon bepaald dat ze lui en agressief zijn.
Hij plundert toch geen winkels? Elke plunderaar verdient een kogelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vind jou geen fatsoenlijk mens, omdat jij datsoort dingen zegt. Volgens jouw definitie betekent dat dat ik jou mag afschieten.
Karel Anker, ik vergeet dat telkensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kap eens met 4chan linken.Up ze dan ff naar tinypic.
Je nick slaat op de kleur van je shirt of wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef jandebruine het volgende:
[..]
hoezo racistisch.
wat parijs, londen, belgie en nederland gemeen hebben is dat het steeds agressieve apen zijn die rellen.
Het ziet er in iedergeval geniaal uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:24 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
De schoonmaakploeg voor morgen
Dat is toch heel ander volk weer dan die hooligans die hun straat verdedigen! Die hooligans staan de volgende keer gewoon zelf weer met de politie te matten.
oohh my gosh. kleine hitler in de maak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef jandebruine het volgende:
[..]
hoezo racistisch.
Kijk ons hier eens lekker gezellig met elkaar maatschappelijk verantwoord doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:24 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
De schoonmaakploeg voor morgen
Dat is toch heel ander volk weer dan die hooligans die hun straat verdedigen! Die hooligans staan de volgende keer gewoon zelf weer met de politie te matten.
Eeeeen Godwin, hoera!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:27 schreef Mestras het volgende:
[..]
oohh my gosh. kleine hitler in de maak.
ze geven blackberry helemaal niet de schuldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het korps zet zichzelf weer goed ten schande. Met een jaarbudget waar de hele onderlaag van de samenleving de rest van z'n leven van zou kunnen leven, het niet kunnen opbrengen om de relschoppers bij te kunnen houden. Het is dus de schuld van Blackberry
Luie donders daar, ze hebben gewoon stil gestaan in de tijd en genoten van de luxe, terwijl de kansarme pauper slimmer is geworden.
En daarna gaan ze op musical-muziek dansen en vegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk ons hier eens lekker gezellig met elkaar maatschappelijk verantwoord doen.
Blegh, ik mis Joop Munsterman ertussen.
twitter:LondonFire twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 23:12:16Without wishing to speak too soon it's been reasonably quiet for us so far tonight. Let's hope it stays that way #londonriots reageer retweet
Het schijnt wel erger te worden, noordelijkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Groepjes zijn wel overal steeds kleiner. Steeds 10-15.
Alleen in Manchester grote groep.
De onderste denk ik. De bovenste zijn allemaal schoonmakers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:29 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik niet racistisch mag zijn.... maar ik denk heel stiekem toch wel te weten op welke foto het gemiddelde IQ en EQ het hoogst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |