SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitieWat doe ik hier?
Ja hoor:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
Weten jullie woordeb te maken met de Q??
Weten jullie woorden te maken met de Q??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb de onmogelijke letters Y en Q.
Die kende ik nog niet, maar altijd handig, zo'n Q-woord waarvoor je niet op een U hoeft te wachtenquote:
Vergeet de Tray nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
O, en Sexy en Lady schijnen ook te kunnen.
Daar heeft iedereen last van hij pakt zelfs pasen nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef BasOne het volgende:
Het Nederlands woordenboek laat te wensen over
Het is in ieder geval een achternaamquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
O, 'Boezen' is ook een woord, blijkbaar.
Ja, maar ik kreeg 28 punten voor de variant met een N op het eindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een achternaam
Typo, moet boezeM zijn
ohja, handtekeningenactie om aanpassingen te mogen doen, toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon woorden proberen inderdaad. Als ik me niet vergis, maakt WF gebruik van de OpenTaal database. En die laat duidelijk te wenden over.
Ik wil best met jullie allebei een potje spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee of ik of Beaudelaire heeft gewonnen
Kunnen jullie anders niet een nieuw potje starten om de winnaar te bepalen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee of ik of Beaudelaire heeft gewonnen
Dat is ook een goed plan natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen jullie anders niet een nieuw potje starten om de winnaar te bepalen?.
Daar heb je nog ff tijd voor, want de volgende competitie laat (helaas) nog ff op zich wachtenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben verslaafd aan dit spelletje.Ben alleen nog niet erg goed, dus eerst maar even oefenen voordat ik mee wil doen aan de Fok competitie.
Welke deadline bedoel je? Die van de eerste ronde is volgens dit document vanavond om 23:59 uurquote:
Ben benieuwd of we het nog afkrijgen in dit tempoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Welke deadline bedoel je? Die van de eerste ronde is volgens dit document vanavond om 23:59 uur
Volgende week is deze ronde nog bezig...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sla de volgende ronde over gezien ik volgende week op vakantie ga
ik ga toch verliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgende week is deze ronde nog bezig...
Ik kwam er net achter dat ik een probleem heb als ik de halve finale zou halen, dan ben ik namelijk ook op vakantiequote:
Gewoon verliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik een probleem heb als ik de halve finale zou halen, dan ben ik namelijk ook op vakantie
Wifiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik een probleem heb als ik de halve finale zou halen, dan ben ik namelijk ook op vakantie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:17 schreef Fogel het volgende:
Ik ga pogen om in de volgende ronde niet in de eerste beurt eruit te liggen. Met andere woorden: ik wil graag op de lijst
quote:Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt
Lastig met ipod, doe ik zo wel via de pc.quote:
Wie nu weer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het blijft jammer dat mensen scrabulizer gebruiken in plaats van proberen hun eigen woordenschat te vergroten...
Dat houd ik deze keer gewoon voor mezelf, het is niet dat mensen het hier gaan toegeven of zo...quote:
Gewoon kijken wat anderen voor woorden maken, en die herhalen als de mogelijkheid zich voordoet... werkt primaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het blijft jammer dat mensen scrabulizer gebruiken in plaats van proberen hun eigen woordenschat te vergroten...
Dat werkt zeker inderdaad. Maar de scrabulizer combinaties vallen te erg op. Maar goed... Helaas kunnen sommige mensen niet zonder... Zieligheid ten top.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat anderen voor woorden maken, en die herhalen als de mogelijkheid zich voordoet... werkt prima.
En gewoon zelf schuiven met de letters op je plankje...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat werkt zeker inderdaad. Maar de scrabulizer combinaties vallen te erg op. Maar goed... Helaas kunnen sommige mensen niet zonder... Zieligheid ten top.
Die zal ik je wel PM-en zodra ik niet meer op mijm mobiel zit...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gewoon zelf schuiven met de letters op je plankje....
Maar wat voor combinaties krijg je dan?
Is een Prisma woordenboek gebruiken ook cheaten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat werkt zeker inderdaad. Maar de scrabulizer combinaties vallen te erg op. Maar goed... Helaas kunnen sommige mensen niet zonder... Zieligheid ten top.
Heb je hem verteld dat dit een competitiepotje is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef L0we het volgende:
Hmm, alweer bijna 20 uur geleden sinds iteejers laatste zet...
En ik sta nog steeds achter, na 5 zetten
Nee, ik gebruik ook de Q, X en Y-lijsten om woorden te kunnen verzinnen. Maar meestal val ik terug op Yen of Yel, Qua of Qat en Ex of Exen. En een enkele keer valt me iets in als Yank, Yin/Yang en Quad of Extra...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Is een Prisma woordenboek gebruiken ook cheaten?
Gebruiken we thuis ook altijd met scrabble als we vast zitten (of om na te kijken of een woord wel bestaat)
Ik had vanavond in een potje 'Faxen' en 'Telex'... ook leuke X-woorden voor de afwisselingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik ook de Q, X en Y-lijsten om woorden te kunnen verzinnen. Maar meestal val ik terug op Yen of Yel, Qua of Qat en Ex of Exen. En een enkele keer valt me iets in als Yank, Yin/Yang en Quad of Extra...
Mag aannemen dat dat wel duidelijk was, weet niet precies meer wat ik heb geDM't.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je hem verteld dat dit een competitiepotje is?
Als jullie het vandaag nog willen afmaken, vind ik dat prima hoor. De komende dagen kan ik het potje tegen een van jullie wel spelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Mag aannemen dat dat wel duidelijk was, weet niet precies meer wat ik heb geDM't.
De stand nu na (volgens mij) 5 moves is 77-49 voor hem.
Ik ga resignen, vind het wel mooi geweest, al 34 uur geen zet meer, zo heb ik dr geen zin meer in.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie het vandaag nog willen afmaken, vind ik dat prima hoor. De komende dagen kan ik het potje tegen een van jullie wel spelen.
Wat mij betreft win jij, dat je tegenstander enorm traag speelt kan jij niets aan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ga resignen, vind het wel mooi geweest, al 34 uur geen zet meer, zo heb ik dr geen zin meer in.
Winst dus voor iteejer. (77-49)
Ik wil mezelf geen winst toe-eigenen, maar dit speelt wel erg vervelend ja! En daarnaast, als hij doorgaat schuift het probleem ook doorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat mij betreft win jij, dat je tegenstander enorm traag speelt kan jij niets aan doen.
Hoi D.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met LoLa gedaan?
Niks mis met cyanide, andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik ook de Q, X en Y-lijsten om woorden te kunnen verzinnen. Maar meestal val ik terug op Yen of Yel, Qua of Qat en Ex of Exen. En een enkele keer valt me iets in als Yank, Yin/Yang en Quad of Extra...
Nah, een DW...quote:
Ik had gisteren wel een leuk potje, met eerst 'Visje' voor 78 punten en daarna 'Faxen' voor 102... record is nog steeds 108 punten voor 1 woord, als ik me niet vergis voor 'Fixeren'quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het waren minder punten dan het woordje VAN anders.
Klopt, maar we wilden wel eens weten tot hoe hoog de score voor een bepaald woord was, en dat was het hoogste wat we konden verzinnen op dat moment.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja dat telt niet![]()
Ik begon het potje tegen Heiden6 met wees voor 177. tw, tw, dw
Met die gekke random map.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja dat telt niet![]()
Ik begon het potje tegen Heiden6 met wees voor 177. tw, tw, dw
I'd like to see you tryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met die gekke random map.Ik dacht wtf?
Edoch, ik haal je wel weer in.
Als ik tenminste weer verbinding krijg...
Via de instellingenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Jeetjejom het volgende:
Mezelf in de lijst zetten werkt niet via mobiel![]()
En hoe kan ik mijn naam aanpassen btw?
Jewel, je moet de persoon boven je quoten, dan de tags enz deleten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Jeetjejom het volgende:
Mezelf in de lijst zetten werkt niet via mobiel![]()
Volgens mij tegen mij. Ik fok nu via mijn mobiel, dus kan het document niet bekijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef rac het volgende:
rac - Enil_rac 333 Silvanovisch - silsilsilsil 293
Uiteindelijk spelletje gespeeld
Tegen wie nu?
Heb je een invite gestuurdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:25 schreef Rockfire het volgende:
Ik heb gewonnen van BasOne
rockfire: 378
BasOne05: 244
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:07 schreef DaFan het volgende:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#4)
FOK! Username / Wordfeud username
Harajuku. - Hahara
D. - D.8.
L0we - L0we
RealBizkit666 - RealBizkit666
maen - ma-en
Siegfried - SiegfriedFOK
charmed_angel - Faithy-Miranda
MaxC - Lexie the pirate
Baghdaddy - Baghdaddy
BasOne - BasOne05
Anne - AnneFOK
Undergod - droplul
DaMart - DaMart
MPG - MPGFOK
Fogel - Fogel1
Peter - PeterFok
Ayca - Ayca
heiden6 - heiden6
tdrone - Tdrone
vancroba - vancroba
Luxuria - Luxuria
Lynda - Lynda1486
DaFan - malfuncti0n
Joooo-pi - Joooo-pi
Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt.
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Misschien is het handig als Lutte een overzicht van alle wedstrijden in de tweede ronde hier post nu, aangezien het document even niet kan worden bijgewerkt?
Volgens mij werd wedstrijd M opnieuw gespeeld om de onduidelijkheid weg te nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Rondom wedstrijd M was wat onduidelijkheid, of het is al opgelost en ik heb er overheen gelezen.. Maar dat werd voor zover ik weet onderling geregeld.
Ayca had gewonnen met 393 - 363 als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Rondom wedstrijd M was wat onduidelijkheid, of het is al opgelost en ik heb er overheen gelezen.. Maar dat werd voor zover ik weet onderling geregeld.
Omdat hij/zij mijn aanwijzingen van 17:18 opvolgde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom heb je jou en Jooo-pi naar het midden van de lijst geplaatst?
In het overzicht missen de wedstrijden Y en Z nog. Ik moet na mijn winst op rac tegen de winnaar van Y...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
zarGon volgens mij!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Beaudelaire 277 - LovelyLadySacha 318.
Geen idee tegen wie nu
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Beaudelaire 277 - LovelyLadySacha 318.
Geen idee tegen wie nu
quote:Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#4)
Harajuku. - Hahara
D. - D.8.
L0we - L0we
RealBizkit666 - RealBizkit666
maen - ma-en
Siegfried - SiegfriedFOK
charmed_angel - Faithy-Miranda
MaxC - Lexie the pirate
Baghdaddy - Baghdaddy
BasOne - BasOne05
Joooo-pi - Joooo-pi
Jeetjejom - Mama van J&E
Anne - AnneFOK
Undergod - droplul
DaMart - DaMart
MPG - MPGFOK
Fogel - Fogel1
Peter - PeterFok
Ayca - Ayca
heiden6 - heiden6
tdrone - Tdrone
vancroba - vancroba
Luxuria - Luxuria
Lynda - Lynda1486
DaFan - malfuncti0n
OmniRocket - OmniRocket
Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt.
Het gaat niet om het winnen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor stuur maarals je het een uitdaging vind tenminste
Ik zit van ellende al een half uur op een woord te broedenquote:
Ik dacht al dat je in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit van ellende al een half uur op een woord te broeden
Nee, maar ik kon enkel 10 woorden verzinnen van krap 7 a 10 punten en dan baal ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je in slaap was gevallen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:44 schreef D. het volgende:
Begin je een spel met een random speler, laat ie al 28 minuten op zich wachten met het eerste woord
Ik weet alleen niet hoe lang de batterij van mijn telefoon het nog volhoudt... ik denk dat mijn volgende woord nu echt vanavond wordt, want ik heb geen oplader bij mequote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Pittie het volgende:
[..]
Oeh dan is mijn tegenstander bekend
MPG
Ik zal je later vanaaf inviten!
Mooi, dan voel ik me niet schuldig dat ik er eventjes over doe!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe lang de batterij van mijn telefoon het nog volhoudt... ik denk dat mijn volgende woord nu echt vanavond wordt, want ik heb geen oplader bij me.
You've been invitedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie heeft er nu zin in een oefenpotje?
yup.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef L0we het volgende:
hmm, krijg de hele tijd de melding dat hij geen verbinding kan maken. Meer mensen last van?
Sorry DaMart...
Ja, ik heb er ook last van...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef L0we het volgende:
hmm, krijg de hele tijd de melding dat hij geen verbinding kan maken. Meer mensen last van?
Sorry DaMart...
De WF servers kunnen het niet meer aan, het is te populair gewordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook last van...
Gisterenavond zat ik overigens in een oefenpotje ook gewoon rustig met mijn tegenstander te chatten, hintte dat het zijn beurt was en hij snapte dat niet... bleek WF wat traag te zijn met de updates... hij zat al een kwartier op mij te wachten, voordat zijn woord op mijn scherm zichtbaar werd.
Uhm, ik speel wedstrijd X nu tegen L0we, omdat die eerder als winnaar werd aangemerktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
De Spreadsheet is bijgewerkt. Als het goed is klopt alles nu.
https://spreadsheets.goog(...)nUxRndDSjF0X2c&hl=nl
Aangepastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, ik speel wedstrijd X nu tegen L0we, omdat die eerder als winnaar werd aangemerkt.
Dank. L0we moest wat lang wachten in zijn spel met Iteejer, waarschijnlijk door drukte van Iteejer, en de 72 uur eindigden pas na de deadline. Lutte heeft L0we vervolgens door laten gaan.quote:
Je gaat vreemd, ik wist hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef tdrone het volgende:
Als iemand nog een potje zoekt... Ik sta klaar
Naam: Tdrone
Ik zit nog steeds op haar volgende move te wachten (Ik ben wel het mannetje héquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had de link niet gelegd: Mr. and Mr. One
Dat vechten jullie onderling maar uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op haar volgende move te wachten (Ik ben wel het mannetje hé)
Als hij wint van Asskicker welquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Pittie het volgende:
Yeah, de halve finale is wederom behaald!
MPGFOK 356
Pittie 393
Hopenlijk kom ik nu niet weer zargon tegen!
Gefeliciteerd, en succes in de (halve) finale!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Pittie het volgende:
MPGFOK 356
Pittie 393
Da's toch geen probleem?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Pittie het volgende:
L0we en ik zijn nog bezig. Door de problemen met WF van gisteren, wacht ik nu op de volgende zet van L0wequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Hoe staat het met...
L0we - L0we tegen DaMart - DaMart
charmed_angel - Faithy-Miranda tegen Ahmad1nejad - stofzuiger
?
Jullie hebben nog iets meer dan 1 dag
Had ik wel op gehoopt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Pittie het volgende:
MPGFOK 356
Pittie 393
Mwa, als de Federer van Wordfeud kan ik me het niet veroorloven me niet in te schrijven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef zarGon het volgende:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#4)
1. Harajuku. - Hahara
2. D. - D.8.
3. L0we - L0we
4. RealBizkit666 - RealBizkit666
5. maen - ma-en
6. Siegfried - SiegfriedFOK
7. charmed_angel - Faithy-Miranda
8. MaxC - Lexie the pirate
9. Baghdaddy - Baghdaddy
10. BasOne - BasOne05
11. Joooo-pi - Joooo-pi
12. Jeetjejom - Mama van J&E
13. Anne - AnneFOK
14. Undergod - droplul
15. DaMart - DaMart
16. MPG - MPGFOK
17. Fogel - Fogel1
18. zarGon - zarGon
19. Ayca - Ayca
20. heiden6 - heiden6
21. tdrone - Tdrone
22. vancroba - vancroba
23. Luxuria - Luxuria
24. Lynda - Lynda1486
25. DaFan - malfuncti0n
26. OmniRocket - OmniRocket
27. Pittie- Pittie
28. remlof - Remlof
29. Joysa - N-ikie
30. Asskicker14 - Twisted_Twiddler
quote:Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#4)
1. Harajuku. - Hahara
2. D. - D.8.
3. L0we - L0we
5. maen - ma-en
9. Baghdaddy - Baghdaddy
10. BasOne - BasOne05
11. Joooo-pi - Joooo-pi
13. Anne - AnneFOK
14. Undergod - droplul
15. DaMart - DaMart
16. MPG - MPGFOK
17. Fogel - Fogel1
18. zarGon - zarGon
19. Ayca - Ayca
20. heiden6 - heiden6
21. tdrone - Tdrone
22. vancroba - vancroba
23. Luxuria - Luxuria
24. Lynda - Lynda1486
25. DaFan - malfuncti0n
27. Pittie- Pittie
28. remlof - Remlof
29. Joysa - N-ikie
31. iBenny - iBenny
Inmiddels is het spel weer in volle gang!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
L0we en ik zijn nog bezig. Door de problemen met WF van gisteren, wacht ik nu op de volgende zet van L0we.
Goed gespeeld!quote:
Dank, bij mij was het in het begin vrijwel niets... Maargoed, volgende keer beter!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed gespeeld!
Ik had een paar keer geluk met de letter op mijn plankje, maar op het eind was het echt helemaal niks meer.
Ik zat te wachten op een invitequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Rockfire het volgende:
Nog geen winnaar bekend van wedstrijd Y? (charmed_angel - Faithy-Miranda tegen Ahmad1nejad - stofzuiger)
Ik wil weten tegen wie ik moet
Ik heb nog geen invite binnen? Ik stuur er zelf ook wel eentjequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een invite
Die heb ik nu gestuurd
Volgens mij zit c_a nog een ronde eerderquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb nog geen invite binnen? Ik stuur er zelf ook wel eentje
nee ik moet eerst tegen stofzuiger. Maar die reageerd op dit moment nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb nog geen invite binnen? Ik stuur er zelf ook wel eentje
Oke, nou ja dan wacht ik maar af. Volgende week zit ik trouwens in Portugal dus ik hoop maar dat ik daar een beetje goed internet heb, anders wordt het lastig spelen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik moet eerst tegen stofzuiger. Maar die reageerd op dit moment niet
Volgende week zit ik op Tenerifequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:01 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oke, nou ja dan wacht ik maar af. Volgende week zit ik trouwens in Portugal dus ik hoop maar dat ik daar een beetje goed internet heb, anders wordt het lastig spelen...
quote:1. Harajuku. - Hahara
2. D. - D.8.
3. L0we - L0we
5. maen - ma-en
9. Baghdaddy - Baghdaddy
10. BasOne - BasOne05
11. Joooo-pi - Joooo-pi
13. Anne - AnneFOK
14. Undergod - droplul
15. DaMart - DaMart
16. MPG - MPGFOK
17. Fogel - Fogel1
18. zarGon - zarGon
19. Ayca - Ayca
20. heiden6 - heiden6
21. tdrone - Tdrone
22. vancroba - vancroba
23. Luxuria - Luxuria
24. Lynda - Lynda1486
25. DaFan - malfuncti0n
27. Pittie- Pittie
28. remlof - Remlof
29. Joysa - N-ikie
31. iBenny - iBenny
32. baaart - bart88b
Moet je jezelf ff in het lijstje zetten uit post 208quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef baaart het volgende:
Ik wil ook mee doen !
Wordfeud nick: bart88b
Optimistquote:
Anders zou nu de inschrijving dicht moeten om het nog enigszins hanteerbaar te houdenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Optimist
Volgens mij hebben we niet zoveel spelers op Fok, laat staan dat ze allemaal mee willen doen
Met een andere opzet, kun je ook met 48 deelnemers nog wel een competitie hebben hoor... 16 poules van 3 deelnemers en de winnaars gaan door naar de volgende ronde en daarna het huidige systeem, bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Anders zou nu de inschrijving dicht moeten om het nog enigszins hanteerbaar te houden
Ik zou niet te lang wachten. Hoe langer je wacht, hoe meer mensen uit deze lijst afhaken, ben ik bang...quote:
Datquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang wachten. Hoe langer je wacht, hoe meer mensen uit deze lijst afhaken, ben ik bang...
En datquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef remlof het volgende:
Precies, nu starten. 32 deelnemers is perfect.
Is het niet gewoon zo dat als jij 'random pick' kiest ie mensen zoekt die dit ook gedaan hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe die 'random pick' mensen gekozen worden. Je kunt je hiervoor in je profiel niet voor aanmelden. Of is het voor de mensen die betalen?
Zou kunnen jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef D. het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat als jij 'random pick' kiest ie mensen zoekt die dit ook gedaan hebben?
Misschien wel handig om eerst de huidige competitie af te maken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef remlof het volgende:
Da's waarquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou kunnen jaMaar dan vind ik ze niet echt gemotiveerd
Handig omdat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel handig om eerst de huidige competitie af te maken?
Alsof jij nooit meerdere spelletjes door elkaar hebt lopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat er anders twee door elkaar lopen.
De vorige is nog geen eens afgelopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef remlof het volgende:
Dat is wat anders dan meerdere competitiesquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof jij nooit meerdere spelletjes door elkaar hebt lopen
Ik ben voorstander van nu starten. Het duurt allemaal te lang anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef remlof het volgende:
De volgende competitie misschien 3 ipv 5 dagen per ronde aanhouden dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van nu starten. Het duurt allemaal te lang anders.
Daarom... volgens mij is er al 1 finalist bekend, terwijl de andere halve finale nog niet eens bekend isquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:11 schreef zarGon het volgende:
Alles loopt nu al door elkaar... Met twee competities tegelijk (in één en hetzelfde topic) wordt het een warboel.
Misschien moeten we onze eigen competitie starten in GAM of UVTquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van nu starten. Het duurt allemaal te lang anders.
Je tegenstander voor de volgende ronde is: Rockfire - rockfirequote:Op maandag 15 augustus 2011 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewonnen van stofzuiger.
Stand 366 - 351
Invite gestuurdquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je tegenstander voor de volgende ronde is: Rockfire - rockfire
Cool cool, ik ga wel zo op vakantie dus waarschijnlijk reageer ik de vandaag/morgen wat traag of niet.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef Rockfire het volgende:
Rockfire (rockfire) 479 - charmed_angel (Faithy-Miranda) 247
Zal ook nog wel even duren denk ik voordat die bekend is:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je tegenstander voor de volgende ronde is nog niet bekend
Overigens volgens mij staat de uitslag van wedstrijd H verkeerd in het document? Zoals de uitslag er nu staat heeft niet Pittie maar Lutte gewonnen, dat is neem ik aan niet juistquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Cool cool, ik ga wel zo op vakantie dus waarschijnlijk reageer ik de vandaag/morgen wat traag of niet.
Als het goed is wordt Ayca - Ayca tegen DaMart - DaMart al gespeeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zal ook nog wel even duren denk ik voordat die bekend is:
Is aangepastquote:[..]
Overigens volgens mij staat de uitslag van wedstrijd H verkeerd in het document? Zoals de uitslag er nu staat heeft niet Pittie maar Lutte gewonnen, dat is neem ik aan niet juist
Ja klopt, alleen schreef Ayca vanochtend dat ze vandaag en morgen wat traag zal reageren omdat ze op vakantie gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het goed is wordt Ayca - Ayca tegen DaMart - DaMart al gespeeld
Mag ook wel in PTA hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we onze eigen competitie starten in GAM of UVT
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef Rockfire het volgende:
Rockfire (rockfire) 479 - charmed_angel (Faithy-Miranda) 247
Ik was vandaag de hele dag op pad, dus heb weinig WF kunnen spelen, maar morgen heb ik wat meer tijd, dan kunnen we dus echt beginnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het goed is wordt Ayca - Ayca tegen DaMart - DaMart al gespeeld
Er waren er 32, maar geloof dat c_a van de lijst af wilde, dus dan zou er weer een plekje over zijn.quote:
En?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was vandaag de hele dag op pad, dus heb weinig WF kunnen spelen, maar morgen heb ik wat meer tijd, dan kunnen we dus echt beginnen.
Klopt! Ik ga woensdag op vakantie en dan is het niet handig om mee te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Er waren er 32, maar geloof dat c_a van de lijst af wilde, dus dan zou er weer een plekje over zijn.
Ik wacht al 33 uur op de eerste zet van Ayca, maar die was de afgelopen dagen ook niet echt bereikbaar voor WF, begrijp ik uit posts van eergisteren hierquote:
Hmm... ik vertrek zaterdag naar Portugal, dus ik hoop dan maar heel erg dat ik daar internetdekking hebquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht al 33 uur op de eerste zet van Ayca, maar die was de afgelopen dagen ook niet echt bereikbaar voor WF, begrijp ik uit posts van eergisteren hier.
Misschien een idee om bij de volgende competitie de spelduur te verkorten tot 48 uur per spelletjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hmm... ik vertrek zaterdag naar Portugal, dus ik hoop dan maar heel erg dat ik daar internetdekking heb(toen ik me aanmelde voor deze ronde stond ik er niet bij stil dat hij tot tijdens mijn vakantie zou duren
)
Zo, jij bent goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mwoah...
Even een analyse, jij hebt de woorden 'Enclaves', 'Hei', 'WC', 'Peentje' en 'blus'(voor water) gelegd.
Zij heeft de woorden 'Kousje', 'Kroon', 'Water', 'Wand' en 'Lonk' gemaakt...
Ik dacht dat we voor de volgende ronde al vol zitten, maar je zou mijn plek daarvoor wel in kunnen nemen. Dan kan je wel meedoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef raptorix het volgende:
Count me in, geregistreerd onder naam: raptorix
Schiet eens een beetje op danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop dat het nog lukt om voor de deadline morgenavond het spel tegen Ayca af te ronden.
Peentjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe groot is de kans?![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben 5 woorden gelegd nu, en ik ben niet aan de beurtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Schiet eens een beetje op dan
Weet je hoeveel mensen op jullie zitten te wachten?
Ik moet tegen de winnaar van jullie potje, maar ik vertrek morgen naar Portugal. Ik heb al wel gezien dat er wifi is in het hotel, maar ik zal dus waarschijnlijk niet heel snel reageren. Zou degene die wint ook de invite kunnen sturen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop dat het nog lukt om voor de deadline morgenavond het spel tegen Ayca af te ronden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben 5 woorden gelegd nu, en ik ben niet aan de beurt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien een idee om bij de volgende competitie de spelduur te verkorten tot 48 uur per spelletje
Ik bedoel, als je in die tijd nog niet 1 spelletje uit kunt spelen heb je eigenlijk geen tijd voor de competitie
Is dat dan de kwart- of halve finale?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik moet tegen de winnaar van jullie potje, maar ik vertrek morgen naar Portugal. Ik heb al wel gezien dat er wifi is in het hotel, maar ik zal dus waarschijnlijk niet heel snel reageren. Zou degene die wint ook de invite kunnen sturen?
Lijkt me geen probleem. Zoals ik al zei: ik hoop dat we het voor morgenavond af kunnen ronden, Ayca is ook op vakantie namelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik moet tegen de winnaar van jullie potje, maar ik vertrek morgen naar Portugal. Ik heb al wel gezien dat er wifi is in het hotel, maar ik zal dus waarschijnlijk niet heel snel reageren. Zou degene die wint ook de invite kunnen sturen?
Of 3 dagen, de WF-tijdquote:
Had ik geweten dat deze ronde tot tijdens mijn vakantie zou duren, dan had ik niet meegedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Zoals ik al zei: ik hoop dat we het voor morgenavond af kunnen ronden, Ayca is ook op vakantie namelijk.
Ik ben voor inkorten van de tijd 5 dagen is wel erg veel. 3 dagen lijkt mij nog steeds ruim zatquote:[..]
Of 3 dagen, de WF-tijd.
zoals ik al zei, als je het binnen 48 uur niet kan heb je eigenlijk geen tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef Rockfire het volgende:
Ik ben voor inkorten van de tijd 5 dagen is wel erg veel. 3 dagen lijkt mij nog steeds ruim zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |