Nee, denk groter dan alleen Londen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef ranja het volgende:
nog een keer Streets of London van Ralph McTell?
Rrrrrrrright.quote:
quote:Waarom mollen jullie niks? (5x)
Alles is nog heel.
Waarom mollen jullie niks?
En jullie zijn met zoveel!
Waarom mollen jullie niks?
Nog tien tellen!
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,rellen!
Effen wat anders, de heren van DE Nationale Popquiz zijn wakkergeschud..., met potlood staat de zondag van de wintertijd in de agenda...quote:
Ik wens de wel aanwezigen dan weer veel succes...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:27 schreef Burnett het volgende:
[..]
Effen wat anders, de heren van DE Nationale Popquiz zijn wakkergeschud..., met potlood staat de zondag van de wintertijd in de agenda...
Thnx Burnett !!! We noteren hem dan ook alvast. Nog iets langer dan 11 weken te gaan :-)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:27 schreef Burnett het volgende:
[..]
Effen wat anders, de heren van DE Nationale Popquiz zijn wakkergeschud..., met potlood staat de zondag van de wintertijd in de agenda...
Mooi commentaar op YouTube bij I predict a riot:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef MadMaster het volgende:
'I Predict A Riot' of 'Panic' passen wel in de top 10, maar dit is qua titel, denk ik, de #1...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Mooi commentaar op YouTube bij I predict a riot:
I was watching the news with my wife last night. "It looks like the Kaiser Chiefs were right." I said.
"Yeah, very funny," she replied. "I Predict A Riot."
I said, "No... Everyday I Love You Less And Less."
Nederlands 1 woordquote:
Ja het was al wel duidelijk dat niemand het wist.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:56 schreef MadMaster het volgende:
En binnen 7 minuten na het geven van een hint werd de vraag gesloten...
Lekker bandje, erg krautrock sounding.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Ken ze niet, maar dat moet 'Holy Fuck' zijn...
Fantastische live-band ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
Lekker bandje, erg krautrock sounding.
quote:
Jesus Hitlerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Doe nog maar 5 op één of andere manier 'heilige' uitvoerenden/bands...
We zijn weer open...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef Burnett het volgende:
[..]
Jesus Hitler
Demigod
The God Machine
Jesus Jones
Kesus and the mary chain
Da's 1 joker te weinig...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Eddie Vedder
Jimi Hendrix
Bob Dylan
John Lennon
Robert Smith
Mick Jagger
Keith Richards
Iggy Pop
Michael Jackson
David Bowie
Marc Bolan
Stop de tijd en ik zet 2 jokers in...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was dan ook een gok, de andere 2 weet ik nu wel, denk ik...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:49 schreef Burnett het volgende:
ps2: ik herkende zelf die uiterst rechtse niet...![]()
De buitenste 2 zijn nog niet goed...quote:Bono
Jimi Hendrix
Bob Dylan
John Lennon
Robert Smith
Mick Jagger
Sid Vicious
Iggy Pop
Michael Jackson
David Bowie
Jeff Buckley
Schitterend cryptisch antwoord op zijn n00b's, ik reken 'm goed...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom heeft meneer links een mat gekregen alsof 'ie in King speelde? Die heeft 'ie nooit gehad.
Ehm...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef Burnett het volgende:
Schitterend cryptisch antwoord op zijn n00b's, ik reken 'm goed...
quote:Theare a Scottish rock band formed in London in 1986 by two ex-members of the post-punk outfit Fingerprintz. Their music is characterized by a melodic blend of pop, folk and traditional Celtic influences. Often compared to Scottish bands with a similar sound like Big Country, Del Amitri and The Proclaimers, The
have distinguished themselves with their eclectic sounds, prolific output and continued career. Their first single, "Painted Moon," was a minor international hit and invited critical comparisons to Simple Minds and U2.
Net vorige week een jaren80verzamelaar met Bulletproof Heart gekochtquote:
Nee, zo makkelijk is ie nietquote:
MadMaster +1quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Moest even graven, maar: If You Can't Stand The Heat - Status Quo
Wat van wie?quote:Baby, don't see the love 'cause it was never, never here before
You close your eyes and I'm closing the door
One thing I can't take is to sit home all alone
Do what you like, my dear, but you see I'm not stayin' home
Tof die moet ik ook nog eens live checken... later als ik groot ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Kan ook maar klinkt wat zwaar
Trouwens net terug van een conecrt van oa Lushusgeweldig.
Ha, ze speelden op 20 minuten fietsenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Tof die moet ik ook nog eens live checken... later als ik groot ben.
Meer dan genoeg zo qua titel, nu het wie nog...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:50 schreef ranja het volgende:
ik ken niet veel Weekends. Earth & Fire is het niet, misschien Arling and Cameron?
Ja, dat heb ik net gelezen bij het opzoeken van die foto voor mijn vraagquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:04 schreef ranja het volgende:
Wat is ook weer de achternaam van Sheila E? het moet ongeveer goed gespeld zijn
Never...quote:een gegeven punt niet in de vraag kijken
Belsen +1quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef belsen het volgende:
Stereophonics - Kelly Jones
Foreigner - Mick Jones
The Clash - Mick Jones
Big Audio Dynamite - Mick Jones
Carbon/Silicon - Mick Jones
Robbie Williams en Maxi Jazzquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:57 schreef Gambolputty het volgende:
Wie zijnen
?
"My Culture" is a song by British trip-hop duo 1 Giant Leap released as the first single from their debut album, 1 Giant Leap in the spring of 2002. The track features vocals fromand
.
[..]
Never...
Checkquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Robbie Williams en Maxi Jazz
Dat viel vroegâh toch wel mee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:08 schreef schaap001 het volgende:
Was ook mijn eerste ingeving, maar Gloria was/is volgens mij wat eehmmm.... minder slank, zegmaardus
Inderdaad, destijds had niemand nog van Pete Burns gehoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:26 schreef schaap001 het volgende:
Tja, het zal Pete Burns wel een keertje niet zijn, denk ik
Huhquote:
'Meneer' was het gezicht van de gememoreerde groep...quote:The group was name-checked by Elvis Costello in the song "Invasion Hit Parade" from his 1991 release Mighty Like a Rose with the lyric "No pool, no pets, no cigarettes - Just non-stop".
The group was also name-checked by the Pet Shop Boys on their song "Electricity" from their 1996 release Bilingual with the lyric "It's the greatest show with the best effects, since".
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef WeezerButler het volgende:
Openingsscenes ; welk nummer start met de openingsscene van Donnie Darko in ?
Titel & uitvoerende
De serie Derrick? Ik heb de tune van Derrick ooit als mailnotification gehad, op veler verzoek van mijn collega's heeft dat precies één dag geduurd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef schaap001 het volgende:
Liefhebbers van deze serie, kennen de gevraagde band vast wel
afbeelding[/url] ]
quote:
Die had ik als potentieel antwoord verwacht, maarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:44 schreef schaap001 het volgende:
Mijn eerste ingeving is Simon Le Bon (maar diens aardbeienneus is moeilijk te zien op deze foto, dus ik twijfel).
Over het algemeen zijn The Crowes wat wilder, maar het zit in die hoek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Kan nu geen filmpjes bekijken, beetje Black Crowes-achtig soms?
Geen naamgenoot, wel iemand die iets met Derrick van doen had.quote:
quote:
http://atwisk.home.xs4all.nl/tvtunes/mp3/Derrick%20-%20Begin.mp3quote:Als für Horst Tappert am 21.10 1998 eine große Abschiedsparty von der berühmten Sendung "Derick" in München veranstaltet wurde, hat man sichtlich vergessen, Les Humphries einzuladen. Schließlich hat er die weltberühmte Titelmusik geschrieben. Nur ein Radiosprecher von einem Münchener Sender erinnerte sich und rief Les Humphries an. Les war darauf vorbereitet und meinte nur Les Humphries ist gestorben. Er meinte "Das" sprichwörtlich, für Deutschland, für die Medien ist er gestorben, doch daraus wurde eine fast wahre Geschichte, denn Les dachte sich nun eine Story aus, weil er merkte, dass die Presse darauf einstieg. Sogar die Tagesschau meldete seinen Tod. Es war nur eine Geschichte um Aufmerksamkeit zu erregen.
Wat isquote:- para toda la noche
- para mi obsesion
- como latidos del corazon
- siempre contigo
- siempre el amor
- para momentos de mas calor
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Mexico - Zangeres Zonder Naam
En daar bij die rhumba, waar alles begon...
Hij gaat lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik had me voorgenomenn voorlopig alleen nog maar vragen te stellen waarvan ik weet dat ze binnen een uur te raden kunnen zijn, aangezien ik geen zin heb om dagen naar een vraag om te moeten kijken.
En die foto van die groep?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:31 schreef ranja het volgende:
oh die hoes ken ik wel, maar nog geen belletje
quote:
En nu doorslikken...quote:Guess what they dance in Colombia...!!
We do the Cha-Cha - We do the Rumba
But we prefer to do the![]()
We do the Conga - We do the Samba
But we prefer to do the![]()
De hele zomer van 1991 heeft dat nummer uit de speakers geschald en niemand die het zich nog kan of wil herinneren...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:33 schreef Gambolputty het volgende:
Cumbia ofzo. Had 'm verdrongen, bedankt MM
Oh diequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef MadMaster het volgende:
De hele zomer van 1991 heeft dat nummer uit de speakers geschald en niemand die het zich nog kan of wil herinneren...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh dieblijkbaar verdrongen
is dat dezelfde Sailor?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie U later
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Krékquote:
schaap001 +1quote:
quote:Als Bruce Springsteen in de jaren tachtig met U2 een kindje heeft gemaakt en dat vervolgens heeft laten opvoeden door Tom Petty en Spacemen 3, dan zou dat kindjeheten.
Opin 2008 nog met Kurt Vile in de gelederen, maar die koos kort daarop zijn eigen pad, net als de rest van de band. Op
(2011) doet Adam Granduciel het dan ook met een nieuwe eenheid. Echter minstens zo gericht en effectief in een grote mash-up van de popgeschiedenis.
Country, folk en rock-‘n’-roll waar vervolgens de recentere psychedelica en elektronica als doordrenkende knoflooksaus overheen wordt gegoten. Herhaling, echo, moeilijk terug te brengen ruis en feedback vormen een voortdurende onderlaag door de hele plaat.
jij herkent zo'n band aan een van de mannen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:39 schreef schaap001 het volgende:
Haal die 2 altijd door elkaar, vanwege Stacey Jones van American Hi-Fi
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef ranja het volgende:
[..]
jij herkent zo'n band aan een van de mannen?
Herkenbaar...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
ik vrees dat ik spijt ga krijgen van deze vraag...
Het blijft een apart fenomeen: de meest onmogelijke vragen worden beantwoord en de meest eenvoudige vragen staan dagen open.quote:
quote:
quote:You and I are underdosed and we're ready to fall
Raised to be stupid, taught to be nothing at all
Mark +1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:50 schreef Mark het volgende:
I don't like the drugs but the drugs like meMeneer Manson
Of Jeordie White zoals hij bij de burgerlijke stand bekend isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:07 schreef schaap001 het volgende:
Dat zal dan wel Twiggy Ramirez zijn?
quote:Find out about the “First Act Guitar” sold at Wall Mart on the
Message Board. I would never believe there could be such a thing. The reviews are actually pretty amazing for a $149 “beginners” guitar, read some of them and you can even buy one of these things,
's Signiture Guitar from First Act. A Toy guitar that you can really rock out on, now that’s very
!
Die naam zegt me niks, maar blijkbaar heeft hij toch wat naar zich vernoemd gekregen:quote:
Nee, nooit van gehoord zelfsquote:
Sudden death?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Die naam zegt me niks, maar blijkbaar heeft hij toch wat naar zich vernoemd gekregen:
Nikki Sudden died suddenly..... (Bron: wiki)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:52 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord zelfs![]()
Deze man is een jeugdheld van mij
maar dat ie een eigen gitaar heeft is beyond me, want hij is nou niet bepaald een gitaargod ofzo![]()
Tuurlijk: mijn jaarlijks 2-maal terugkerende Replacements/Paul Westerberg-vraag!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:00 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zal het Paul Westenberg wel zijn
Wat, van wie?quote:Every long night,
Every whisper,
Every song that never saw it coming,
And she says it's oh so right.
Every cold night,
Every shiver,
Every time I didn't feel it coming.
She says it's oh so right.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef Mark het volgende:
Het doet bij mij geen belletje rinkelen
Inderdaad sorry, Schaapquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef Mark het volgende:
Die of Kane, erger vind je ze hier niet
bartrid +1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef bartrid het volgende:
You can't bring me down van Suicidal Tendencies
Meneer vooraan is de zanger van een zeer bekende metal band. Dit is een metal supergroup.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:36 schreef Mark het volgende:
Beetje onduidelijke foto, maar zo te zien heeft de meneer vooraan zijn onderarmen vol met plaatjes, dus het zal denk ik in de richting van de hardcore zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |