Nah, een DW...quote:
Ik had gisteren wel een leuk potje, met eerst 'Visje' voor 78 punten en daarna 'Faxen' voor 102... record is nog steeds 108 punten voor 1 woord, als ik me niet vergis voor 'Fixeren'quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het waren minder punten dan het woordje VAN anders.
Klopt, maar we wilden wel eens weten tot hoe hoog de score voor een bepaald woord was, en dat was het hoogste wat we konden verzinnen op dat moment.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja dat telt niet![]()
Ik begon het potje tegen Heiden6 met wees voor 177. tw, tw, dw
Met die gekke random map.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja dat telt niet![]()
Ik begon het potje tegen Heiden6 met wees voor 177. tw, tw, dw
I'd like to see you tryquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met die gekke random map.Ik dacht wtf?
Edoch, ik haal je wel weer in.
Als ik tenminste weer verbinding krijg...
Via de instellingenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Jeetjejom het volgende:
Mezelf in de lijst zetten werkt niet via mobiel![]()
En hoe kan ik mijn naam aanpassen btw?
Jewel, je moet de persoon boven je quoten, dan de tags enz deleten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Jeetjejom het volgende:
Mezelf in de lijst zetten werkt niet via mobiel![]()
Volgens mij tegen mij. Ik fok nu via mijn mobiel, dus kan het document niet bekijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:44 schreef rac het volgende:
rac - Enil_rac 333 Silvanovisch - silsilsilsil 293
Uiteindelijk spelletje gespeeld
Tegen wie nu?
Heb je een invite gestuurdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:25 schreef Rockfire het volgende:
Ik heb gewonnen van BasOne
rockfire: 378
BasOne05: 244
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:07 schreef DaFan het volgende:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#4)
FOK! Username / Wordfeud username
Harajuku. - Hahara
D. - D.8.
L0we - L0we
RealBizkit666 - RealBizkit666
maen - ma-en
Siegfried - SiegfriedFOK
charmed_angel - Faithy-Miranda
MaxC - Lexie the pirate
Baghdaddy - Baghdaddy
BasOne - BasOne05
Anne - AnneFOK
Undergod - droplul
DaMart - DaMart
MPG - MPGFOK
Fogel - Fogel1
Peter - PeterFok
Ayca - Ayca
heiden6 - heiden6
tdrone - Tdrone
vancroba - vancroba
Luxuria - Luxuria
Lynda - Lynda1486
DaFan - malfuncti0n
Joooo-pi - Joooo-pi
Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt.
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Misschien is het handig als Lutte een overzicht van alle wedstrijden in de tweede ronde hier post nu, aangezien het document even niet kan worden bijgewerkt?
Volgens mij werd wedstrijd M opnieuw gespeeld om de onduidelijkheid weg te nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Rondom wedstrijd M was wat onduidelijkheid, of het is al opgelost en ik heb er overheen gelezen.. Maar dat werd voor zover ik weet onderling geregeld.
Ayca had gewonnen met 393 - 363 als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Rondom wedstrijd M was wat onduidelijkheid, of het is al opgelost en ik heb er overheen gelezen.. Maar dat werd voor zover ik weet onderling geregeld.
Omdat hij/zij mijn aanwijzingen van 17:18 opvolgde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom heb je jou en Jooo-pi naar het midden van de lijst geplaatst?
In het overzicht missen de wedstrijden Y en Z nog. Ik moet na mijn winst op rac tegen de winnaar van Y...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
zarGon volgens mij!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Beaudelaire 277 - LovelyLadySacha 318.
Geen idee tegen wie nu
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
Beaudelaire 277 - LovelyLadySacha 318.
Geen idee tegen wie nu
quote:Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#4)
FOK! Username / Wordfeud username
Harajuku. - Hahara
D. - D.8.
L0we - L0we
RealBizkit666 - RealBizkit666
maen - ma-en
Siegfried - SiegfriedFOK
charmed_angel - Faithy-Miranda
MaxC - Lexie the pirate
Baghdaddy - Baghdaddy
BasOne - BasOne05
Joooo-pi - Joooo-pi
Jeetjejom - Mama van J&E
Anne - AnneFOK
Undergod - droplul
DaMart - DaMart
MPG - MPGFOK
Fogel - Fogel1
Peter - PeterFok
Ayca - Ayca
heiden6 - heiden6
tdrone - Tdrone
vancroba - vancroba
Luxuria - Luxuria
Lynda - Lynda1486
DaFan - malfuncti0n
OmniRocket - OmniRocket
Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt.
Het gaat niet om het winnen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hoor stuur maarals je het een uitdaging vind tenminste
Ik zit van ellende al een half uur op een woord te broedenquote:
Ik dacht al dat je in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit van ellende al een half uur op een woord te broeden
Nee, maar ik kon enkel 10 woorden verzinnen van krap 7 a 10 punten en dan baal ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je in slaap was gevallen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:44 schreef D. het volgende:
Begin je een spel met een random speler, laat ie al 28 minuten op zich wachten met het eerste woord
Ik weet alleen niet hoe lang de batterij van mijn telefoon het nog volhoudt... ik denk dat mijn volgende woord nu echt vanavond wordt, want ik heb geen oplader bij mequote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Pittie het volgende:
[..]
Oeh dan is mijn tegenstander bekend
MPG
Ik zal je later vanaaf inviten!
Mooi, dan voel ik me niet schuldig dat ik er eventjes over doe!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe lang de batterij van mijn telefoon het nog volhoudt... ik denk dat mijn volgende woord nu echt vanavond wordt, want ik heb geen oplader bij me.
Op vrijdag 12 augustus 2011 10:54 schreef Pittie het volgende:
You've been invitedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie heeft er nu zin in een oefenpotje?
yup.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef L0we het volgende:
hmm, krijg de hele tijd de melding dat hij geen verbinding kan maken. Meer mensen last van?
Sorry DaMart...
Ja, ik heb er ook last van...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef L0we het volgende:
hmm, krijg de hele tijd de melding dat hij geen verbinding kan maken. Meer mensen last van?
Sorry DaMart...
De WF servers kunnen het niet meer aan, het is te populair gewordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook last van...
Gisterenavond zat ik overigens in een oefenpotje ook gewoon rustig met mijn tegenstander te chatten, hintte dat het zijn beurt was en hij snapte dat niet... bleek WF wat traag te zijn met de updates... hij zat al een kwartier op mij te wachten, voordat zijn woord op mijn scherm zichtbaar werd.
Uhm, ik speel wedstrijd X nu tegen L0we, omdat die eerder als winnaar werd aangemerktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
De Spreadsheet is bijgewerkt. Als het goed is klopt alles nu.
https://spreadsheets.goog(...)nUxRndDSjF0X2c&hl=nl
Aangepastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, ik speel wedstrijd X nu tegen L0we, omdat die eerder als winnaar werd aangemerkt.
Dank. L0we moest wat lang wachten in zijn spel met Iteejer, waarschijnlijk door drukte van Iteejer, en de 72 uur eindigden pas na de deadline. Lutte heeft L0we vervolgens door laten gaan.quote:
Je gaat vreemd, ik wist hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef tdrone het volgende:
Als iemand nog een potje zoekt... Ik sta klaar
Naam: Tdrone
Ik zit nog steeds op haar volgende move te wachten (Ik ben wel het mannetje héquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had de link niet gelegd: Mr. and Mr. One
Dat vechten jullie onderling maar uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op haar volgende move te wachten (Ik ben wel het mannetje hé)
Als hij wint van Asskicker welquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Pittie het volgende:
Yeah, de halve finale is wederom behaald!
MPGFOK 356
Pittie 393
Hopenlijk kom ik nu niet weer zargon tegen!
Gefeliciteerd, en succes in de (halve) finale!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Pittie het volgende:
Yeah, de halve finale is wederom behaald!
MPGFOK 356
Pittie 393
Da's toch geen probleem?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Pittie het volgende:
L0we en ik zijn nog bezig. Door de problemen met WF van gisteren, wacht ik nu op de volgende zet van L0wequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
Hoe staat het met...
L0we - L0we tegen DaMart - DaMart
charmed_angel - Faithy-Miranda tegen Ahmad1nejad - stofzuiger
?
Jullie hebben nog iets meer dan 1 dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |