SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitieWat doe ik hier?
Ja hoor:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
Weten jullie woordeb te maken met de Q??
Weten jullie woorden te maken met de Q??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb de onmogelijke letters Y en Q.
Die kende ik nog niet, maar altijd handig, zo'n Q-woord waarvoor je niet op een U hoeft te wachtenquote:
Vergeet de Tray nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
O, en Sexy en Lady schijnen ook te kunnen.
Daar heeft iedereen last van hij pakt zelfs pasen nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef BasOne het volgende:
Het Nederlands woordenboek laat te wensen over
Het is in ieder geval een achternaamquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
O, 'Boezen' is ook een woord, blijkbaar.
Ja, maar ik kreeg 28 punten voor de variant met een N op het eindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een achternaam
Typo, moet boezeM zijn
ohja, handtekeningenactie om aanpassingen te mogen doen, toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon woorden proberen inderdaad. Als ik me niet vergis, maakt WF gebruik van de OpenTaal database. En die laat duidelijk te wenden over.
Ik wil best met jullie allebei een potje spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee of ik of Beaudelaire heeft gewonnen
Kunnen jullie anders niet een nieuw potje starten om de winnaar te bepalen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee of ik of Beaudelaire heeft gewonnen
Dat is ook een goed plan natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen jullie anders niet een nieuw potje starten om de winnaar te bepalen?.
Daar heb je nog ff tijd voor, want de volgende competitie laat (helaas) nog ff op zich wachtenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:27 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben verslaafd aan dit spelletje.Ben alleen nog niet erg goed, dus eerst maar even oefenen voordat ik mee wil doen aan de Fok competitie.
Welke deadline bedoel je? Die van de eerste ronde is volgens dit document vanavond om 23:59 uurquote:
Ben benieuwd of we het nog afkrijgen in dit tempoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Welke deadline bedoel je? Die van de eerste ronde is volgens dit document vanavond om 23:59 uur
Volgende week is deze ronde nog bezig...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sla de volgende ronde over gezien ik volgende week op vakantie ga
ik ga toch verliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgende week is deze ronde nog bezig...
Ik kwam er net achter dat ik een probleem heb als ik de halve finale zou halen, dan ben ik namelijk ook op vakantiequote:
Gewoon verliezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik een probleem heb als ik de halve finale zou halen, dan ben ik namelijk ook op vakantie
Wifiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik een probleem heb als ik de halve finale zou halen, dan ben ik namelijk ook op vakantie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:17 schreef Fogel het volgende:
Ik ga pogen om in de volgende ronde niet in de eerste beurt eruit te liggen. Met andere woorden: ik wil graag op de lijst
quote:Deze lijst graag overnemen en aanvullen wanneer je ook interesse hebt
Lastig met ipod, doe ik zo wel via de pc.quote:
Wie nu weer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het blijft jammer dat mensen scrabulizer gebruiken in plaats van proberen hun eigen woordenschat te vergroten...
Dat houd ik deze keer gewoon voor mezelf, het is niet dat mensen het hier gaan toegeven of zo...quote:
Gewoon kijken wat anderen voor woorden maken, en die herhalen als de mogelijkheid zich voordoet... werkt primaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het blijft jammer dat mensen scrabulizer gebruiken in plaats van proberen hun eigen woordenschat te vergroten...
Dat werkt zeker inderdaad. Maar de scrabulizer combinaties vallen te erg op. Maar goed... Helaas kunnen sommige mensen niet zonder... Zieligheid ten top.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat anderen voor woorden maken, en die herhalen als de mogelijkheid zich voordoet... werkt prima.
En gewoon zelf schuiven met de letters op je plankje...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat werkt zeker inderdaad. Maar de scrabulizer combinaties vallen te erg op. Maar goed... Helaas kunnen sommige mensen niet zonder... Zieligheid ten top.
Die zal ik je wel PM-en zodra ik niet meer op mijm mobiel zit...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gewoon zelf schuiven met de letters op je plankje....
Maar wat voor combinaties krijg je dan?
Is een Prisma woordenboek gebruiken ook cheaten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat werkt zeker inderdaad. Maar de scrabulizer combinaties vallen te erg op. Maar goed... Helaas kunnen sommige mensen niet zonder... Zieligheid ten top.
Heb je hem verteld dat dit een competitiepotje is?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef L0we het volgende:
Hmm, alweer bijna 20 uur geleden sinds iteejers laatste zet...
En ik sta nog steeds achter, na 5 zetten
Nee, ik gebruik ook de Q, X en Y-lijsten om woorden te kunnen verzinnen. Maar meestal val ik terug op Yen of Yel, Qua of Qat en Ex of Exen. En een enkele keer valt me iets in als Yank, Yin/Yang en Quad of Extra...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Is een Prisma woordenboek gebruiken ook cheaten?
Gebruiken we thuis ook altijd met scrabble als we vast zitten (of om na te kijken of een woord wel bestaat)
Ik had vanavond in een potje 'Faxen' en 'Telex'... ook leuke X-woorden voor de afwisselingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik ook de Q, X en Y-lijsten om woorden te kunnen verzinnen. Maar meestal val ik terug op Yen of Yel, Qua of Qat en Ex of Exen. En een enkele keer valt me iets in als Yank, Yin/Yang en Quad of Extra...
Mag aannemen dat dat wel duidelijk was, weet niet precies meer wat ik heb geDM't.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je hem verteld dat dit een competitiepotje is?
Als jullie het vandaag nog willen afmaken, vind ik dat prima hoor. De komende dagen kan ik het potje tegen een van jullie wel spelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Mag aannemen dat dat wel duidelijk was, weet niet precies meer wat ik heb geDM't.
De stand nu na (volgens mij) 5 moves is 77-49 voor hem.
Ik ga resignen, vind het wel mooi geweest, al 34 uur geen zet meer, zo heb ik dr geen zin meer in.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie het vandaag nog willen afmaken, vind ik dat prima hoor. De komende dagen kan ik het potje tegen een van jullie wel spelen.
Wat mij betreft win jij, dat je tegenstander enorm traag speelt kan jij niets aan doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:30 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ga resignen, vind het wel mooi geweest, al 34 uur geen zet meer, zo heb ik dr geen zin meer in.
Winst dus voor iteejer. (77-49)
Ik wil mezelf geen winst toe-eigenen, maar dit speelt wel erg vervelend ja! En daarnaast, als hij doorgaat schuift het probleem ook doorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat mij betreft win jij, dat je tegenstander enorm traag speelt kan jij niets aan doen.
Hoi D.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met LoLa gedaan?
Niks mis met cyanide, andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik ook de Q, X en Y-lijsten om woorden te kunnen verzinnen. Maar meestal val ik terug op Yen of Yel, Qua of Qat en Ex of Exen. En een enkele keer valt me iets in als Yank, Yin/Yang en Quad of Extra...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |