SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitieWat doe ik hier?
Ja hoor:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
Weten jullie woordeb te maken met de Q??
Weten jullie woorden te maken met de Q??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb de onmogelijke letters Y en Q.
Die kende ik nog niet, maar altijd handig, zo'n Q-woord waarvoor je niet op een U hoeft te wachtenquote:
Vergeet de Tray nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
O, en Sexy en Lady schijnen ook te kunnen.
Daar heeft iedereen last van hij pakt zelfs pasen nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef BasOne het volgende:
Het Nederlands woordenboek laat te wensen over
Het is in ieder geval een achternaamquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
O, 'Boezen' is ook een woord, blijkbaar.
Ja, maar ik kreeg 28 punten voor de variant met een N op het eindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een achternaam
Typo, moet boezeM zijn
ohja, handtekeningenactie om aanpassingen te mogen doen, toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon woorden proberen inderdaad. Als ik me niet vergis, maakt WF gebruik van de OpenTaal database. En die laat duidelijk te wenden over.
Ik wil best met jullie allebei een potje spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee of ik of Beaudelaire heeft gewonnen
Kunnen jullie anders niet een nieuw potje starten om de winnaar te bepalen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee of ik of Beaudelaire heeft gewonnen
Dat is ook een goed plan natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen jullie anders niet een nieuw potje starten om de winnaar te bepalen?.
Daar heb je nog ff tijd voor, want de volgende competitie laat (helaas) nog ff op zich wachtenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben verslaafd aan dit spelletje.Ben alleen nog niet erg goed, dus eerst maar even oefenen voordat ik mee wil doen aan de Fok competitie.
Welke deadline bedoel je? Die van de eerste ronde is volgens dit document vanavond om 23:59 uurquote:
Ben benieuwd of we het nog afkrijgen in dit tempoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Welke deadline bedoel je? Die van de eerste ronde is volgens dit document vanavond om 23:59 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |